1402/11/23
ریاضی اول
نصیری نیا، سودا
تم نوزدهم با محوریت جمعهای دهتایی شروع شد و صفحهی اول کتاب در کلاس انجام شد.
اعداد از 0 تا 90 به صورت شمارش دهتا دهتا و پنجتا پنجتا آموزش داده شد و در دفتر نوشته شد.
پسرانم حتما شمارش پنجتا پنجتا را تمرین کنند.
اعداد از شمارهی بیست تا بیست و نه به صورت نوشتار عددی و حروفی در دفتر مشق نوشته شد.
صفحهی 134 در کتابکار ریاضی انجام شود.
فعالیت کلاسی برای دانشآموزان غایب ارسال شد، حتما داخل دفتر مشق انجام شود.
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
روانخوانی درس ژاله و منیژه در کلاس انجام شد.
به دلیل عدم آمادگی پسرانم املای نشانهی خ فردا گفته میشود.
روانخوانی درس ژاله و منیژه فردا پرسش خواهد شد.
املای نشانهی خ فردا گفته خواهد شد، متن املا از درس مربوطه در کتاب نگارش و فارسی خواهد بود.
فعالیت کلاسی برای دانشآموزان غایب ارسال شد.
حتما داخل دفتر مشق نوشته شود.
نگارش اول
نصیری نیا، سودا
نشانهی تک شکلی ژ تدریس شد.
جایگاه نشانه تعیین شد( اول و وسط و آخر با یه شکل میاد)
جدول دوستیِ نشانهی جدید آموزش داده شد و سرمشقهای مربوط به نشانه در دفتر مشق نوشته شد.
دفترهای مشق در کلاس میماند.
سوال 1،2و3 در کتابکار فارسی انجام شود.
ورزش اول
داورزنی، حمید
نرمش.بازی های ایستگاهی توپی
1402/11/18
علوم اول
نصیری نیا، سودا
انمیشن فندق فصل دوازدهم علوم در کلاس نمایش داده شد.
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
فعالیت روانخوانی از کتاب خوانداری فارسی از تمام دانشآموزان پرسش شد.
برای آخر هفته روانخوانی درس چشمه و چراگاه در کتابکار تمرین شود.
نگارش اول
نصیری نیا، سودا
جملهنویسی و جملهسازی خلاق از نشانهی چ انجام شد.
برچسب نشانه در دفتر پسرم چسبانده شد.
یک دیکته از نشانهی خ نوشته شود.
روز دوشنبه املا از نشانهی خ خواهیم داشت، متن املا از متن کتابهای فارسی و نگارش درس مربوطه میباشد.
کاربرگ ارسال شدهی امروز به صورت دورهای تهیه شده و از تمرینات نشانههای تدریس شدهی اخیر تشکیل شده است.
برای مرور و تثبیت یادگیری دانشآموزان بسیار عالی است.
انجام کاربرگ اختیاریست.
ارمغان هفتگی شمارهی 18 انجام شود.
1402/11/17
ریاضی اول
نصیری نیا، سودا
تم هجدهم با موضوع شمارش چندتا چندتا تمام شد.
شمارش دوتا دوتا و سهتا سهتا تمرین و حفظ شود.
صفحهی 129 و 130 در کتابکار ریاضی انجام شود.
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
درس چشمه و چَراگاه در کلاس روانخوانی شد.
فردا درس چشمه و چراگاه از کتاب فارسی (آزاده و امین) پرسش خواهد شد.
فردا به آوردن کتاب نگارش (درختی) و کتابکار فارسی نیازی نیست.
فقط کتاب فارسی(آزاده و امین) و دفتر مشق همراه دانشآموزان عزیزم باشد.
کاربرگ نشانه فردا در دفتر مشق چسبانده خواهد شد.
نگارش اول
نصیری نیا، سودا
نشانهی دو شکلی "چ" تدریس شد.
جایگاه نشانه در کلمه مشخص شد(چ غیر آخر اول و وسط میاد مثل چوپان و مورچه، چ آخر همیشه آخر میاد مثل پوچ)
جدول دوستی نشانهی جدید تدریس شد و برای هر ترکیب کلمات مناسب نوشته شد.
سرمشقهای کتاب نگارش کامل شد.
آقای مبین رحمانیان برای ایجاد انگیزه نشانه جدید به دوستان خود چیپس خانگی و چتر هدیه دادند، از ایشان و خانواده محترم کمال تشکر را داریم.
سوال 1، 2 و 3 در درس جدید از کتابکار فارسی انجام شود.
بازی استراتژیک
کرمی، هما
بادی پرکاشن ریتمیک و تمرین هماهنگ سرود همگانی اجرا شد.
هوش و ریاضی
نصیری نیا، سودا
صفحهی 41 در کتاب انجام شد.
1402/11/16
ریاضی اول
نصیری نیا، سودا
صفحهی 121 کتاب درسی در کلاس انجام شد.
مبحث موردنظر جمع به وسیلهی چوبخط بود که پسرانم با استفاده از این ابزار آموزشی جمعهای موردنظر را انجام دادند.
صفحهی 127 و 128 در کتابکار ریاضی انجام شد.
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
روانخوانی پاتختهای پرسش شد.
فعالیت روانخوانی هرشب به طور مستمر انجام شود.
نگارش اول
نصیری نیا، سودا
از نشانههای اُ استثنا و ه سرمشق نوشته شد.
دیکته از نشانهی "ف" گفته شد.
عملکرد پسرانم بسیار رضایتبخش بود.
اولیای گرامی لطفا توجه داشته باشید که دلبندانمان در زمان تدریس نشانهها، حتیالمقدور غیبت نداشته باشند، باتوجه به محدودیت زمانی، امکان تدریس مجدد نشانه به صورت جمعی و فردی بسیار اندک میباشد.
ورزش اول
داورزنی، حمید
نرمش .بازی بسکتبال تمرین پاس مستقیم و پرتاب
1402/11/15
ریاضی اول
نصیری نیا، سودا
تم هجدهم با شمارش چندتا چندتا آغاز شد.
برای روز اول شمارش دوتا دوتا و سه تا سه تا روی محور تدریس شد و سپس تمرینهای صفحهی 121 و 122 در کتاب درسی انجام شد.
کاربرگ عدد 40 به پسرانم تحویل داده شد، انجام شود و بعد داخل دفتر مشق چسبانده شود.
پسرم شمارش دوتا دوتا و سه تا سه تا را تمرین کن و داخل دفتر مشق بنویس.
مانند:
0_ 2_ 4 _6_ 8_ 10_ 12 _14 _16_ 18 _20
و
0_3_6_9_12_15_18_21_23_25_27_30
*زیبای من، حتما تا الان یاد گرفتهای که نوشتار عددی در ریاضی از سمت چپ آغاز میشود.
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
روانخوانی دورهای از متنهای کتاب نگارش انجام شد.
روانخوانی متن مهتاب فارسی علوی امروز در کلاس تمرین شد و فردا همین متن پرسش خواهد شد، حتما تمرین شود.
سواد مالی
ربیعی، پریسا
درس14(تخصص گرایی) با ارائه فیلم آموزشی تدریس شد.مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با معنا و مفهوم تخصص گرایی و متخصص،ضرورت مراجعه به متخصصین در شرایط مختلف،آشنایی با انواع تخصص ها. فعالیت کلاسی صفحه 109 با مشورت دانش آموزان انجام شد. تکالیف دانش آموزان بررسی شد.
فعالیت منزل صفحه 110 انجام شود.
مهارت زندگی
دهقانی، نفیسه
دانش آموزان عزیزم امروز معنا و مفهوم امانت و امانتداری را در کلاس آموختند وسپس یک نقاشی ترسیم کردند و به صورت امانت به دوست خود دادند تا با مفهوم امانت داری بیشتر آشنا شوند.
لطفا نقاشی که در کیف دانش آموزان به صورت امانت است در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند و برای هفته ی آینده روز کلاس مهارت های زندگی همراه خود بیاورند.