فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: دریانوردان
فعالیت: ولی گرامی،باسلام و احترام به اطلاع می رساند برگزاری اردوی هفته دوم تابستان از روز چهارشنبه به روز پنجشنبه تغییر یافته است. ان شاء الله پسران عزیزمان چهارشنبه در خانه استراحت کنند و روز پنجشنبه شاد و پرانرژی طبق زمان بندی اعلام شده به همراه پدران گرامی در اردوی استخر پدر و پسر،شرکت نمایند. استخر باران،بزرگراه شهید بابایی،مسیر شرق به غرب،بعد از پل لشگرک/استخر/لاین کندرو،جنب پمپ گاز و بازار گل شهید بابایی پنجشنبه بیست و نهم تیرماه ساعت 22:30 الی 24:00 پذیرش از ساعت 22:15

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: زنگ پرلز: داستان ((زندگی پروانه)) به صورتی گروهی و به صورت اتاق مطالعه با هدف افزایش درک مطلب خوانده شد. مشاعره : 2 بیت پرسش گردید. دفتر فعالیت بررسی شد. کاربرگ (مشاعره) (پرلز) به دفتر فعالیت چسبانده شد و کاربرگ فارسی حروف استثناء تحویل دانش آموزان گردید و در پوشه آبی شان قرار داده شده.
تکلیف: پسر خوبم کتاب داستانی را که امانت گرفته ای را خوب بخوان(بدون بلند خوانی) و هر چیزی از آن را یاد گرفتی در دو جمله در دفتر فعالیتت بنویس یادت نره نام داستان را بالای صفحه بنویسی و برای داستانت نقاشی بکشی. روز یکشنبه به همراه کتاب داستان بیاور.

زنگ تفریح

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: فیلم و عکس مراحل رشد پروانه نمایش داده شد و کاردستی پروانه به صورت گروهی ساخته شد.

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: تمرین و سرعت در محاسبه، آشنایی با جمع و تفریق به کمک بازی ماز انجام شد.
تکلیف: پسر خوبم تو هم مانند ماز های که دیدی و در کلاس مسابقه دادی یک ماز اعداد در دفترت بکش و جمع و تفریق های که نوشته ای دوباره پایین ماز اعدادت بنویس و پاسخ بده.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: فرم استعدادیابی به دانش آموزان تحویل داده شد لطفا تا فردا کامل کنید و پسران خوبم به همراه خود بیاورند.

ورزش دوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش بازی فوتبال شطرنج فوتبال دستی

علوم دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: آموزش مفهوم پیدایش شب و روز با پاور ، کلیپ و بازی
تکلیف: پسر نازنینم با نگاه کردن به آسمان در شب و روز، کارت پستال بساز و احساسات خودت را روی آن بنویس. تا روز سه شنبه می توانی انجام دهی.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: ساخت کلمه های چند شکلی و استثناء با استفاده از کارت حروف به هم ریخته توسط دانش آموزان انجام شد و بر اساس حافظه ی دیداری و شنیداری در دفتر مشق نوشته شد. مشاعره بیت (توانا بود هر که دانا بود-زدانش دل پیر برنا بود) در کلاس تمرین شد و بیت هفته پیش پرسش گردید.
تکلیف: پسرم با 7 کلمه از کلماتی که امروز در کلاس در پاور ارائه شده را یادگرفتی در دفتر فعالیت جمله بساز و فردا بیاور. تا سه شنبه بیت اول و دوم با توجه به فایل ارائه شده حفظ گردد.

خلاقیت

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: برش ورنگ آمیزی شخصیت های کارتونی باب اسفنجی و پاتریک انجام شد. روی کاغذ نواری چسبانده شد و به ساعت مچی تبدیل شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: