فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زحل

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحه ی 128 سوال 5_6_7_8 تا سر تمرین در کلاس با مشارکت دانش آموزانم حل شد.مبحث مساحت شکل های ترکیبی و اهمیت تفاوت آن با محیط کامل بررسی و رفع اشکال شد.دفاتر ریاضی دانش آموزانی که همراهشان بود جهت بازدید در مدرسه نگه داشته شد.
تکلیف: پسرم اول از همه فیلم ها را ببین و مطمئن شو که تمام فیلم های ارسالی در طول این هفته را کامل دیده ای از داخل فیلم ها سوالات مهمی را خواهم پرسید،سپس ارمغان شماره ی 18 و کتاب ریاضی درسی صفحات 94 و 95 به جز سوال 5 را با دقت انجام بده.جدول ضرب و فرمول های محیط و مساحت پرسش خواهد شد،آماده باش.جهت کلاس روز شنبه،کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: امروز در کلاس پرسش کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده همراه با بازی داشتیم.پسرانم بندهای زیبایشان را در کلاس برای همکلاسی هایشان خواندند.دفترهای فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم امشب متن درس نویسنده ی بزرگ را برای پدر یا مادرت بخوان و خلاصه آن را برایشان بگو.و بازخورد روانخوانی و خلاصه گویی پسرانم برای من ارسال شود.کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس یازدهم پرسیده می شود.روز شنبه کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 14 تدریس شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد ، نمونه سوال درس 14 به دانش آموزان تحویل داده شد. (نمونه سوال درس 13 در اسرع وقت به دانش آموزان تحویل داده خواهد شد .)

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: روز شنبه کتاب هدیه های آسمان را همراه خود به مدرسه بیاورید ، درس 14 مطالعه شود پرسیده می شود.

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحات 52 و 53 و 54 و 55 تدریس شد و مواردی که کتاب فلش انتقال نزده به دانش آموزان آموزش نحوه خواندن آن ها توضیح داده شد و کلماتی که زیرشان خط کشیده شده معنی شد.

هنر سوم

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: دانش آموزان امروز نقاشی آزاد انجام دادند.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز کارتون قوانین دوستی و احترام به دوست و پیدا کردن دوست خوب را مشاهده کردند.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب درسی صفحه ی 93 سوال 4 قسمت تمرین (مساحت شکل های ترکیبی) تدریس شد.فرمول ها شفاهی از تعدادی از دانش آموزان پرسش و به صورت کامل مجدد مبحث محیط و مساحت مرور شد.ارمغان ها بازدید و تحویل عزیزانم داده شد.
تکلیف: فیلم ها مشاهده شود.پسرم مطابق سوال 4 صفحه ی 93 دو شکل عین شکل های کتاب با همان عدد ها در دفتر ریاضی ات بکش،معلم شو و آن ها را به صورت کامل برای پدر یا مادر مهربانت تدریس کن.درست شبیه به تدریسی که من برای شما انجام دادم و حتی در فیلم هم مشاهده کردی،سپس 10 امتیاز به همراه یک قلب زیبا از عزیزانت هدیه بگیر.متشکرم.جهت کلاس فردا فقط کتاب کار علوی همراه پسرهای خوب من باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 10 از تعدادی دانش آموزان پرسیده شد، کتاب تا پایان درس 10 دوره و تمرین شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب فارسی علوی درس یازدهم کامل در کلاس انجام شد.کتاب ها تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.دفترهای فارسی بازدید شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم،موضوع داده شده را ادامه بده و درباره ی آن یک بند زیبا بنویس(موضوع:من اگر می توانستم......)فردا دفتر فارسی همراه داشته باشید.فردا کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس یازدهم پرسیده می شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب مطالعات اجتماعی را همراه خود به مدرسه بیاورید ، درس 13 مطالعه شود پرسیده می‌شود.

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: دانش آموزانی که کتاب قرآن خود را تحویل دادند لطفا برای تمرین در منزل فایل کتاب قرآن را از گوگل دانلود کنند و در منزل تمرین روخوانی انجام دهند ، روخوانی پرسیده می شود و دانش آموزانی که کتاب قرآنشان در منزل است فردا با خود به مدرسه بیاورند .

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس15(لوگو و نشان تجاری) با ارائه فیلم آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با معنا و مفهوم نماد تجاری،ضرورت انتخاب برای طراحی لوگو برای هر کسب و کار،استفاده از رنگ ها در ایجاد لوگو،بررسی معروف ترین لوگوهای دنیا و تاریخچه آن ها. فعالیت کلاسی صفحه 116 انجام شد. تکالیف دانش آموزان بررسی شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 117 انجام شود.

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: نشانه(کلاه الف ) تدریس شد .کلمه های جلسه قبل کامل شد .

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: اجرای تمرینی زبان صورت گرفت.

آزمایشگاه

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: دانش آموزان را به آزمایشگاه بردیم و آزمایش ساخت قایق با کاغذ و خمیر بازی صفحه 83 و آزمایش صفحه 88 کتاب علوم درسی را انجام دادیم .

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب درسی صفحه ی 93 سوال 2 و 3 با مرور مبحث مساحت همراه با زبان بدن انجام شد.ادامه ی سوالات کتاب کار علوی صفحه ی 121 و 122 با مرور کامل مبحث محیطِ شکل های منتظم و نامنتظم و نکات کامل با مشارکت عزیزانم حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: فیلم و فایل مشاهده و چک شود به خصوص غایبین.کتاب کار علوی صفحه ی 127 قسمت فعالیت کلاسی تا سوال 4 صفحه ی 128 انجام شود.فرمول های محیط و مساحت مطالعه شود،پرسش می شود.آزمونک ضرب و تقسیم در راه است پس،پسر توانمندم عالی بخوان تا نمره ی کامل را از آنِ خود کنی.جهت کلاس فردا کتاب درسی و کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: از دانش آموزان درس 9 پرسیده شد و درس کامل دوره و تمرین شد تا پایان فصل 9 کتاب با همکاری دانش آموزان حل شد . نمونه سوال های درس 10 به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: فردا کتاب درسی علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید. درس 10 مطالعه شود پرسیده می شود .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفترهای فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.صندلی صمیمیت مربوط به درس یازدهم در کلاس گفت و گوی گروهی شد.
تکلیف: پسرم،امشب 7 کلمه از درس یازدهم (نویسنده ی بزرگ)پیدا کن که تمام نقطه های آن بالا باشد.فردا دفتر فارسی و کتاب فارسی علوی همراه داشته باشید.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب نگارش فارسی درس دهم کامل در کلاس انجام شد،کتاب ها تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفترهای املا تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: لطفا دفترهای املا توسط اولیا امضا شود.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز مهارت همدلی کردن و پذیرش تفاوت های فردی را به وسیله ی شعر و بحث و گفتگو آموختند.
تکلیف: تکالیف کتاب در کلاس تا صفحه ی 31 انجام شد.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه چگونگی گذاشتن گذار یا transition بین اسلایدها و تنظیمات مربوط به این بخش آموزش داده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بادی پرکاشن ریتمیک و تمرین هماهنگ سرود همگانی اجرا شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: در دو زنگ متوالی،کتاب ریاضی درسی صفحات 89 تا 93 مبحث مفهوم سطح و مساحت همراه با دست ورزی و مشارکت عزیزانم در کلاس تدریس و انجام شد.دفاتر ریاضی تحویل دانش آموزانم داده شد.
تکلیف: فیلم ها و فایل ارسالی ملاحظه شود.پسرم فعالیت صفحه ی 91 سوال 3 را یا طلق انجام بده.کتاب کار علوی فعالیت کلاسی صفحه ی 123 تا پایان تمرینِ صفحه ی 125 انجام شود.جهت کلاس فردا کتاب درسی ریاضی و کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 9 از تعدادی دانش آموزان پرسیده شد مباحث تدریس شده درمورد نیرو تکرار و تمرین شد ، صفحات 87 و 88 با همکاری دانش آموزان حل شد.
تکلیف: دوشنبه درس 9 مطالعه شود پرسیده می‌شود کتاب درسی علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب فارسی علوی درس یازدهم تا صفحه 90 تمرین دهم در کلاس انجام شد.کتاب ها تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد. دفترهای فارسی بازدید شد و به پسرانم تحویل داده شد.کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس یازدهم از تعدادی از پسرانم پرسیده شد.
تکلیف: پسرم،امشب 5 کلمه مانند گلستان بنویس و با 3 تا از آن‌ها جمله های زیبا بنویس. گل+ستان=گلستان (مربوط به واژه آموزی درس یازدهم) فردا کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس یازدهم و دهم پرسیده می شود.فردا دفتر فارسی همراه داشته باشید.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: فردا کتاب نگارش فارسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: امروز در کلاس املای دو کفه ای داشتیم. تلفیق ریاضی و فارسی و علوم در این املا دانش آموزان از جرم و حجم استفاده می کنند.دفترهای املا جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: سوالات درس 12 و 13 مطالعات اجتماعی که در کلاس حل شده است داخل پرتال برای پسرهای عزیزم که غایب بودند بارگذاری شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: سوالات هدیه های آسمان که در کلاس حل شده است داخل پرتال برای پسرهای عزیزم که غایب بودند بارگذاری شد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: حرکتهای مفید برای بالا بردن سطح مهره های سفید جهت کسب امتیاز بیشتر در بازی را یاد گرفتیم.
تکلیف: تمرین صفحه 22 و 23 انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب ریاضی درسی صفحه ی 88 فقط مبحث سطح آموزش و در کلاس انجام شد.مبحث محیط مجدد توضیح و در دفتر ریاضی 4 سوال به عنوان سنجش دانسته های محیط به عزیزانم داده شد.برخی دفاتر بازدید و تحویل عزیزانم شد برخی نیز جهت بازدید در مدرسه نگه داشته شد.
تکلیف: تکلیف امشب فقط مطالعه خواهد بود،لطفاً فرمول های محیط کامل مطالعه شود،پرسیده می شود.جهت کلاس فردا کتاب کار علوی و کتاب درسی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: درس 9 مطالعه شود پرسیده می شود . فردا کتاب درسی علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس یازدهم همراه با بازی پرسیده شد.ارمغان هفته شماره ی 17 از پسرانم دریافت شد و جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد.
تکلیف: پسرم،امشب با حروف اسم و فامیلی خودت کلماتی از درس پیدا کن و بنویس.کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس یازدهم تمرین شود و پرسیده می شود.فردا دفتر فارسی و کتاب فارسی علوی همراه داشته باشید.فایل مربوط به کلمات درس یازدهم گذاشته شد.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب نگارش فارسی درس یازدهم تا صفحه 68 تمرین سوم کامل در کلاس انجام شد.کتاب ها تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.فایل حل شده تمرین ها گذاشته شد.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: فردا دفتر املا همراه داشته باشید.پسرم حتما کلمات درس دهم و یازدهم را تمرین کن که فردا املا داریم.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 13 از تعدادی دانش آموزان پرسیده شد درس 14 تدریس شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد. نمونه سوالات درس 14 به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: قسمت باخانواده صفحه 95 (ساخت تسبیح توسط پسرهای عزیزم) به صورت دلخواه انجام شود ، دانش آموزانی که تسبیح بسازند و باخود به مدرسه بیاورند کارت امتیاز 20 امتیازی دریافت می کنند .

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.بازی های گروهی.ارزیابی بازیکنان برای استعدادیابی ورزشی.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: