فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با مرور مبحث تقسیم به روش های مختلف مبحث خطوط موازی و متقاطع آموزش داده شد.پاورقی صفحه ی 73 و 75 در کلاس انجام شد.فیلم انیمیشنی و جذاب تدریس ارسال شد،لطفاً توسط عزیزانم مشاهده شود.
تکلیف: پسرم پاسخ مرور فصل انجام شده ی دیروز را با فایل ارسالی مرجع فصل 4 چک کن،در حضوری مجدد کتاب ها بازدید خواهد شد،سپس کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 107 از سوال 5 تا 12 کامل انجام شود.جدول ضرب 7،8،9 تکرار و تمرین شود پرسش خواهیم داشت.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: علوم درس نهم،همراه با پخش انیمیشن علمی، اسلاید و بارش فکری و انجام فعالیت های متن کتاب درسی تا صفحه ی 68 تدریس شد.فیلم تدریس بسیار مفهومی و جالب این درس مهم در دو قسمت ارسال شده با برنامه ریزی مناسب جهت تفهیم کامل این درس حتما این فیلم ها دیده شود.
تکلیف: با توجه به تدریس کامل مفهوم درس ، مابقی فعالیت ها و پرسش های کتاب درسی در صفحات باقی مانده از روی اسلاید مرجع کامل درس نهم که به پیوست به صورت pdf ارسال شده تا صفحه ی 72 کامل انجام شود و در صورت مجازی بودن در بخش ریاضی فقط انجام آن توسط اولیا اطلاع داده شود نیازی به ارسال صفحات کتاب نیست تا در حضوری بازدید شود.

املا سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران عزیزم فایل ارسال شده ی املا را با دقت گوش دهید، و با خطی زیبا املای خود را بنویسید.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: مطالب ص 63 تا آخر 65 کتاب (ایجاد اسمارت آرت و تنظیمات آن، و معرفی انواع انیمیشن ها) آموزش و در پاورپوینت تمرین شد.
تکلیف: پروژه 3 ص 84 کتاب در دو اسلاید (اسلاید اول: عنوان و اسلاید دوم: چرخه حیات پروانه با اسمارت آرت) انجام و ارسال شود.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی ترکیبی ریتمیک بوسیله چوبک و کاپ گیم و بازی حرکتی ریتمیک انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: سوال 3 و 4 صفحه ی 74 و تمرین صفحه ی 75 تا سوال 4 در کلاس انجام شد.فیلم تدریس تقسیم به روش محور مربوط به صفحه ی 74 و فیلم صفحه ی 75 ارسال شد.لطفاً کامل مشاهده و چک شود.
تکلیف: پسرم تمرین صفحه ی 75 سوال 5 و 6 را پاسخ بده سپس با فیلم یا فایل پاسخ چک کن.تمرین صفحه ی 76 و 77 کتاب درسی مرور فصل با دقت پاسخ داده شود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: درس نهم فارسی تدریس شد. واژگانی که ارزش املایی داشتند، مشخص شد. معنی شعر گفته شد. سوالات سنجش مداد قرمز پاسخ داده شد و نکات مهم سنجش توضیح داده شد.
تکلیف: پسران عزیزم یک بار از روی متن درس با صدای زیبا و لحن مناسب بخوانید،سپس از روی واژگان مهم درس دو بار بنویسید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: درس یازدهم پرسیده شد. درس دوازدهم تدریس شد. سوالات درس پاسخ داده شد و قسمت های مهم درس مشخص شد.
تکلیف: درس دوازدهم تکمیل شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث تقسیم همراه با مرور کامل مفهوم ضرب و ارتباط آن با تقسیم و نمایش عروسکی و پخش فیلم و اسلاید در دو زنگ آنلاین آموزش داده شد.جدول ضرب پرسش شد،فعالیت صفحه ی 73 و کار در کلاس صفحه ی 74 تا سوال 2 انجام شد.
تکلیف: پسرم هر 3 فیلم ارسالی را کامل مشاهده کن(اطلاع اولیای بزرگوار از دیدن کامل فیلم ها ضروریست)،4 تقسیم خواسته شده در فیلم انیمیشنی که عنوان صفحه ی 73 برای آن ذکر شده همراه با کشیدن شکل و نوشتن عبارت ضرب آن و 4 تقسیم انجام شده در فیلم مروری را در دفتر ریاضی برایم بنویس،برای 4 مورد فیلم مروری کشیدن شکل با توجه به توضیح روی فیلم لازم نیست فقط تقسیم های آن به همراه عبارت ضرب هر کدام نوشته شود.تکالیف در پرتال ارسال شود.

املا سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران عزیزم واژگانی که ارزش املایی دارند را طی فایلی برایتان ارسال کردم. با خط خوش و زیبا در دفتر مشق نوشته شود. فردا کتاب فارسی خوانداری و کتاب مطالعات اجتماعی و دفتر دیکته و مشق را به همراه خود داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: عزیزان من درس 11 را خیلی خوب مطالعه کنید. پیش مطالعه درس 12 فراموش نشود

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش، انجام بازی های تعادلی و افزایش دقت و تمرکز به صورت گروهی در کلاس انجام شد.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 12(کسب و کار خانگی و اینترنتی) با استفاده از ارائه پاورپوینت تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارت است از :آشنایی با ویژگی های کسب و کارهای خانگی،تفاوت خرید اینترنتی و حضوری،انجام خرید از مراکز معتبر،رعایت قوانین هنگام خرید از کسب و کارهای اینترنتی
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 96 انجام شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: نمونه سوالات مروری و رفع اشکال کاربرگ دیروز در کلاس انجام شد.برای روز شنبه فقط کتاب ریاضی درسی و کتاب علوم درسی همراه عزیزانم باشد.
تکلیف: ضمن تمرینات جدول ضرب با توجه به پرسش روز شنبه پسرهای عزیزم تا صفحه ی 63 برای پرسش آماده باشند. با توجه به تکرار و تمرینات در کلاس و همینطور روز مادر، نیازی به تکلیف نوشتاری نیست و تمرینات آخر هفته نمونه سوالات مهمی است که در کلاس تمرین و در روزهای گذشته تقدیم حضورتان شده و مطمئنم پسران خوبم بهترین نتیجه را کسب خواهند نمود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: اجرای صندلی صمیمیت در کلاس توسط پسران عزیزم صورت گرفت. شعر حفظی و کلمات هم خانواده ی درس پرسیده شد.
تکلیف: به مناسبت روز مادر پسران عزیزم امروز تکلیفی ندارند تا حضور بیشتری در کنار مادران عزیز داشته باشند

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: پرسش و پاسخ کلاسی از درس نهم صورت گرفت. درس 10 تدریس با همکاری پسران عزیزم تدریس شد. نکات مهم درس و سوالات درس در کتاب پاسخ داده شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحات 100 و 101 کامل در کلاس حل شد ، باقیمانده سوالات تمرین صفحات 102 و 103 انجام و رفع اشکال شد.
تکلیف: پسرم فایل ارسالی را کامل بررسی و پاسخ آن ها را وارد دفتر ریاضی کن، اگر سوالی داشتی فردا از من بپرس.نمونه سوالات جهت آمادگی پرسش روز شنبه از اهمیت بالایی برخوردار است.جهت کلاس فردا فقط دفتر ریاضی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: .درس هشتم همراه با اسلاید و نکات مهم کتاب کار تدریس شد.
تکلیف: ساخت آینه برای درس هشتم،تا روز شنبه مهلت دارد،پس از ساخت آینه،کتاب کار در حد مختصر برای هر فعالیت پاسخ داده شود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: پرسش استعداد فضایی انجام شد.روان خوانی درس با مشخص کردن بند های درس صورت گرفت،دیکته ی دقت دیداری گرفته شد.
تکلیف: والدین محترم 4 سطر از کلمات مهمی که ارزش املایی دارند از درس پیراهن بهشتی به صورت املایی گفته شود، پسران عزیزم نقطه های کلمات را به صورت رنگی رنگی بگذارید . کلمات هم خانواده ی درس مطالعه و پرسیده شود. پسران عزیزم فردا فقط کتاب فارسی خوانداری و هدیه های آسمانی را به همراه داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: تدریس درس یازدهم تکمیل شد. نکات مهم و سوالات درس و کاربرگ مرتبط با درس حل شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران عزیزم فردا درس 9 را خیلی خوب مطالعه کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: