فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: سیب

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: صفحه ی آغازین تم 21 بصورت پرسش و پاسخ از دانش آموزان شروع شد. و صفحات 142و 143 با هدف شمارش اعداد و جمع دسته های ده تایی و یکی آموزش داده شد و سوالات مربوطه کامل گردید.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نشانه ی چهار شکلی (ع)تدریس،شد و برای ایجاد انگیزه پسرهای گلم کاردستی عینک درست کردند.و جایگاه نشانه گفته شد. روانخوانی درس علی و معصومه آموزش داده شد و چندین بار تمرین گردید.زیر کلمات مهم درس خط کشیده شد و کلمات جدید روانخوانی گروید.
تکلیف: روانخوانی درس علی و معصومه چندین بار تمرین شود فردا پرسش می شود.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کلمات جدید نشانه (ع)در دفتر سرمشق داده شد. سپس کتاب نگارش صفحه ی اول از نشانه ی (ع)کامل گردید.
تکلیف: 1_از روی درس علی و معصومه رو نویسی شود. 2_پسرهای گلم یه بار دیگر از روی سرمشق بنویسند.(نوشتن سرمشق ها به صورت ستونی کارت امتیاز دارد)

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز مهارت کنترل خشم و بیان آن و چراغ عصبانیت آموختند.

هوش و ریاضی

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب کار ریاضی و هوش صفحات 53 الی57 کامل گردید.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب کار ریاضی علوی تم 20 به اتمام رسید و کامل گردید و مجدد جمع های ده تایی و مسئله توضیح داده شد.
تکلیف: تمرین های نوشته شده در دفتر مشق کلاسی در خانه حل شود.برای دانش آموزان غایب در فایل زیر ارسال گردید‌. ارمغان 21 کامل شود و شنبه آورده شود.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: روانخوانی سفر دلپذیر از همه ی دانش آموزان پرسش شد و روانخوانی کتاب کار علوی نشانه (ذ)تمرین شد .
تکلیف: کتاب کار فارسی علوی درس سفر دلپذیر کامل شود و روانخوانی مجدد تمرین شود و سوالات مربوط به روانخوانی نیز پاسخ داده شود. کاربرگ تشویقی ریاضی و فارسی برای دانش آموزانی که می‌خواهند آخر هفته بیشتر تمرین داشته باشند در فایل زیر ارسال گردید.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: فعالیت جمله سازی و فعالیت جدول تشخیصی نشانه (ز و ذ)در دفتر مشق نوشته شد و کاربرگ نشانه ی (ذ )کامل گردید.سپس برای تثبیت بیشتر نشانه( ذ،ص )تکلیف فعالیت محور بصورت کاربرگ در دفتر انجام شد.و کلمات خوا استثنا ،اُاستثنا،ذ،ص،تشدید به صورت ستونی در دفتر نوشته شد.
تکلیف: فعالیت دوره ای دیکته از نشانه ی( خ تا خوا استثنا) تمرین شود.فعالیت کلاسی برای دانش آموزان غایب ارسال گردید.

هنر اول

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: آموزش سبد به شکل ساده شده همراه باتخم مرغ های رنگی داده شد ،درانتها دانش آموزان به دلخواه تزیین وآن رارنگ آمیزی کردند.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: وارم آپ موزیکال و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم و بادی پرکاشن ریتمیک انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: صفحه ی 140 با هدف جمع و تفریق دسته های ده تایی و یکی آموزش داده شد و سوالات مربوطه و مسئله دسته های ده تایی کامل گردید.و تم 20 به اتمام گردید.
تکلیف: کتاب کار ریاضی تم 20 سوالات 6،7 کامل گردد.و فردا همه ی دانش آموزان کتاب کار ریاصی علوی به همراه داشته باشند.فیلم ارسال شده حتما دیده شود.

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: سنجش استعداد فضایی برگزار گردید.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نشانه (ذال)با کد( ذرت)تدریس،شد و برای ایجاد انگیزه داستان گفته شد و فیلم مربوطه گذاشته شد. روانخوانی درس سفر دلپذیر تمرین شد و زیر کلمات مهم خط کشیده شد.
تکلیف: حتما پسرهای عزیزم از روی درس سفر دلپذیر دو بار برای اولیا بخوانند تا بتوانند روانخوانی خیلی خوبی داشته باشند.فعالیت کلاسی برای دانش آموزان غایب ارسال شد.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کلمات جدید نشانه ذال در دفتر مشق نوشته شد و روانخوانی آن تمرین شد. کتاب نگارش نشانه ذال کامل گردید.
تکلیف: از روی سرمشق داخل کلاس مجدد نوشته شود. کتاب کار فارسی علوی درس سفر دلپذیر صفحات 215 و 216 کامل شود. فعالیت تشویقی:(از روی درس سفر دلپذیر یه بار رونویسی شود).

املا اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: از نشانه خوا در دفتر املا فعالیت دیکته گفته شد لطفا بررسی شود و دفتر املا ها آورده شود.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس16(بسته بندی)تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با انواع بسته بندی محصولات،توجه به مندرجات بسته بندی اعم از لوگو،تاریخ تولید و انقضا و ... فعالیت کلاسی صفحه 123 به صورت گروهی انجام شد. کتاب دانش آموزان بررسی شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 124 انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: جمع و تفریق دسته های ده تایی و یکی آموزش داده شد وبرای تثبیت بیشتر چند نمونه مثال در دفتر حل شد.کتاب کار ریاضی علوی سوالات 1 تا 5 کامل گردید و مجدد الگوی عدد ده تایی تمرین گردید.

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: فصل 13 علوم مبحث آهن ربا آموزش داده شد و در مورد انواع آهن رباها و قطب های آهن ربا و قدرت آهن رباها با دانش آموزان صحبت گردیدو آموزش داده شد.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: روانخوانی درس (صدای موج )از کتاب کار مرسی شد و کتاب کار فارسی نشانه (صاد )کامل گردید.
تکلیف: پسرهای گلم درس صدای موج و در بازار را مجدد برای اولیای عزیز بخوانند.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: دیکته ی دوره ای از نشانه های( پ،گ،ف)در دفتر مشق گفته شد.لطفا اشکالات بررسی شود.
تکلیف: فردا از نشانه ی (خوا )دیکته گفته می‌شود. کلمات مربوط،به (خوا ،اُ استثنا ،تشدید،ص )از روی فایل جدول خوانده و تمرین شود. سپس دیکته از همه ی کلمات مربوطه نوشته شود.فایل کلمات مجدد ارسال گردید.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش، بازی فوتبال

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: امروز به وسیله بازی آموزشی دانش آموزان اتیکت مکالمه تلفنی را کامل آموختند

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: آموزش تم 20 با صفحه ی آغازین مربوطه شروع شد ،صفحات 135 الی،139 با هدف الگوی شمارش،ده تا ،ده تا ،دسته بندی، و شمارش الگویی 5 تا ،5 تا انجام شد.و سوالات مربوطه کامل گردید.
تکلیف: برای روز دوشنبه همه دانش آموزان فقط (کتاب کار ریاضی علوی ،فارسی علوی،و قرآن و دفتر مشق به همراه داشته باشند).

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: فصل های 9.10 کتاب علوم با دانش آموزان عزیز دوره گردید.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: روانخوانی درس صدای موج و روانخوانی کتاب کار فارسی علوی از تک تک دانش آموزان پرسش گردید .
تکلیف: فعالیت دیکته دوره ای از نشانه های (پ،گ،ف)طبق قایل ارسال شده تمرین شود .

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: جدول تشخیصی نشانه ی (سین و صاد)در دفتر نوشته شد و فعالیت جمله سازی انجام گرفت. فعالیت کلاسی برای دانش آموزان غایب ارسال گردید.
تکلیف: کتاب کار فارسی علوی نشانه ی (صاد)تا پایان سوال (7 )کامل شود.فعالیت کلاسی برای دانش آموزان غایب ارسال گردید.

املا اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: فعالیت دیکته از نشانه ژ گفته شد لطفا بررسی شود دوشنبه آورده شود.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: قوانین شطرنج را یاد گرفتیم. ( قسمت اول )
تکلیف: تمرین صفحه 26و 27 انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: