فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پرتقال

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
تکلیف: کاربرگ مروری ریاضی آخر هفته برای دانش‌آموزانی که مایل به تمرین و تکرار می‌باشند، ارسال شد.

علوم اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: درس دوازدهم به صورت کامل تدریس شد، تمرینات کتاب‌کار روز شنبه انجام خواهد شد.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: نشانه‌ی "خوا" استثنا با روش قصه‌گویی تدریس شد، نشانه‌ی خوا به صورت خانوادگی وارد شهرک الفبا شدند. درس جدید کتاب‌خوانی در کلاس روان‌خوانی شد و پسرانم کلماتی که خوا استثنا داشتند را از متن درس پیدا کردند. فعالیت کلاسی برای دانش‌آموزان غایب ارسال شد، داخل دفتر مشق نوشته شود.
تکلیف: روان‌خوانی درس کتاب‌خوانی تمرین شود، پرسش خواهد شد. ارمغان شماره 19 انجام شود.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: نشانه‌ی "خوا" استثنا تدریس شد. صفحه‌ی 97 و 98 کتاب نگارش(درختی) در کلاس انجام شد. سرمشق‌های نشانه‌ی جدید در کلاس آموزش داده شد سپس داخل دفتر مشق نوشته شد. تمرینات نشانه‌ی ژ در کتاب‌کار فارسی در کلاس انجام شد. بخشِ روان‌خوانی نشانه‌ی ژ در کتاب‌کار فارسی در کلاس خوانده شد سپس همه‌ی پسرانم به صورت فردی فعالیت روان‌خوانی را انجام دادند.
تکلیف: صفحه‌ی 196، 197 و 198 در کتاب‌کار فارسی انجام شود(سوال یک تا پایان سوال چهارم.) ارمغان هفتگی شماره‌ی 19 انجام شود. (اولیای گرامی برگه‌های ارمغان تا اطلاع ثانوی در کلاس می‌ماند تا به ترتیب داخل کلربوک پسرانم قرار داده شود.) کاربرگ ژ و خوا برای دانش‌آموزانی که مایل به تمرین بیشتر هستند، ارسال شد.

املا اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: املا از نشانه‌ی "ق" گفته شد و دفترهای املا به پسرانم تحویل داده شد. امضا شود و برای روز یکشنبه همراه پسرانم باشد. (یکشنبه دیکته از نشانه‌ی "ل" داریم.)

هنر اول

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: آموزش گام به گام پنگوئن ومحل زندگی آن داده شد،سپس دانش آموزان به آن طبیعت وجزییات راضافه ورنگ آمیزی کردند.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: امروز به انتخاب خود دانش آموزان عزیزم درس اتیکت میز غذاخوری را مرور کردیم و کلیپ آموزشی اتیکت غذاخوری را مشاهده کردند.

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: جمع‌های دورقمی تدریس شد(مانند بیست به‌اضافه سی مساوی‌ست با پنجاه) و صفحه ی 129 در کتاب ریاضی درسی انجام شد. کاربرگ عدد 60 به دانش‌آموزان تحویل داده شد، بعد از انجام داخل دفتر مشق چسبانده شود. (دفتر مشق‌ها بررسی نشده است، فردا به صورت کامل بررسی می‌شود)
تکلیف: سوال 2 و 3 در صفحه‌ی 135 کتاب‌کار ریاضی انجام شود.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
تکلیف: روان‌خوانی درس ژاله و منیژه فردا پرسش خواهد شد.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: املا از نشانه‌ی "خ" گفته شد. دفترهای املا تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد. فردا امضا شده همراه پسرانم باشد.
تکلیف: صفحه‌ی 196 در کتاب‌کار فارسی انجام شود. فردا حتما کتاب‌کار فارسی به مدرسه آورده شود. فردا از نشانه‌ی "ق" املا گفته می‌شود، متن املا از روان‌خوانی کتاب فارسی و تمرین‌های کتاب نگارش نشانه‌ی مربوطه می‌باشد. لطفا توجه بفرمایید برای روز چهارشنبه کتاب‌کار فارسی داخل کیف پسرم قرار داده شود تا در کلاس تمرینات درس ژاله و منیژه به اتمام برسد. فردا نشانه‌ی جدید تدریس خواهد شد، لطفا از غیبت بی‌مورد امتناع گردد.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بازی حرکتی ریتمیک بوسیله کاپ گیم و بازی حرکتی هدفمند انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: تم نوزدهم با محوریت جمع‌های ده‌تایی شروع شد و صفحه‌ی اول کتاب در کلاس انجام شد‌. اعداد از 0 تا 90 به صورت شمارش ده‌تا ده‌تا و پنج‌تا پنج‌تا آموزش داده شد و در دفتر نوشته شد‌. پسرانم حتما شمارش پنج‌تا پنج‌تا را تمرین کنند. اعداد از شماره‌ی بیست تا بیست و نه به صورت نوشتار عددی و حروفی در دفتر مشق نوشته شد.
تکلیف: صفحه‌ی 134 در کتاب‌کار ریاضی انجام شود. فعالیت کلاسی برای دانش‌آموزان غایب ارسال شد، حتما داخل دفتر مشق انجام شود.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: روان‌خوانی درس ژاله و منیژه در کلاس انجام شد. به دلیل عدم آمادگی پسرانم املای نشانه‌ی خ فردا گفته می‌شود.
تکلیف: روان‌خوانی درس ژاله و منیژه فردا پرسش خواهد شد. املای نشانه‌ی خ فردا گفته خواهد شد، متن املا از درس مربوطه در کتاب نگارش و فارسی خواهد بود. فعالیت کلاسی برای دانش‌آموزان غایب ارسال شد. حتما داخل دفتر مشق نوشته شود.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: نشانه‌ی تک شکلی ژ تدریس شد. جایگاه نشانه تعیین شد( اول و وسط و آخر با یه شکل میاد) جدول دوستیِ نشانه‌ی جدید آموزش داده شد و سرمشق‌های مربوط به نشانه در دفتر مشق نوشته شد. دفترهای مشق در کلاس می‌ماند.
تکلیف: سوال 1،2و3 در کتاب‌کار فارسی انجام شود.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.بازی های ایستگاهی توپی

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: برای دانش‌آموزانی که مایل به تمرین و تکرار بیشتر در تم هجدهم درس ریاضی هستند، کاربرگ ارسال شد.
تکلیف: یکبار از اعداد صفر تا 49 در دفتر مشق نوشته شود.

علوم اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: انمیشن فندق فصل دوازدهم علوم در کلاس نمایش داده شد.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: فعالیت روان‌خوانی از کتاب خوانداری فارسی از تمام دانش‌آموزان پرسش شد.
تکلیف: برای آخر هفته روان‌خوانی درس چشمه و چراگاه در کتاب‌کار تمرین شود‌.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: جمله‌نویسی و جمله‌سازی خلاق از نشانه‌ی چ انجام شد. برچسب نشانه در دفتر پسرم چسبانده شد.
تکلیف: یک دیکته از نشانه‌ی خ نوشته شود. روز دوشنبه املا از نشانه‌ی خ خواهیم داشت، متن املا از متن کتاب‌های فارسی و نگارش درس مربوطه می‌باشد. کاربرگ ارسال شده‌ی امروز به صورت دوره‌ای تهیه شده و از تمرینات نشانه‌های تدریس شده‌ی اخیر تشکیل شده است. برای مرور و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان بسیار عالی است. انجام کاربرگ اختیاری‌ست. ارمغان هفتگی شماره‌ی 18 انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: تم هجدهم با موضوع شمارش چندتا چندتا تمام شد.
تکلیف: شمارش دوتا دوتا و سه‌تا سه‌تا تمرین و حفظ شود. صفحه‌ی 129 و 130 در کتاب‌کار ریاضی انجام شود.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: درس چشمه و چَراگاه در کلاس روان‌خوانی شد‌.
تکلیف: فردا درس چشمه و چراگاه از کتاب فارسی (آزاده و امین) پرسش خواهد شد‌. فردا به آوردن کتاب نگارش (درختی) و کتاب‌کار فارسی نیازی نیست. فقط کتاب فارسی(آزاده و امین) و دفتر مشق همراه دانش‌آموزان عزیزم باشد. کاربرگ نشانه فردا در دفتر مشق چسبانده خواهد شد.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: نشانه‌ی دو شکلی "چ" تدریس شد. جایگاه نشانه در کلمه مشخص شد(چ غیر آخر اول و وسط میاد مثل چوپان و مورچه، چ آخر همیشه آخر میاد مثل پوچ) جدول دوستی نشانه‌ی جدید تدریس شد و برای هر ترکیب کلمات مناسب نوشته شد. سرمشق‌های کتاب نگارش کامل شد. آقای مبین رحمانیان برای ایجاد انگیزه نشانه جدید به دوستان خود چیپس خانگی و چتر هدیه دادند، از ایشان و خانواده محترم کمال تشکر را داریم.
تکلیف: سوال 1، 2 و 3 در درس جدید از کتاب‌کار فارسی انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بادی پرکاشن ریتمیک و تمرین هماهنگ سرود همگانی اجرا شد.

هوش و ریاضی

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: صفحه‌ی 41 در کتاب انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: