فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: دریانوردان
فعالیت: دانش آموزان عزیز ،بهار ، فصل غنچه‌ها ، فصل شکفتن است ... لبهایتان همیشه بهاری باد ! پیشاپیش، فرارسیدن سال جدید را به پدر و مادرهای گرامی و پسرهای دوست داشتنی علوی تبریک عرض می نمایم. پسرهای عزیزم چند روز ابتدایی نوروز را به کارهای مورد علاقه خود اختصاص دهید و پس از آن به جهت تثبیت آموخته ها "عیدانه" را تکمیل نمایید تا بعد از تعطیلات عید سرحال، شاداب و پربار در مدرسه حضور داشته باشید. لازم به ذکر است بعد از عید نمایشگاهی از آثار دانش آموزان و عیدانه های برتر برگزار می شود. روز 14 فروردین منتظر همه ی پسرهای عزیز در مدرسه هستیم. به امید روزهای پر امید، همیز معاون آموزشی دبستان

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: عکس دسته جمعی کلاسی با سفره ی هفت سین جهت یادگاری گرفته شد. عیدی و پیک عیدانه به دانش آموزان تحویل داده شد. توجه فرمایید: پیک‌های ارمغان در تاریخ‌های معین شده انجام شود. 1_ تکلیف روز پنج‌شنبه 24 اسفند ماه: پیک ارمغان شماره 24 حل شود. 2_ تکلیف روز پنج‌شنبه 2 فروردین ماه: پیک ارمغان شماره 26 ویژه‌ی نوروز حل شود. 3_ تکلیف روز پنج‌شنبه 9 فروردین ماه: پیک ارمغان شماره 27(ویژه‌ی نوروز) با دقت حل شود. اولیای عزیز حتما نظارت کافی را داشته باشید و لطفا امضا نمایید. پیک عیدانه در تعطیلات بادقت و باحوصله حل شود و روز شنبه 18 فروردین ماه جهت بررسی تحویل داده شود تا در روز مقرر به نمایشگاه ارائه گردد.
تکلیف: روز شنبه کتاب درسی فارسی و دفتر فعالیت آورده شود.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: تمام شعرهای حفظی که تا به امروز خوانده شده در دفتر تمرین شد. بخوان و بیندیش ، عمونورزو در کلاس خوانده شد صفحه ی 99 و 100 کتاب درسی.
تکلیف: ارمغان شماره 24 با خط زیبا و خوانا حل شود.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه آموزش تایپ ده انگشتی با آموزش تایپ صحیح حروف ط، ظ، و و فاصله به پایان رسید و دانش آموزان به صورت گروهی پروژه سه و چهار نرم افزار ورد را در کلاس انجام دادند.
تکلیف: دانش آموزان می توانند پروژه سه و چهار نرم افزار ورد صفحه 79 کتاب را در خانه هم انجام داده و در بخش رایانه داخل همین تکلیف برای مربی رایانه ارسال کنند. انجام این تکلیف نمره امتیازی دارد. پروژه اول اسکرچ جونیور یا همان چرخه آب صفحه 94 و 95 کتاب را برای جلسه آینده انجام داده و از آن در پرتال بخش رایانه داخل همین تکلیف تا تاریخ 14 فروردین عکس یا فیلم ارسال کرده یا در تاریخ 15 فروردین داخل فلش فیلم و عکس مربوط به این تکلیف را به معلم رایانه تحویل دهید.انجام این تکلیف الزامی است.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز پارت اول اتیکت دوست یابی را به وسیله ی بازی و نمایش آموزش دیدند
فعالیت: گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد وقتی دستی را به یاری می گیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست. اولیای گرامی ،برای سهولت تهیه اقلام مورد نیاز سیل زدگان ، پسران عزیزمان می توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی فردا چهارشنبه بیست و سوم اسفند ماه به مدرسه تحویل دهند تا به صورت متمرکز به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان اهدا شود.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: بیدپا برگزار شد. درس 13 ، 14 املا تمرین گردید و کلمات دارای ارزش املای از درس 1 تا 15 در دفتر نوشته شد.
تکلیف: فردا دفتر فعالیت و کتاب فارسی آورده شود.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: تحویل عیدانه و هدیه ی نوروزی پسران عزیز و گرفتن عکس با سفره ی نوروزی فردا بیست و سوم اسفند ماه در مدرسه انجام خواهد شد. منتظر دیدن پسرهای عزیزم هستم.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بادی پرکاشن ریتمیک و بازی تمرکزی ریتمیک انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: حضور در اردوی تفریحی علمی کاخ گلستان

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: درس 15 املا تمرین شد.
تکلیف: فردا دفتر فعالیت و کتاب فارسی آورده شود.

هنر دوم

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: کلاژ تنگ ماهی انجام شد،دانش آموزان در ابتدا تنگ را برش وسپس چسباندند و درمرحله بعد ماهی را نقاشی کرده اند و روی تنگ اضافه کردند.

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: فردا کتاب درسی فارسی و دفتر فعالیت آورده شود.
تکلیف: کسانی که ارمغان های 22 و 23 را نداده اند فردا تحویل دهند.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: روان خوانی و حفظ شعر پرسش گردید.

نگارش دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: درس 15 صفحه ی 89 و 90 در کلاس حل گردید.

قرآن دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: پرسش گردید.
تکلیف: پسرهای خوبم آماده نبودید حتما برای جلسات بعدی تمرین و تکرار کنید و آماده در کلاس باشید.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: معایب زود آوردن وزیر به بازی را یاد گرفتیم .
تکلیف: تمرین صفحه 28و 29 انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: