فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: دریانوردان

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: جمع و تفریق ده تایی به کمک نی ها صفحه 37 کتاب کار علوی حل گردید.
تکلیف: پسرم صفحه 38 و 40 کتاب کار علوی را انجام بده ((صفحه 39 را انجام ندهید برای تمرین دوره ای می باشد.))

علوم دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: فیلم آموزشی درس 3 دوباره نمایش داده شد و درباره آن بحث کلاسی گردید . فعالیت صفحه 24 در کلاس انجام داده شد.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: تمرین صفحه 27 و 28 و صفحه 29 تا سر سوال 9 کتاب کار علوی درس سوم در کلاس انجام گردید.

املا دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: املای تقریری شماره 4 از درس دوم گفته شد‌. متن املا در پرتال قرار داده شد.
تکلیف: پسر خوبم کلماتی که اشتباه نوشته ای را در جدول بنویس و برایش جمله بساز. اولیای محترم لطفا دفتر املا را امضا نمایید.

هنر دوم

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: ابتدا مرورداستان جلسه پیش انجام شده ودرباره آن گفتگو انجام دادیم سپس بچه ها تصویرسازی داستان خوانده شده را انجام دادند.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس4(خرید مشارکتی) با استفاده از فیلم کمک آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با قوانین مربوط به خرید و استفاده مشارکتی از وسایل و شراکت در ضرر و زیان. فعالیت کلاسی صفحه 35 با کمک دانش آموزان انجام شد. تکالیف دانش آموزان بررسی شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 36 انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: صفحه 23 کتاب درسی یاد آوری جمع و تفریق به روش های مختلف تدریس شد.

علوم دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: درس سوم زندگی ما و گردش زمین 1 با فیلم آموزشی تدریس شد.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: جعبه لغات درس سوم صفحه 24 کتاب کار علوی تدریس شد.
تکلیف: جعبه لغات کتاب کار فارسی علوی مجددا در پرتال قرار داده شد.

نگارش دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: سوالات 2 و 3 صفحه 27 و 28 کتاب نگارش در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف: پسر خوبم سوالات 1 و4 صفحات 27 و 28 را با خط زیبا انجام بده.

املا دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: بخش املا دان درس سوم صفحه 27 کتاب کار علوی در کلاس حل گردید.
تکلیف: فردا املای تقریبی از درس دوم (مسجد محله ما) خواهیم داشت.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: پرسش کلاسی انجام گردید.درس4 مهربان تر از مادر تدریس شد. کاربرگ جهت آشنایی با پرسش کلاسی در پرتال قرار داده شد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: آشنایی با حرکت رخ و طرز گرفتن مهره ها ی حریف با آن
تکلیف: صفحه 1 جزوه حل شود .

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: فصل 2،جمع و تفریق اعداد دورقمی صفحه 19 ، 20 و 21 جمع و تفریق ده تایی کتاب درسی تدریس شد.
تکلیف: پسر ریاضیدانم صفحه 22 کتاب درسی را انجام بده. ( مدت انجام تکلیف 15 دقیقه) تمرین خانه در کلاس مهلت داده شد و اکثر دانش آموزان انجام دادند.) پسرم در منزل به کمک بزرگ تر ها دسته های ده تایی درست کن 10 دسته ی 10 تایی و 10 یکی .نی ها تحویل دانش آموزان داده شد بعضی از دانش آموزان که تحویل نداده بودند حتما تهیه نمایند و دانش آموزانی که زنگ پایان نگرفته اند فردا تحویلشان می دهم .نی ها را در یک کیسه قرار داده و همیشه در کیف دانش آموز باشد

علوم دوم

مدرس: صدیقی، منیره
تکلیف: درس 1 و 2 پرسش خواهد شد کسانی که امروز کتاب تحویل نداده اند فردا به همراه داشته باشند.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: نمایش چغندر پربرکت در کلاس تمرین شد.خرس کوچولو درس سوم روخوانی گردید وکلمات دارای ارزش املایی در کتاب مشخص شد و نگاه کن و بگو ، درست و نادرست ، واژه سازی تا صفحه 19 کتاب درسی تدریس شد.

نگارش دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: سوال 1 و 2 در کلاس حل گردید.
تکلیف: پسر خوبم سوال 1 و 4 صفحه 25 درس سوم را با خط زیبا بنویس ( مدت انجام تکلیف 15 دقیقه)

قرآن دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: سوره حمد پرسش گردید‌.درس سوم جلسه دوم و سوم تدریس گردید.

ورزش دوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: بازی فوتبال،بازی بسکتبال و بازی والیبال

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: مسابقه پرسش و پاسخ از فصل 1 در کلاس انجام شد. کاربرگ داده شده را دانش آموزان در دفتر فعالیت نوشتند.
تکلیف: پسر خوبم کاربرگ داده شده را تمیز و زیبا بنویس و پاسخ بده. البته روی سوال در کلاس نوشته شده است.((( مسئله ریاضی که مینویسی ،هر 3 مسئله 3 امتیاز دارد.)))

علوم دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: مسابقه پرسش و پاسخ از درس 1 و 2 در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسر نازنینم ارمغان هفته شماره 4 را با خط زیبا و تمیز بنویس.( مدت پاسخ گویی 20 دقیقه می باشد)کتاب کار علوم علوی جهت کامل کردن و تمرین و تکرار و همچنین اگر سوالی پاسخ داده نشده یا غایب بوده تحویل دانش آموزان گردید. روز شنبه 29 مهر آورده شود.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: بیدپا جهت درک مطلب با همراهی دانش آموزان در کلاس حل گردید. کاربرگ ها به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: پسر خوبم داستان را در خانه برای مادر و پدرت بخوان.

املا دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: املای به صورت بازی و مسابقه، جهت تقویت حافظه دیداری از درس 1 و 2 در کلاس گفته شد و در دفتر فعالیت نوشته شد.
تکلیف: روز دوشنبه 1 آبان از درس 2 املای تقریری خواهیم داشت.

قرآن دوم

مدرس: صدیقی، منیره
تکلیف: پسرم سوره حمد را حفظ کن، پرسش خواهد شد.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: تفاوت کاربرد save و save as و چگونگی باز کردن فایل ورد دیگر از داخل خود برنامه در این جلسه آموزش داده شد..

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز مفهوم حریم شخصی را آموختند. برای ورود به حریم شخصی افراد باید اجازه بگیرند .برای وارد اتاق شدن ، استفاده از وسایل کسی ، صحبت های کسی را جایی بازگو کردن و...نیاز به اجازه گرفتن است و اینگونه دیگران هم حریم شخصی مارا رعایت می کنند.

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: پرسش کلاسی انجام گردید و به سوالات هوش پاسخ داده شد.
تکلیف: فردا فقط کتاب کار علوم علوی و دفتر املا آورده شود.

علوم دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: گزارش ها انجام داده شده با همکاری خود دانش آموزان در پوشه کار قرار داده شد.کتاب کارهای علوی تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم صفحه 22 کتاب کار علوی فعالیت عملکردی را در خود کتاب پاسخ بده و در دفتر ننویس.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: پرسش کلاسی انجام گردید دانش آموزانی که آماده نبودند حتما تا روز شنبه تمام مباحث را تمرین و تکرار کنند.

املا دوم

مدرس: صدیقی، منیره
تکلیف: فردا املا از درس 1 و2 به صورت دیداری خواهیم داشت.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: درس سوم مهارت های زندگی همدلی کردن و اسیب نرساندن به دیگران را اموختند و دانش اموزان اموختند درد جسمانی با درد احساسی متفاوت است.

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: سنجش درس زیبا نویسی با نوشتن سه جمله نوشته شد . حروف (ب،ت،پ،ث) تدریس شد.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بازی های حرکتی ریتمیک بوسیله حلقه چابکی انجام شد.

هوش و ریاضی

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: صفحات 11 و 12 و 13 و سوال 1 صفحه 14 در کلاس حل گردید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: