فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: دریانوردان

علوم دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: آموزش مفهوم پیدایش شب و روز با پاور ، کلیپ و بازی
تکلیف: پسر نازنینم با نگاه کردن به آسمان در شب و روز، کارت پستال بساز و احساسات خودت را روی آن بنویس. تا روز سه شنبه می توانی انجام دهی.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: ساخت کلمه های چند شکلی و استثناء با استفاده از کارت حروف به هم ریخته توسط دانش آموزان انجام شد و بر اساس حافظه ی دیداری و شنیداری در دفتر مشق نوشته شد. مشاعره بیت (توانا بود هر که دانا بود-زدانش دل پیر برنا بود) در کلاس تمرین شد و بیت هفته پیش پرسش گردید.
تکلیف: پسرم با 7 کلمه از کلماتی که امروز در کلاس در پاور ارائه شده را یادگرفتی در دفتر فعالیت جمله بساز و فردا بیاور. تا سه شنبه بیت اول و دوم با توجه به فایل ارائه شده حفظ گردد.

خلاقیت

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: برش ورنگ آمیزی شخصیت های کارتونی باب اسفنجی و پاتریک انجام شد. روی کاغذ نواری چسبانده شد و به ساعت مچی تبدیل شد.

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
تکلیف: فردا برای اردو پیکسل ها به لباس وصل شود.

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: زنگ پرلز: داستان ((کی از همه تواناتر است)) به صورتی گروهی و به صورت اتاق مطالعه با هدف افزایش درک مطلب خوانده شد.
تکلیف: پسر خوبم تو هم یک کتاب داستان که می خواهی برای کتابخانه کلاسمان بیاوری انتخاب کن و در خانه بدون اینکه بلند بخوانی در دلت بخوان و هر چیزی که از داستان یاد گرفتی در دفتر فعالیتت بنویس و برایش نقاشی بکش. ( کتاب داستان آورده شده پایان سال تحویل دانش آموزان خواهد شد. دفتر فعالیت را به دانش آموزان تحویل دادم ، کسانی که دفتر نیاورده بودند در برگه برایشان املا کلاسی گفته شده بود را در دفترشان بنویسند، اولیا گرامی لطفا ملاحظه و امضا نمایید باتشکر)

زنگ تفریح

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: معرفی برج های بلند جهان و برگزاری مسابقه ی ساخت برج لیوانی در گروه ها جهت تقویت خلاقیت دانش آموزان، افزایش دقت تمرکز و حس همکاری و تعامل در گروه ها .ارزشیابی تشخیصی انجام شد.
تکلیف: فایل مشاعره در اینجا قرار داده شد هر بیت در طی یک هفته تمرین و تکرار شود.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: جلسه اول آشنایی و معارفه دانش آموزان با یکدیگر به وسیله بازی و مسابقه و آموزش نحوه صحیح معارفه خود و شناخت توانمندی های خود انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: یادآوری مفهوم عدد نویسی در جدول ارزش مکانی با پاور آموزشی و قرار دادن چوب خط یکی و دسته های ده تایی و خواندن و نوشتن اعداد در حین بازی گروهی و مسابقه
تکلیف: پسر ریاضیدانم یک جدول ارزش مکانی با خلاقیت خودت بساز یادت نره کارت شناسنامه داشته باشه، پسرم تا هفته آینده روز یکشنبه 25 تیرمهلت داری.

ورزش دوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: انجام بازی ایستگاهی گروهی ( فوتبال دستی، فوتبال، شطرنج و ...)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: