فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: دریانوردان

متن ادبی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: پسرهای عزیزم، آخرین داستان گنجینه در فایل پیوست ارسال شده است. شما می‌توانید فایل را مطالعه کرده و به سوالات پاسخ دهید. لطفاً روز یکشنبه جواب‌ها را همراه خود داشته باشید.

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: الگو عددی و هندسی با هدف شناخت و کشف روابط بین اعداد به صورت فعال و مشارکتی، نمایش پاورپوینت،حل کاربرگ و دست ورزی ساخت ریسه الگو دار تدریس گردید.
تکلیف: پسر خوبم طبق کاربرگ منزل با وسایل مختلف مانند چینه، اسباب بازی، مداد رنگی، کاغذ رنگی و ... الگو بساز.

علوم دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: مبحث آهن ربا تدریس شد‌.دانش آموزان با خاصیت های آهن ربا با انجام دست ورزی و به صورت عینی با نمایش پاور پوینت آشنا شدند. بازی ماز آهن ربایی انجام شد.

هنر دوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: هفته آینده دفتر نقاشی یا برگه a4 و مداد رنگی همراه پسرم باشد.

ورزش دوم

مدرس: عالی، مهدی
فعالیت: بازی با حلقه اهداف:افزایشسرعت و هماهنگی برقراری ارتباط در گروه

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: املای ماهیگیری به صورت پاور و املای بادکنکی با هدف تقویت مهارت املا نویسی، تقویت دقت و تمرکز و هماهنگی بین چشم و دست به صورت گروهی انجام گردید.

دست ورزی

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: ساخت دست‌سازه وروجک ، با هدف گسترش خلاقیت ، هماهنگی بین دست و چشم و تمرکز و صبر و تقویت روحیه همکاری ، به صورت دانش آموز محور و گروهی انجام گردید.

ریاضی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: حل مسئله به روش های مختلف به صورت دانش آموز محور و نمایش پاورپوینت و حل کاربرگ تدریس گردید.
تکلیف: پسر ریاضیدانم یادت نره هر موقع مسئله حل می کنی سه چیز را در جواب مسئله بنویسی اول رسم شکل، دوم نوشتن عبارت ریاضی و سوم جلو نویسی

فارسی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: املای خلاق با هدف تقویت تمرکز و هماهنگی چشم و دست به صورت بازی و مسابقه ( املای تصویری و دوزی) انجام گردید.
تکلیف: پسرهای خوبم فردا املای بادکنکی از کلمات مهم سال اول خواهیم داشت تمرین یادت نره.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: صدیقی، منیره
فعالیت: پسر گلم برای فردا یک بسته چوب بستنی رنگی به همراه خودت بیاور.

هنر دوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: نقاشی طبیعت خیالی کشیده و رنگ آمیزی شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: