فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پرتقال

علوم اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: درس 12 مرور شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: روان‌خوانی پرسش شد.
تکلیف: روان خوانی درس صدای موج و روان‌خوانی صفحه‌ی213 کتاب‌کار فارسی انجام شود.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: نشانه‌ی دو شکلی ص تدریس شد. جدول دوستی آموزش داده شد. جایگاه کلمه تعیین شد‌. کاربرگ ص در دفتر پسرم چسبانده شد. کاربرگ تشخیصی در کلاس انجام شد. تمرین‌های درس ص در کتاب نگارش انجام شد. املا از نشانه‌ی "ه" گفته شد.
تکلیف: ارمغان هفتگی شماره‌ی 20 انجام شود. یکبار از روی متن "صدای موج" در دفتر مشق نوشته شود. حتما روز شنبه کتاب‌کار فارسی همراه پسرم باشد. برای شنبه دیکته از نشانه‌ی چ گفته می‌شود، متن املا کتاب فارسی خوانداری است.

هنر اول

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: آموزش سبد حصیری با تخم مرغ های رنگی رنگی داده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: برگزاری جشن نیمه شعبان

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: نوشتار فارسی و ریاضی عدد 80 تا 99 آموزش داده شد و در دفتر مشق نوشته شد. جمع‌نویسی اعداد 10 تا 90 در دفتر وایت‌بردی نوشته شد. جدول نظام‌دار مرور شد.
تکلیف: 4 تا مسئله جمع و تفریق با رسم شکل و محور داخل دفتر مشق نوشته شود. (مانند نمونه‌های تمرینی در تم نوزدهم کتاب درسی ریاضی)

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: روان‌خوانی درس در بازار پرسش شد.
تکلیف: برای فردا روان‌خوانی "در بازار" تمرین شود.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: تمرین‌های صفحه‌ی 205 و 206 کتاب‌کار فارسی در کلاس انجام شد. املا از نشانه‌ی "اُ استثنا " گفته شد.
تکلیف: صفحه‌ی 206 در کتاب‌کار فارسی انجام شود. یک دیکته از نشانه‌ی هه نوشته شود. برای روز چهارشنبه از نشانه‌ی "ه درس مهتاب" دیکته گفته خواهد شد. متن دیکته از متن کتاب فارسی و تمرین های کتاب نگارش می‌باشد. فردا نشانه‌ی جدید(ص) تدریس خواهد شد، لطفا از غیبت بی‌مورد امتناع گردد. با توجه به شروع تدریس نشانه‌های عربی از اولیای گرامی خواهشمندم پسرانم در زمان تدریس نشانه به هیچ‌وجه غیبت نداشته باشند. طبق معمول زمان تدریس نشانه‌ها از قبل اعلام می‌شود.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: وارم آپ موزیکال و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم و بادی پرکاشن ریتمیک انجام شد.

هوش و ریاضی

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: صفحات 45،46 و 47 در کتاب هوش و ریاضی انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: صفحات 136،137و138 کتاب‌کار ریاضی در کلاس انجام شد. نوشتار فارسی و عددی خانواده‌ی چهل در دفتر مشق نوشته شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: درسِ "در بازار" روان‌خوانی شد و کلمات تشدیددار در متن مشخص شد.
تکلیف: روان‌خوانی درس جدید پرسش خواهد شد. فردا از نشانه‌ی ُ استثنا املا گفته می‌شود. متن املا از کتاب فارسی و نگارشِ نشانه‌ی مربوطه است.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: املا از نشانه‌ی ج گفته شد. دفترهای املا به پسرانم تحویل داده شد، پس از امضا کردن مجددا داخل کیف پسرم گذاشته شود. نشانه‌ی "تشدید" تدریس شد و سرمشق‌های نشانه‌ی جدید در دفتر نوشته شد.
تکلیف: صفحه‌ی 203 و 204 در کتاب‌کار فارسی انجام شود. فردا حتما کتاب‌کار فارسی همراه پسرم باشد. سرمشق برای دانش‌آموزان غایب ارسال شد، داخل دفتر مشق نوشته شود. از کلمات سخت درس شانزدهم در کتاب فارسی(در بازار) دوبار در دفتر مشق نوشته شود. پسرانی دیروز درس قرآن را ننوشته بودند امروز انجام دهند.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.آموزش حرکت لی لی.بازی فوتبال

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: آموزش صفحه‌ی 130 کتاب درسی با هدف درک و فهم صورت مساله با محور و شکل و عبارت نویسیِ جمع و تفریق آموزش داده شد. تم نوزدهم به پایان رسید. کتاب‌های ریاضی در کلاس می‌ماند، پسرانی که امروز کتاب ریاضی درسی را به همراه نداشتند، تکالیف امروز را در منزل انجام دهند و کتاب خود را فردا به آموزگار تحویل دهند‌.
تکلیف: صفحه‌ی 135 و 139 در کتاب‌کار ریاضی انجام شود. فردا حتما کتاب‌کار ریاضی همراه پسرانم باشد که تمرینات باقی مانده‌ی تم نوزدهم در کتاب‌کار را در کلاس انجام دهیم. (والدین گرامی لطفا کتاب‌ها را طبق برنامه‌ای که در پرتال نوشته می‌شود در کیف پسرانم قرار دهید، با تشکر)

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: روان‌خوانی درس قرآن در کتاب فارسی پرسش شد، سپس درس میهن ما در کلاس روان‌خوانی شد.
تکلیف: فردا درس میهن ما در کتاب فارسی پرسش خواهد شد.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: تمرینات باقی مانده در کتاب‌کار فارسی در کلاس انجام شد‌. کتاب‌کار فارسی به پسرانم تحویل داده شد. فردا به آوردن کتاب‌کار فارسی نیازی نیست. املا از نشانه‌ی ل گفته شد، دفترهای املا به پسرانم تحویل داده شد. فردا دفترهای املا به همراه پسرانم باشد.
تکلیف: املا از نشانه‌ی ج گفته می‌شود. متن املا از کتاب فارسی و نگارش نشانه‌ی مربوطه می‌باشد. از روی متن درس قرآن در کتاب فارسی (صفحه‌ی 78) یکبار در دفتر مشق نوشته شود‌.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 15(لوگو) با ارائه فیلم آموزشی تدریس شد.مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با لوگو و نمادهای تجاری،بررسی ویژگی های مختلف لوگوها،تاریخچه لوگوها و ...فعالیت کلاسی صفحه 116 به صورت گروهی انجام شد. تکالیف دانش آموزان بررسی شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 117 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیزم امروز رفتارهای دوستانه و غیر دوستانه را آموختند و امانتی های درس هفته گذشته را به دوستانشان تحویل دادند.
تکلیف: کتاب مهارت های زندگی به دانش آموزان تحویل داده شد لطفا پس از بررسی تکالیف دانش آموزان فردا کتاب به مدرسه برگردانده شود.

علوم اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: تمرین‌های درس دوازدهم در کتاب‌کار علوم به طور کامل انجام شد

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: روان‌خوانی درس کتاب‌خوانی به صورت فردی پرسش شد. درس قرآن (صفحه‌ی 78) در کتاب فارسی(آزاده و امین) در کلاس روان‌خوانی شد.
تکلیف: فردا صفحه‌ی 78 کتاب فارسی پرسش خواهد شد. فردا از نشانه‌ی "ل" املا گفته می‌شود. متن املا از روان‌خوانی درس کتاب فارسی و تمرین‌های درس نگارش نشانه‌ی مربوطه می‌باشد.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: صفحات 99،100 و 101 کتاب نگارش در کلاس انجام شد. صرف کردن کلمات خوا استثنا در دفتر نوشته شد.
تکلیف: صفحه‌ی 201 و 202 در کتاب‌کار فارسی انجام شود. برای فردا حتما کتاب‌کار فارسی علوی همراه پسرانم باشد. فردا یکشنبه از نشانه‌ی ل دیکته گفته خواهد شد.

قرآن اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: لوحه‌ی هجدهم و نوزدهم در صفحه‌ی 58 کتاب قرآن در کلاس روان‌خوانی شد سپس پسرانم لوحه‌ها را تمرین و تکرار کردند‌.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه دانش آموزان با محیط نرم افزار اسکرچ جونیور آشنا شدند و مفهوم ذخیره سازی در این نرم افزار آموزش داده شد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: شروع بازی‌های ساده را یاد گرفتیم.
تکلیف: تمرین صفحه 24و 25 انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: