فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: دریانوردان

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: اعداد 1 تا 10 با عدد و حروف به وسیله خمیر بازی، چینه، چوب خط، شمارشی و ذهنی تمرین و تکرار شد.
تکلیف: پسران دلبندم از 1 تا 10 سه بار با حروف و عدد بنویسید و با حبوبات موجود در منزل به صورت دسته بندی و... به پدر یا مادرتان یاد دهید. از روز شنبه به صورت مرتب و منظم کتاب درسی خود را آورده و اگر کتاب کار را نیاوردید حتما سیمی کرده و روز شنبه تحویل دهید. پسرانم فقط یک دفتر با خود داشته باشید و همیشه تمام فعالیت ها را در آن دفتر یادداشت کنید( دفتر فعالیت).

علوم دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: درس اول علوم ( مبحث حواس پنجگانه) در دو زنگ با پرسش و پاسخ و فعالیت گروهی تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه بعدی دانش آموزان عزیز با دقت مدرسه را مشاهده نمایند تا آن روز سوالات مربوط را پاسخ دهند. دانش آموزانی که پوشه کار را تحویل نداده اند حتما روز چهارشنبه به همراه داشته باشند به خود دانش آموز هم یاد آوری شده است. کتاب درسی و کار دانش آموزان در مدرسه می ماند و در صورت لزوم تحویل داده می شود لطفا کسانی که نیاورده اند روز چهارشنبه همراه خود داشته باشند.

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: قوانین کلاس، نحوه ی نگهداری کاربرگ ها در کلیربوک توضیح داده شد. دانش آموزان با معرفی خود با دوستانشان آشنا شدند.
تکلیف: کاربرگ فعالیت ریاضی مربوط به پوشه کار حل شود. کتاب ها روز دوشنبه و چهارشنبه مطابق برنامه ی هفتگی ( 5 زنگ اول) همراه باشد. روی تمام کتاب ها برچسب نام و نام خانوادگی زده شود.

املا دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: مرور درس های فارسی اول با املا انجام شد.
تکلیف: از بین 20 کلمه گفته شده در املا 5 کلمه را به دلخواه انتخاب کرده و جمله های متفاوت ( خنده دار، خیالی و ... ) بنویس.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: