فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تکرار و تمرین اعداد چهار رقمی به همراه نکات و تدریس صفحه ی 32 با موضوع (ریال و تومان) انجام شد،توضیحات و بخشی از سوالات تمرین صفحه ی 33 همراه با پخش فیلم و دست ورزی در کلاس انجام شد.جدول ضرب از تمام دانش آموزان پرسیده شد.نکات ضرب صفر و یک وارد دفتر شد.فردا فقط کتاب کار علوی ریاضی همراه عزیزانم باشد.
تکلیف: پسرم صفحه ی 10 و 11 کتاب کار علوی را جهت مرور آموخته های مهر و پرسش هماهنگ ریاضی دو کلاس در تاریخ 21 آبان روز شنبه کامل و با دقت انجام بده.سوالی داشتی یا به سوالات مشابه کتاب درسی و نکاتی که بهت دادم یا به من مراجعه کن.جدول ضرب 0،1،2 طبق روال پرسیده شود.فردا پرسش خواهد شد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی درس چهارم همراه با پرسش و پاسخ در کلاس کامل شد.
تکلیف: مطالعه ی درس به صورت کامل انجام شود.

نگارش سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: صفحه 32 تا صفحه 35 با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: پسرم قسمت املا و واژه آموزی صفحه 32 و قسمت نگارش صفحه 36 را انجام بده.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: پرسش کتبی هماهنگ در هر دو کلاس برگزار شد.
تکلیف: پسرم تا جلسه آینده عکس های (3×4 ) برای درست کردن درخت شجرنامه را بیاور.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی از پلیس و همراه او باتوجه به توضیحاتی کهایشان به صورت حضوری در کلاس آموزش دادند ،کشیده شد

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با سلام.پیش از شروع کلاس علوم پرسش و پاسخ ضرب از تمام عزیزانم انجام شد.با تشکر از اولیایی که دفتر نکات ریاضی را در تابستان تهیه نمودند اما محبت بفرمائید به جهت یکسان سازی فضای نوشتاری و عدم سایز مناسب خیلی از دفاتر نکات،لطفا یک دفتر 40 برگ برای ریاضی اختصاص دهید زین پس نکات را وارد کتاب یا دفتر ریاضی خواهند کرد.
تکلیف: به استحضارتون می رسانم هررر روز پرسش ضرب را در کلاس خواهیم داشت حتی در کوتاهترین زمان های ممکن.پس عزیزانم تکرار و تمرین و پرسش ضرب را هر روز در منزل هم به طور مستمر داشته باشند.موقع پرسش (تکرار و مکث نداشته باشند) یعنی مدام متذکر شوید، پسرم : (بدون تکرار*بدون مکث) پاسخ بده. در یک برگه ی a4 سال تولد پدر ، مادر و خود دانش آموز، جهت تمرین عدد نویسی با مداد رنگی تمیز و زبیا نوشته شود با عدد و حروف نوشته شود و داخل جدول ارزش مکانی مطابق صفحه ی 31 کتاب درسی قرار گیرد.سپاسگزارم.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس چهارم علوم همراه با آزمایش کلاسی کامل مرور شد.کتاب کار علوی پاسخ های کاردرکلاس صفحه ی 54 و 55 و 56 بررسی و پاسخ صحیح داده شد.
تکلیف: کتاب کارها جهت سبک شدن و تکمیل صفحه ی 67 در مدرسه نگه داشته شد. از روی نمونه سوالات مرجع مطالعه ی کامل صورت گیرد.جلسه ی آینده پرسش خواهیم داشت.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: کتاب کار علوی از صفحه 42 تا 44 انجام شد. املا خلاقانه از درس چهارم (آواز گنجشک) گفته شد.
تکلیف: کتاب نگارش و کتاب کار علوی تحویل دانش آموز شد. فردا آموخته های مهر و آبان مرور شود. (درس های اول تا سوم)

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس هفته های گذشته آداب نشستن در کلاس، کلمات جادویی و مراحل معذرت خواهی توسط دانش آموزان انجام شد. درس جدید آداب صحیح نشستن پشت رایانه و میز تحریر تدریس شد و دانش آموزان آموختند صاف بنشینند.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: سلام و احترام،تدریس ضرب را همراه با دست ورزی ،نمایش فیلم و اسلاید آغاز کرده،ابتدا جهت آشنایی بهتر و اصولی تر با مفهوم اعضای دسته،ضرب عدد 2 تدریس شد.فردا تدریس ضرب 1 و صفر را خواهیم داشت و هر روز تکرار و تمرین ضرب انجام می شود سپس هر هفته یک ضرب آموزش داده خواهد شد.
تکلیف: ریاضیدان کوچکم، ضمن تبریک آغاز آموزش ضربتان لطفا ضرب عدد دو را مانند نمونه ای که در دفتر ریاضی در کلاس نوشتید بنویسید ،یادت باشد پسرم در انجام تکلیف...اول شکل ضرب ،سپس عبارت ضرب و بعد از آن عبارت فارسی زیر هم ،تمیز و مرتب نوشته شود.(عبارت جمع فقط تا 4 تای اول). تکرار و تمرین ضرب در منزل حتما انجام شود.هم زیر هم ، و هم به صورت پراکنده . اولیای عزیزم لطفاً برگه ی این ضرب،یه دونه بصورت زیر هم و کامل،و بقیه بصورت فلش کارت و همراه با جواب دونه به دونه به قسمت های مختلف اتاق و منزل چسبانده شود جهت تقویت حافظه ی دیداری. یادتان باشه همیشه شکر گزار نعمت های خدا باشید عزیزانم.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش کتبی علوم به صورت هماهنگ از درس 1 تا 3 برگزار شد.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: کتاب کار علوی از صفحه 38 تا صفحه 41 در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم روانخوانی درس 4 و 5 در حضور یکی از والدین انجام بده. کلماتی که (ت، ط) از متن درس 4 و 5 پیدا کن و در جدول بنویس‌. دفتر املا همراه دانش آموزان باشد، فردا املا خلاقانه از درس 4 دارند.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: انجام نرمش و حرکات کششی آموزش والیبال انجام بازی والیبال به صورت مقدماتی
تکلیف: درباره والیبال هر آنچه که در کلاس یاد گرفتید توضیح مختصر بدهید؟

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: تمرین و مرور 5 درس اول انجام شد. درس6(بانک و تاریخچه آن) تدریس شد. موضوعات مطرح شده:افتتاح حساب-مدیریت پول-معرفی اولین بانک ایرانی-آشنای با لوگوی انواع بانک ها-خدمات بانک ها

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: شعر پدربزرگ از کتاب درسی انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تمرین عدد نویسی (اعداد چهار رقم در کلاس انجام شد). فعالیت صفحه ی 31 کتاب درسی ریاضی همراه با بیان داستان در کلاس به صورت کامل انجام شد.برای روز شنبه فقط کتاب ریاضی درسی و دفتر ریاضی همراهتان باشد.حتماً از روز شنبه آموزش ضرب را آغاز خواهیم نمود.
تکلیف: پسرم پیک ارمغان هفته (شماره ی 6) را با دقت انجام بده سپس کتاب کار علوی، فعالیت کلاسی صفحه ی چهل و پنج تا سوال 3 را کامل انجام بده.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: با برنامه ریزی مناسب جهت پرسش از همه ی دانش آموزان به صورت هماهنگ از هر دو کلاس از آموخته های درس 1 تا 3 علوم روز شنبه کاملا ً آماده باشید.یادآور می شوم اولویت با مطالعه ی فعالیت ها و متن درس کتاب درسی،سپس سوالات متنی که در پی دی اف مرجع علوم قرار داده شده بود و سپس سوالات کتاب کار علوی خواهد بود.مطمئنم با تلاش و جدیت مستمر بهترین نتیجه را کسب خواهی کرد پسرم.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: برگزاری جشن 13 آبان با حضور پسرهای عزیز

سرود

مدرس: نصیری، زهرا
فعالیت: تمرین نهایی شعر 13 آبان برای جشن و شرکت در جشن
تکلیف: حفظ شعر 13 آبان

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 16 و 17 با موضوع «فکرها و احساسات خود را بشناسیم.» و صفحات 18 و 19 با موضوع «مسئولیت فکر و احساسات خود را بپذیریم.» تدریس شد. تاثیر فکرهای کارآمد و ناکارآمد بر روی احساسات و رفتار ما، همچنین به عهده گرفتن مسئولیت عواقب فکرهای مثبت و منفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در ادامه روش حذف فکرهای ناکارآمد و تقویت فکرهای کارآمد برای داشتن احساسات بهتر و آرامش بیشتر، آموزش داده شد.
تکلیف: انجام تکالیف صفحات 16 و 17 در کلاس صورت پذیرفت.صفحات 18 و 19 در منزل کامل شود. پسران گلی که کتاب مهارت های زندگی را به همراه نداشتند، صفحات تدریس شده، 16 الی 19 را حتما در منزل کامل کنند. اولیای گرامی، لطف کنند صفحات قبلی تدریس شده را رصد کرده و در صورت نقص به دلیل غیبت دانش آموز یا همراه نداشتن کتاب با همراهی خود، دلبندانمان را در تکمیل صفحات قبل یاری کنند. با سپاس..

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش ایجاد شماره اسلاید و پاورقی برای اسلایدها، copy و cut کردن اسلاید دلخواه داده شد و دانش آموزان در برنامه پاورپوینت موارد تدریس شده را تمرین کردند.
تکلیف: سه اسلاید با دیزاین دلخواه ایجاد کرده و در هر اسلاید یک جمله بنویسید. برای اسلاید ها شماره اسلاید و پاورقی ایجاد کنید.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فعالیت صفحات 10،11 و 16 کتاب هوش و ریاضی در کلاس انجام و رفع اشکال شد.کتاب ها در مدرسه نگه داشته شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جشن تولد باشکوه عدد هزار همراه با بازی و نمایش فیلم برگزار شد.کتاب کار علوی،کار در کلاس صفحه ی 40 و تمرین صفحه ی 41 سوال 1،2،5 در کلاس انجام شد.لطفاً فیلم آموزشی جشن تولد هزار جهت تثبیت یادگیری دیده شود.کتاب ریاضی بچه ها به جهت سبک شدن کیفشان در مدرسه نگه داشته شد.فردا فقط با کتاب ریاضی و ریاضی و هوش کار خواهیم داشت که هر دو در مدرسه است.
تکلیف: عزیزانم ادامه ی سوالات تمرین صفحه ی 41 را تا سوال 7 کامل انجام دهند.جشن هزار بر شما مبارک.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مرور نکات مهم و کلیدی درس های یک تا سه جهت آمادگی روز شنبه در کلاس انجام شد.
تکلیف: به اطلاع عزیزانم می رسانم روز شنبه آموخته های علوم مهر تا آبان پرسش خواهد شد، از درس 1 تا 3 .لطفاً برنامه ریزی جهت مطالعه ی کافی داشته باشید.برترین ها امتیاز ویژه خواهند داشت. تکلیف امشب:کتاب کار علوی صفحه ی 54 و 56 با دقت انجام شود.مهلت تا شنبه

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: روانخوانی درس پنجم (بلدرچین و برزگر) جهت تثبیت یادگیری دانش آموزان چند بار در کلاس انجام شد. لغاتی که ارزش املایی بالایی تری دارند خط کشیده شد. جهت تقویت حافظه دیداری واژه ها و لغات با نشانه آوایی یکسان کار شد. صفحات 47 و 48 قسمت (درست و نادرست و درک مطلب، واژه آموزی) خوانده و آموزش داده شد.
تکلیف: پسرم کلمات دارای (س ص ث) از درس چهارم (آواز گنجشک) و درس پنجم (بلدرچین و برزگر) پیدا کن یکبار در جدول کلمات بنویس.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: درس پنجم (روز دهم) همراه با پرسش و پاسخ و ایجاد انگیزه تدریس شد‌

قرآن سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: جشن عدد هزار برگزار شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: