فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: دریانوردان

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: برنامه از رشد تا رشد در کلاس اجرا شد.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: طبق برنامه مطالعاتی پرسش گردید و دانش آموزانی که حاضر نبودن بار دیگر پرسش خواهند شد.
تکلیف: از درس 17 پنج کلمه انتخاب نمایید و جمله خنده دار بسازید.

املا دوم

مدرس: صدیقی، منیره
تکلیف: از درس 1 تا 3 املا خواهیم داشت دفتر املا ها حتما آورده شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: درس 20، در کنار سفره تدریس شد.
تکلیف: درس 1 تا 4 طبق برنامه مطالعاتی پرسش خواهد شد.

قرآن دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: طبق برنامه مطالعاتی دروس 1تا3 پرسش گردید دانش آموزانی که روخوانی کمی داشتند دوباره تمرین شود.

متن ادبی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: اولیا گرامی لطفا هیچ سوال و صفحه خالی در کتب درسی و کار نباشد (به خصوص دانش آموزانی که غایب بودند و یا به موقع کتاب نیاورده بودند.) با توجه به برنامه مطالعاتی درس به درس جلو خواهیم رفت و در این فاصله چک می شود و جهت آگاهی شما یادداشت گذاشته خواهد شد ((کتب درسی توسط معاون آموزشی محترم چک خواهد شد.))

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: برنامه نویسی اسکرچ طبق تصاویر ضمیمه شده، کدهای بلوک زرد آموزش و پروژه های پنجم و ششم تمرین شد.
تکلیف: پروژه های پنجم و ششم تمرین شود.
فعالیت: عرض سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی می رساند فردا سه شنبه 5 اردیبهشت ماه به منظور اجرای طرح از رشد تا رشد ( استفاده از مطالب مجلات رشد) برنامه های متنوع در 4 زنگ اول شامل ساخت کاردستی، بازی و ورزش، بازی فکری و اجرای نمایش در مدرسه برگزار می شود. زمان ناهار و ورود و خروج پسرهای عزیزمان در مدرسه طبق روال انجام خواهد شد. فعالیت ها به صورت کلاسی و در مدرسه با حضور دانش آموزان و آموزگار برگزار می گردد. پسرهای عزیز کیف سبک خوراکی ها و وسایل (در صورتی که نیاز باشد توسط آموزگار اعلام می شود) همراه خود داشته باشند. به امید شادی همیشگی آینده سازان ایران زمین

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: فعالیت سوال 1 صفحه132 ، حل مسئله به روش نمادین و مرور دسته بندی برای آمادگی سال سوم صفحه 134 تدریس گردید.
تکلیف: پسر ریاضیدانم صفحه 191 و 192 کتاب کار علوی و فعالیت عملکردی صفحه 194 را به طور کامل انجام بده.

علوم دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: درس 14 درس پایانی به طور کامل با فیلم آموزشی تدریس شد به سوالات کتاب پاسخ داده شد و صفحه 149 کتاب کار علوی پاسخ داده شد.
تکلیف: پسر عزیزم کتاب کار علوی صفحه 149 را تا روز چهارشنبه و بخش خارج از کلاس صفحات 100 تا 103 کتاب درسی را تا روز شنبه انجام بده و گزارش را به کلاس بیاور.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
تکلیف: طبق برنامه مطالعاتی درس 1و2و3و17 کتاب درسی،کتاب نگارش و کتاب کار علوی به غیر از املا که روز بعد خواهیم داشت پرسش خواهد شد.

قرآن دوم

مدرس: صدیقی، منیره
تکلیف: طبق برنامه مطالعاتی درس 1و2و3 روخوانی، پیام قرآنی تمام صفحات پرسش خواهد شد.

متن ادبی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: برای فردا به منظور اجرای طرح از رشد تا رشد تعدادی کاغذ رنگی و نی و چسب مایع و قیچی همراه خود بیاورید در صورتی که ابتدای سال تحویل داده شده نیازی به آوردن نیست. ((کتاب های که فردا با خود باید آورده شود کتاب کار ریاضی و هدیه های آسمان می باشد سایر دروس آورده نشود.))

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: اولیا گرامی از فردا طبق برنامه مطالعاتی دروس پرسیده خواهد شد و در ارزشیابی پایانی لحاظ خواهدشد، کتاب درسی و کار علوی دانش آموزان تحویل شان گردید تا بتوانند مرور کنند و به مرور زمان کاربرگ های لازم برای اطلاع از نحوه پرسش کلاسی در پرتال قرار خواهم داد. در صورت امکان برنامه مطالعاتی در اتاق فرزندتان قرار دهید تا با برنامه و نظم در سر کلاس آماده باشند و در کنار برنامه مطالعاتی تدریس دروس پایانی را خواهیم داشت . اولیا گرامی لطفاً درس های پرسش شده از فرزندان عزیزمان را در پایان هر درس امضا نموده و تاریخ و ارزیابی خود را از فرزندتان بنویسید. برای هر کتاب و هر درس روزانه انجام دهید. (مثلا فردا کتاب قرآن صفحه پایانی درس یک یعنی صفحه 10 با تاریخ امضا نموده و ارزیابی خود را یادداشت نمایید همین طور درس 2 و درس3 و بعد کتاب فارسی درس 1 تا 3) با تشکر از همکاری شما اولیا محترم همه این فعالیت ها جهت بهتر شدن وضعیت فرزندمان انجام می شود.

هنر دوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی از آتش بازی و فشفشه در شب

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: تکمیل کل کتاب زیبا نویسی
فعالیت: با سلام و احترام ؛ اولیای گرامی همان طور که می دانید مرور درس ها در تعمیق و تثبیت یادگیری اثر بسیاری دارد به همین منظور در اردیبهشت ماه تمامی درس ها مرور خواهد شد. پسرهای عزیزمان طبق برنامه ی مطالعاتی که روز گذشته در پرتال ارسال شده است مرور درس ها را در منزل و کلاس خواهند داشت. با تشکر از همکاری شما اولیا محترم، معاون آموزشی دبستان، همیز

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: مبحث نمودار ستونی و اعداد زوج و فرد صفحه 131 و 132 کتاب درسی به صورت کلاس بدون دیوار تدریس شد. کاردرکلاس صفحه 190 کتاب کار علوی در کلاس حل گردید.
تکلیف: پسران ریاضیدانم صفحه 133 بنویسید و سوال 2 صفحه 131 را با کمک پدر و مادرتان ساعت های انجام تکلیف، مدرسه و مطالعه کتاب غیردرسی را محاسبه کنید و نمودار ستونی مربوطه را کامل کنید.

علوم دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: درس 13 صفحه 139 و 140 در کلاس حل گردید.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: روخوانی درس 17 مثل دانشمندان صفحه 17 و 108 تدریس شد. جعبه لغات صفحه 130 کتاب کار علوی درس 17 در کلاس پاسخ داده شد.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
تکلیف: این هفته به جای انجام ارمغان هفته، کتاب کار علوی ریاضی صفحات 185 و 186 و 187 را به طور کامل بنویسید و دانش آموزانی که فصل 7 غایب بودند یا ننوشته اند این فصل را کامل کنند.

هوش و ریاضی

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: صفحه 63 و 65 در کلاس تدریس شد.
تکلیف: پسر خوبم صفحه 62 و 64 و 66 را پاسخ بده.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: درس 18 راه خوشبختی تدریس شد.

متن ادبی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: دانش آموزانی که تکالیف و کتاب نیاورده بودند فردا طبق برنامه کتبشان را بیاورند اولیا گرامی لطفاً کیف پسران عزیزمان را چک نمایید.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: برنامه مرور درس ها از روز سه شنبه می باشد اولیای گرامی حتما روز قبل دانش آموزان مرور کرده و آماده در کلاس حضور یابند و این ارزیابی ها ملاک قرار خواهند گرفت.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
تکلیف: با توجه به برگزاری نمایشگاه دست سازه دانش آموزان در اردیبهشت ماه، انتظار می رود دانش آموزان پایه دوم نیز مشارکت ویژه ای داشته باشند. بدین منظور پیشنهاد ساخت کاردستی درخت آرزوها به دانش آموزان توضیح داده شد. توجه داشته باشید درخت آرزوها در ابعاد 20×20 پایه و ارتفاع درخت حداکثر 30 سانت که سه نامه آویزان شده به آن به ترتیب برای *پدر و مادر* ، *معلم مهارت های زندگی* و آرزوهای قشنگشون باشد. قابل ذکر: لطف بفرمایید تا جایی که ممکن است این کاردستی توسط خودِ دانش آموز ساخته شده، نام، نام خانوادگی، نام اثر و یک توضیح مختصر در مورد کار، بر روی یک برگه به کناره کاردستی نصب شود. مهلت تحویل کاردستی حداکثر تا تاریخ 02/02/04 به روابط عمومی(خانم پروانه) می باشد. با سپاس

هوش و ریاضی

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: صفحات 59 ، 60 و 61 در کلاس حل گردید.

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: کتاب کار علوی صفحات 178 و 184 در کلاس حل گردید.
تکلیف: پسر ریاضیدانم صفحه 179 و 180 کتاب کار علوی را حل کن.

علوم دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: درس 13 صفحات 93 ، 94 و 95 کتاب درسی و کتاب کار علوی صفحه 138 در کلاس پاسخ داده شد.( کتاب کار علوی در مدرسه می باشد.)
تکلیف: پسران محققم کار در منزل صفحه 93 و 94 کتاب درسی را انجام دهید.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
تکلیف: پسر خوبم صفحه 128 پاسخ بده و دانش آموزانی که صفحه 126 را در کلاس کامل نکرده اند، کامل پاسخ دهند.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: فردا سه شنبه به علت اردو فقط کتاب درسی هدیه های آسمان و هوش و ریاضی علوی ( کتب هوش برخی از دانش آموزان در مدرسه می باشد) و تکالیف داده شده آورده شود.

هنر دوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی از طبیعت روستایی تدریس و کشیده شد

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: مرور درس‌ها قبلی و تکمیل تکالیف انجام‌نشده
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: