فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زحل

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کار در کلاس (صفحه ی 83 کتاب درسی همراه با پاورقی صفحات 82 و 83) و تمرین (صفحه ی 84 بدون پاورقی) در کلاس انجام شد.شعر خط راست،نیم خط و پاره خط در گوشه ی صفحه ی 83 فایل نوشته شده در صورت امکان و تمایل حفظ شود.
تکلیف: پسرم ارمغان شماره ی 16 را با دقت انجام بده.جدول ضرب و متعاقب با آن تقسیم را حسابی تمرین کن.دو ضرب در دفتر ریاضی است بنویس و برای هر کدام دو تقسیم زیرش بنویس سپس بلند شو...و معلم شو:خط راست،نیم خط و پاره خط را با دستانت برای پدر و مادرت نشان بده و خصوصیت آن را برایشان بیان کن(قابل اندازه گیری بودن یا نبودن آن را ).بازخورد و کیفیت تدریس پسرم را اولیای عزیز در دفتر ریاضی یا پرتال با امتیاز 10 و امضا یا یک جمله به من بدهند.جهت کلاس های روز شنبه فقط کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد. روز پدر بر تمام پدران عزیز و بزرگوارم مبارک سایه ی پر مهرت آن مستدام.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 9 تا صفحه 79 تدریس شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: آزمون مداد سیاه 1 برگزار شد.
تکلیف: پسرم،شعر نقاش دنیا را کامل حفظ کن.کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس دهم روز شنبه پرسیده می شود.روز شنبه کتاب فارسی علوی و فارسی درسی همراه داشته باشید.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: روز شنبه کتاب نگارش فارسی همراه داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کاربرگه شماره 11 و 12 در کلاس حل شد،درس 12 تدریس شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد. نمونه سوالات درس 9 10، 11 و 12 به دانش آموزان تحویل داده شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: برای روز شنبه کتاب هدیه ها بیاورند.درس 12 هدیه پرسش می شود.

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: تا صفحه 44 تدریس شد و کلماتی که زیرشان خط کشیده شده معنی شد.

هنر سوم

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: ساخت کارت پستال تبریک روز پدر بامقوای اکلیلی

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز اتیکت قانون مندی رعایت قانون را به وسیله داستان و نقاشی آموختند

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: در دو زنگ متوالی:رفع اشکالات کتاب کار با مرور بر مبحث تقسیم انجام شد.کتاب درسی صفحات 80 تا 82 با مبحث حل مسئله به روش زیر مسئله و تدریس خط و پاره خط و نیم خط با شعر و قصه و بازی انجام شد.عکس و فیلم ها ارسال شد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی صفحه ی 111 به صورت کامل و صفحه ی 112 سوال 2/3/4 با دقت انجام شود.جهت کلاس فردا کتاب درسی و کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد. پیرو پیام قبلی ، فردا آخرین مهلت تحویل کارت های امتیاز به معلم پایه می باشد. لطفا کارت ها شمارش شود و در داخل پاکت یا کیسه قرار گیرد. عدد نهایی امتیاز نیز روی آن ثبت شود تا پسرم بتواند در جشنواره ی جایزه ها شرکت نماید. با تشکر

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 9 علوم مفهوم نیرو تا صفحه 79 تدریس شد و به سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد.
تکلیف: اولیای عزیز و گرامی برگه امتحان علوم را ملاحظه و امضا نموده و فردا دانش آموزان با خود به مدرسه بیاورند ، باتشکر .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفترهای فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس دهم پرسیده شد.
تکلیف: پسرم،شعر نقاش دنیا را کامل حفظ کن روز چهارشنبه پرسیده می شود.امشب متن درس یار مهربان را برای پدر یا مادرت روانخوانی کن و بازخورد آن را برای من ارسال شود.فردا کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس دهم پرسیده می شود.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب نگارش فارسی درس دهم تا صفحه 62 کامل انجام شد.کتاب ها تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: فردا کتاب نگارش فارسی همراه داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب مطالعات اجتماعی را همراه خود به مدرسه بیاورید، درس11 پرسیده می شود .

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب قرآن را همراه خود به مدرسه بیاورید. روخوانی تمرین شود پرسیده می شود.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 13(کارآفرینی) با ارائه فیلم آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با معنا و مفهوم کارآفرینی و شناخت ویژگی کارآفرینان موفق. فعالیت کلاسی صفحه 101 انجام شد. تکالیف دانش آموزان بررسی شد.
تکلیف: فعالیت کلاسی صفحه 102 انجام شود.

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: نحوه اتصال حرف (ل)به حرف (الف)تدریس شد .نقاشی مربوط به درس کشیده شد .

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آزمونک کتبی ضرب و تقسیم برگزار،تصحیح و تحویل عزیزانم داده شد،لطفاً توسط اولیا امضا شود،اردوی پدر پسری با حضور گرم پدران عزیز برگزار شد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی ادامه ی سوالات صفحات 107 و 108 را تکمیل کن.در صورت داشتن پاسخ در آزمونک امروز، داخل دفتر ریاضی از روی غلط ها نوشته شود،هر روز حتما تمرین ضرب و تقسیم انجام شود.جهت کلاس فردا کتاب درسی،دفتر ریاضی،کتاب کار علوی ریاضی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب کار علوی تا پایان درس 7 با همکاری دانش آموزان حل شد. آینه ی زیبابین را در کلاس آوردیم و دانش آموزان با هیجان داخل آن را نگاه کردند و با کاربرد این آینه آشنا شدند.
تکلیف: فردا کتاب درسی علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید . فیلم ساخت آینه در سایت قرار گرفته است .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفترهای فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم،امشب بند آخر درس دهم و شعر پایان درس را با رنگ های رنگین کمان بنویس.(به ترتیب رنگ های رنگین کمان هر جمله را یک رنگ بنویس.)فردا دفترهای فارسی همراه داشته باشید.فردا کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس دهم پرسیده می شود.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب نگارش فارسی درس دهم تمرین اول در کلاس انجام شد.کتاب ها تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: فردا کتاب نگارش فارسی همراه داشته باشید. برگه نظرسنجی جلسه ی دانش افزایی امروز تحویل دانش آموزان داده شده است لطفا پس از شرکت در جلسه ، تکمیل و به مدرسه تحویل داده شود.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان امروز درباره ی مبحث انتخاب شغل و الگوی درست در کلاس بحث و گفتگو کردند و فیلم مرتبط با آن را تماشا کردند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا برای جلسه بعدی در مورد شغل آینده خود انشاء بنویسند و به کلاس بیاورند.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه افزودن اسمارت آرت و تغییر ظاهر آن مانند استایل و رنگ آموزش داده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: اردو بودن.
فعالیت: با سلام و احترام اولیا محترم با توجه به اهمیت حضور والدین گرامی در جلسات مدرسه ، در صورت عدم حضور در جلسه ی "دانش افزایی و تحویل کارنامه ی" روز پنج شنبه مورخ 28 دی ماه 1402، لطفا نامه ی ارسالی را تکمیل نمایید و همراه نامه تا روز چهارشنبه 4 بهمن ماه جهت دریافت کارنامه ی نیم سال اول به مدرسه مراجعه نمایید. سپاس

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: در دو زنگ متوالی تمرین های صفحه ی 75 کتاب درسی مبحث تقسیم با مشارکت عزیزانم حل شد.پاورقی صفحه ی 75 و 73 کتاب درسی با مبحث آشنایی با خطوط موازی و متقاطع و ضلع های متناظر انجام شد.مابقی سوالات مرور فصل صفحات 77 و 76 در کلاس حل شد.فیلم و فایل مباحث و حل صفحات ارسال شد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 106 را تا سوال 6 صفحه ی 107 انجام بده،جدول ضرب را خوب بخوان،فردا آزمونک ضرب و تقسیم خواهیم داشت،تمرین کن و آماده باش.جهت کلاس فردا فقط کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: نمونه سوالات درس 7 و 8 علوم به دانش آموزان تحویل داده شد. صفحات 72 و 73 و 74 تا سوال 9 باهمکاری دانش آموزان حل شد و مباحث مربوط به آینه ها تکرار و تمرین شد.
تکلیف: درس 8 تدریس ندارد فقط بسازیم دارد پسرهای عزیزم طبق مراحلی که کتاب علوم صفحه 71آموزش داده آینه بسازید و باخود به مدرسه بیاورید. برای ساخت آینه فقط از لوازمی که داخل کتاب گفته شده باید استفاده شود و تا روز سه شنبه میتوانید درست کنید. فردا کتاب کار علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس دهم در کتاب فارسی علوی در کلاس انجام شد.بیاموز و بگو درس دهم تدریس شد.موسیقی شعر نقاش دنیا در کلاس اجرا شد. کتاب ها تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.دفترهای فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم امشب پنج کلمه بنویس که با(مند) ترکیب شود.مثل:ارزش+مند=ارزشمند و با سه تا از آن ها جمله های زیبا بساز.فردا کلمات هم معنی،مخالف و هم خانواده درس دهم پرسیده می شود.فردا دفتر فارسی همراه داشته باشید.شعر نقاش دنیا روز چهارشنبه پرسیده می شود.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: فردا کتاب نگارش فارسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: امروز املای گروهی در کلاس از درس دهم برگزار کردیم.دفترهای املا تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: لطفا دفترهای املا توسط اولیا امضا شود.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: اولیا گرامی کارت های امتیاز دانش آموزان ( مربوط به نیم سال اول) به آن ها تحویل داده شده است، کارت ها شمارش شده ، داخل پاکت قرار گیرد. روی پاکت نام و نام خانوادگی دانش آموز ،اسم کلاس و عدد نهایی امتیازات نوشته شود. پاکت ها روز دوشنبه به آموزگار پایه تحویل داده شود. با تشکر

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: آچمز و انواع آن را یاد گرفتیم
تکلیف: تمرین صفحه 18 و 19 انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث تقسیم همراه با دست ورزی تدریس شد.صفحه ی 73 کتاب درسی بدون پاورقی و کار در کلاس صفحه ی 74 کتاب درسی در کلاس با مشارکت عزیزانم حل شد.فیلم و فایل تدریس ارسال شد.کارت امتیاز ها،دفاتر ریاضی و ارمغان ها بررسی و تحویل عزیزانم داده شد.
تکلیف: پسرم اول فیلم ها را ببین سپس کتاب کار علوی فقط قسمت فعالیت کلاسی صفحه ی 105 تا سوال پنج صفحه ی بعد آن انجام شود.جدول ضرب را تکرار و تمرین کن چون تا یک ماه هر هفته آزمونک ضرب و تقسیم خواهیم داشت و روز آن را مشخصاً نخواهم گفت تا همیشه آماده باشی،جهت کلاس فردا هم کتاب درسی و کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب کار علوم علوی را همراه خود به مدرسه بیاورید . درس 8 کتاب علوم تدریس ندارد و فقط جست و جو کنیم و بسازیم هست که باید توسط دانش آموزان در منزل انجام شود و هرکدام از پسران عزیزم طبق فیلمی که لینک آن را در پرتال بارگذاری می کنم یک آینه بسازند و با خود به مدرسه بیاورند . فعالیت توسط پسر توانمندم انجام شود و اولیا محترم فقط نظارت داشته باشند.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: درس دهم (یار مهربان) روانخوانی انجام شد.کلمات دارای ارزش املایی مشخص شد،بندها مشخص شد.درست و نادرست،درک مطلب و واژه آموزی درس دهم کامل در کتاب انجام شد.دفترهای فارسی و ارمغان هفته 15 بازدید شد و به پسرانم تحویل داده شد.صندلی صمیمیت (گفت و گوی گروهی)در کلاس اجرا شد.
تکلیف: پسرم،امشب کلمات دارای ارزش املایی درس دهم را به ترتیب حروف الفبا بنویس و با سه تا از آن ها جملات خلاقانه و زیبا بنویس و دفترت را همراهت بیاور.فردا کتاب فارسی علوی و کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: فردا املا گروهی از کلمات درس دهم خواهیم داشت،لطفا حتما دفتر املا همراه داشته باشید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: نمونه سوالات درس 9 و 10 و 11 و 12 به دانش آموزان تحویل داده شد. صفحه 76 حل شد ، درس 12 تدریس شد و تا صفحه 81 سوالات باهمکاری دانش آموزان حل شد. برگه امتحان علوم به دانش آموزان تحویل داده شد اولیای گرامی امضاکنند فردا پسرهای عزیزم باخود به مدرسه بیاورند و به من تحویل دهند .
تکلیف: قسمت با خانواده صفحه76 و 83 کتاب هدیه در منزل انجام شود به خط و تزئین زیبا کارت امتیاز 15 امتیازی داده می شود .

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش، بازی های ایستگاهی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: