فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: دریانوردان

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
تکلیف: فردا برای اردو پیکسل ها به لباس وصل شود.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: زنگ پرلز: داستان ((کی از همه تواناتر است)) به صورتی گروهی و به صورت اتاق مطالعه با هدف افزایش درک مطلب خوانده شد.
تکلیف: پسر خوبم تو هم یک کتاب داستان که می خواهی برای کتابخانه کلاسمان بیاوری انتخاب کن و در خانه بدون اینکه بلند بخوانی در دلت بخوان و هر چیزی که از داستان یاد گرفتی در دفتر فعالیتت بنویس و برایش نقاشی بکش. ( کتاب داستان آورده شده پایان سال تحویل دانش آموزان خواهد شد. دفتر فعالیت را به دانش آموزان تحویل دادم ، کسانی که دفتر نیاورده بودند در برگه برایشان املا کلاسی گفته شده بود را در دفترشان بنویسند، اولیا گرامی لطفا ملاحظه و امضا نمایید باتشکر)

زنگ تفریح

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: معرفی برج های بلند جهان و برگزاری مسابقه ی ساخت برج لیوانی در گروه ها جهت تقویت خلاقیت دانش آموزان، افزایش دقت تمرکز و حس همکاری و تعامل در گروه ها .ارزشیابی تشخیصی انجام شد.
تکلیف: فایل مشاعره در اینجا قرار داده شد هر بیت در طی یک هفته تمرین و تکرار شود.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: جلسه اول آشنایی و معارفه دانش آموزان با یکدیگر به وسیله بازی و مسابقه و آموزش نحوه صحیح معارفه خود و شناخت توانمندی های خود انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: یادآوری مفهوم عدد نویسی در جدول ارزش مکانی با پاور آموزشی و قرار دادن چوب خط یکی و دسته های ده تایی و خواندن و نوشتن اعداد در حین بازی گروهی و مسابقه
تکلیف: پسر ریاضیدانم یک جدول ارزش مکانی با خلاقیت خودت بساز یادت نره کارت شناسنامه داشته باشه، پسرم تا هفته آینده روز یکشنبه 25 تیرمهلت داری.

ورزش دوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: انجام بازی ایستگاهی گروهی ( فوتبال دستی، فوتبال، شطرنج و ...)

علوم دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: چرخه آب به صورت قصه گویی و پخش کلیپ و پاور آموزشی تدریس شد.
تکلیف: پسر دانشمندم یک کاردستی خلاق از چرخه آب بساز.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: مرور نشانه ها و تقویت املاء به همراه پاور آموزشی و بازی کفش ها و توپ های کلمات برای ساخت جمله انجام شد و نیز بازی نشانه های به هم ریخته به صورت گروهی انجام شد. دفتر فعالیت ها در مدرسه می باشد. مشاعره به صورت یک بیت از سعدی در کلاس گفته شد هر بیت داده شده در هر هفته حفظ گردد(((دوستی با مردم دانا نکوست ***دشمن دانا به از نادان دوست از سعدی)))
تکلیف: فرم رضایت نامه ی اردو به دانش اموزان تحویل داده شد در صورت رضایت فردا امضاء شده به معلم پایه تحویل داده شود.پیکسل ها به دانش آموزان تحویل داده شد لطفا هر روز روی لباس دانش آموز نصب شود.جوایز به دانش آموزان تحویل داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: