فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: سیب

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نوشتن به حروف و عدد خانواده 80 و 90 آموزش داده شد .ودر دفتر مشق نوشته شد. الگوی عددی 5 تایی تا عدد 100 آموزش داده شد و در دفتر نوشته شد.
تکلیف: ارمغان 20 کامل شود و شنبه آورده شود. کاربرگ تشویقی برای دانش آموزان که می‌خواهند بیشتر کار کنند ارسال گردید.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نشانه ی عربی دو شکلی (ص ص) با کد (صابون)آموزش داده شد .و روانخوانی کلمات جدید تمرین و تکرار گردید. روانخوانی درس (صدای موج)آموزش داده شد و تمرین شد .
تکلیف: روانخوانی درس (صدای موج )و روانخوانی کتاب کار فارسی علوی درس( صدای موج) صفحه ی 213 تمرین شود .شنبه پرسش می شود.کاربرگ تشویقی برای دانش آموزانی که می‌خواهند آخر هفته بیشتر کار کنند ارسال گردید.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نحوه ی نوشتن نشانه صاد آموزش داده شد و کلمات جدید بصورت سرمشق در دفتر نوشته شد. کاربرگ نشانه صاد کامل گردید.
تکلیف: از روی درس صدای موج یه بار نوشته شود و با کلماتی که زیر آنها خط کشیده شده است جمله ساخته شود. فایل کلمات نشانه های عربی ارسال گردید .

املا اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: شنبه پسرهای گلم از نشانه ی (ژ)فعالیت دیکته دارند حتما تمرین شود.

هنر اول

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: آموزش سبد حصیری با تخم مرغ های رنگی رنگی داده شد.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نوشتن به عدد و حروف اعداد 60 الی 79 (خانواده ی 60 و خانواده ی 70)آموزش داده شد و در دفتر مشق نوشته شد .
تکلیف: 6مسئله جمع و تفریق با محور و شکل انجام شود.فعالیت کلاسی برای دانش آموزان غایب ارسال گردید.

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: فصل 10.11.12 علوم بصورت پرسش و پاسخ مرور گردید.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: روانخوانی درس (در بازار)از تک تک دانش آموزان پرسش،شد . روانخوانی کتاب کار علوی تمرین شد خوانده شد.
تکلیف: روانخوانی کتاب کار علوی تمرین شود فردا مجدد پرسش می شود. درس در بازار نیز مجدد برای اولیا خوانده شود.فردا تدریس نشانه ی جدید داریم.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب درختی نشانه تشدید به پایان رسید. کتاب کار فارسی علوی نشانه تشدید کامل گردید.
تکلیف: از روی درس( در بازار )یک بار نوشته شود.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: تمرین و مرور آموخته ها(لوگو،تخصص گرایی،کارآفرینی و ...) انجام شد.فعالیت صفحه 118 به صورت گروهی انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب کار علوی تم 19 کامل گردید.
تکلیف: ندارند.

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب کار علوم علوی فصل 12 به اتمام رسید و کامل گردید.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نشانه ی تشدید تدریس و کلمات جدید آموزش داده شد. برای ایجاد انگیزه داستان گفته شد. روانخوانی درس در بازار(تشدید)آموزش داده شد و چندین بار خوانده شد و زیر کلماتی که ارزش املایی دارند خط کشیده شد.
تکلیف: روانخوانی درس در بازار تمرین شود فردا پرسش می‌شود. کتاب کار فارسی علوی صفحات 203 و 204 کامل شود. فردا همه ی دانش آموزان کتاب کار فارسی علوی به همراه داشته باشند.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کلمات جدید نشانه در دفتر مشق نوشته شد. و کتاب نگارش،صفحه ی 103 کامل گردید.
تکلیف: کلمات مهم متن درس در بازار که در کلاس زیر آنها خط کشیده شده است و ارزش املایی دارند دو مرتبه نوشته شود‌.

قرآن اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: لوحه 20 و 21 و 22 خوانده شد و آموزش داده شد .و پیام قرآنی (رب زدنی علما)توضیح داده شد و تمرین گردید.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.آموزش حرکت لی لی.بازی فوتبال

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز اتیکت تلفن رابه وسیله بازی آموختند و نمایش مکالمه تلفنی را اجرا کردند
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا در منزل یک مکالمه تلفنی درست با آداب انجام دهند

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: صفحه ی 132 با هدف تقارن عمودی و افقی آموزش داده شد و به کمک خط کش شکل مربوطه کامل گردید و جدول شگفت انگیز نیز انجام شد .و صفحه ی 133با هدف درک و فهم صورت مسئله با محور و شکل و عبارت(مفهوم تفریق)آموزش داده شد.و سوالات مربوطه انجام شد.و تم 19 به پایان رسید. سپس خانواده پنجاه بصورت حروف آموزش داده شد و از عدد 0 الی 59 بصورت عدد و حروف در دفتر نوشته شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 137 کامل شود و فردا همه ی دانش آموزان کتاب کار ریاضی علوی به همراه داشته باشند. فعالیت کلاسی برای دانش‌آموزان غایب ارسال گردید.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: روانخوانی درس قرآن از همه ی دانش آموزان پرسش گردید. و روانخوانی درس میهن ما تمرین و تکرار شد.
تکلیف: روانخوانی درس میهن ما تمرین شود فردا پرسش می شود.فردا تدریس نشانه ی جدید داریم.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب کار فارسی علوی نشانه ی (خوا )کامل شد .
تکلیف: از روی درس میهن ما،صفحه ی 79 در دفتر مشق نوشته شود.و زیر کلماتی که( اِ دوستی ،ی میانجی و ها )خط کشیده شود.

املا اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: از نشانه (چ)فعالیت دیکته گفته لطفا بررسی شود و فردا دفتر املا ها آورده شود.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیزم امروز رفتارهای دوستانه و غیر دوستانه را آموختند و امانتی های درس هفته گذشته را به دوستانشان تحویل دادند.
تکلیف: کتاب مهارت های زندگی به دانش آموزان تحویل داده شد لطفا پس از بررسی تکالیف دانش آموزان فردا کتاب به مدرسه برگردانده شود.

هوش و ریاضی

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب هوش و ریاضی صفحات48 الی 52 کامل گردید.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: صفحه ی 130 با هدف درک و فهم صورت مسئله با محور و شکل و عبارت(مفهوم جمع )آموزش داده شد.و سوالات مربوطه انجام شد.و صفحه ی 131 با هدف یاد آوری جمع و تفریق دسته ده تایی انجام گرفت.خانواده ی عدد 90 آموزش داده شد و سه بار ازعدد 90 الی 99 در دفتر نوشته شد و از اعداد 0 الی 99 در دفتر نوشته شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 136 را پسرم ابتدا بخواند سپس حل کند.

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: فصل 12 با پرسش کلاسی دوره شد.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: روانخوانی درس کتاب خوانی و کتاب کار علوی پرسش شد.روانخوانی درس قرآن آموزش داده شود.
تکلیف: فعالیت دیکته از نشانه( چ)تمرین شود. فردا دیکته گفته می‌شود. روانخوانی درس قرآن تمرین شود پرسش می شود. همه ی دانش آموزان فردا کتاب کار فارسی علوی به همراه داشته باشند.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب نگارش تمرینات دوره ای صفحات 99 .100.101 کامل گردید. و صرف کردن کلمات خوا استثنا در دفتر نوشته شد.
تکلیف: از متن درس روانخوانی قرآن(صفحه‌ی78)یک بار در دفتر نوشته شود، و سپس دور کلماتی که (خوا استثنا)،(اِدوستی)،(ی میانجی) دارند، خط کشیده شود.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه دانش آموزان با محیط نرم افزار اسکرچ جونیور آشنا شدند و مفهوم ذخیره سازی در این نرم افزار آموزش داده شد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: شروع بازی‌های ساده را یاد گرفتیم.
تکلیف: تمرین صفحه 24و 25 انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: