فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پیشتازان

ریاضی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: از ضرب 5 و 6 یک بار نوشته شود .

فارسی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: روخوانی درس پری کوچولو توسط دانش آموزان انجام شد و به سوالات آن به صورت بارش فکری پاسخ داده شد.
تکلیف: 3 خط املا از کلمات درس 6 و 7 نوشته شود .

املا سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: املای خلاق از درس 6 و 7 گفته شد .

شطرنج

مدرس: فرحمند، سید سجاد
فعالیت: بیان مبحث آنپاسان ( گرفتن در حین عبور )
تکلیف: حل پازل آنپاسان در لیچس

ریاضی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحه 48 و 49 کامل توضیح داده و با همکاری دانش آموزان حل شد.
تکلیف: ضرب عدد 5 و 6 در دفتر نوشته شود ، شنبه آزمونک ضرب از ستون 4 و 5 و 6 گرفته می شود .

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: داوری و پخش کلیپ های هفته ی علوم انجام شد. فیلم هفته ملی علوم در پرتال بارگذاری شد.

فارسی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: گنجینه ی 5 برای تقویت رونخوانی و درک مطلب دانش آموزان به صورت بارش فکری انجام شد .
تکلیف: روز شنبه املا از درس 6 و 7 گفته می شود در منزل تمرین شود . ارمغان 10 در منزل حل شود و روز شنبه ارمغان 9 و 10 را همراه خود به مدرسه بیاورید.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب درسی ریاضی را همراه خود به مدرسه بیاورید. دفترهای املا توسط اولیا بررسی شود و روزشنبه همراه خود به مدرسه بیاورید . کتاب فارسی درسی را همراه خود به مدرسه بیاورید. کتاب قرآن را همراه خود به مدرسه بیاورید .

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه درس جلسه گذشته یعنی افزودن تصویر و تصویر آنلاین و نحوه کار با سربرگ picture format که مربوط به تنظیمات تصویر است مرور شد.

ریاضی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: آزمونک ضرب 0 تا 3 گرفته شد .
تکلیف: پسرم یک بار از ضرب ستون 4 و 5 در دفتر بنویس و درهنگام نوشتن بلند بخوان و تکرار کن .

فارسی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: اردو پژوهشکده رویان برگزار شد.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب درسی ریاضی را همراه خود به مدرسه بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب کار ریاضی تا پایان صفحه 69 با همکاری دانش آموزان حل شد .
تکلیف: ضرب عدد 3 و 4 نوشته شود . فردا آزمونک ضرب از ستون 0 و 1 و 2 و 3 گرفته می شود ، در منزل تمرین و تکرار شود .

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: پروژه ی *اسرار آب*با آماده سازی گروه های چهارخانه،پخش موسیقی،فیلم و انیمیشن در مورد شناخت آب و ویژگی ها آن و انجام دو آزمایش اسرار آمیز توسط دانش آموزانم این زنگ با هیجانی وصف ناپذیر اجرا و تمام آزمایشات به صورت گروهی به خوبی برگزار شد.

فارسی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب کار فارسی تا صفحه 57 با همکاری دانش آموزان انجام شد . کتاب کار دانش آموزان در مدرسه نگه داشته شد .

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب کار فارسی در مدرسه است و به کتاب دیگری نیاز نداریم .

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز نقاشی نمکی را در گروه های چهارخانه به صورت گروهی و با مشارکت یکدیگر به وسیله ترسیم‌نقاشی روی مقوا و برجسته کردن آن با چسب چوب و نمک و آبرنگ با شور و هیجان بسیار انجام دادند.

ریاضی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب کار ریاضی تا صفحه 68 با همکاری دانش آموزان حل شد.
تکلیف: ضرب عدد 3 را در دفتر مشق بنویسید و در هنگام نوشتن بلند بلند بخوانید و تمرین کنید .

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: پروژه ی *ساحل شنی*با آماده سازی گروه های چهارخانه،پخش موزیک، فیلم و انیمیشن،به این صورت برگزار شد که گروه های چهارخانه در مورد وسایل موجود و نحوه آزمایش باهم بحث و تبادل اطلاعات کردند و سپس آزمایش ساخت شن بازی رنگی به صورت گروهی با هیجانی وصف ناپذیر اجرا شد. فایل مربوط در پرتال قرار داده شد.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی را همراه خود به مدرسه بیاورید. کتاب کار فارسی پسرانم در مدرسه است دانش آموزانی که کتاب کار فارسی آن ها در منزل است همراه خود به مدرسه بیاورند .

بازی استراتژیک

مدرس: جوکار، محدثه
فعالیت: تمرین جشن یلدا

آزمایشگاه

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: در پروژه ی *حباب بازی*با آماده سازی گروه های چهارخانه،پخش فیلم و انیمیشن در مورد شناخت چگونگی تشکیل حباب و چگونگی ساخت حباب رنگی در فیلم آشنا شدند و داستان تخیلی کوتاه حباب و انجام چهار آزمایش حباب بازی توسط آموزگار و دانش آموزانم در چهار ایستگاه این زنگ با هیجانی وصف ناپذیر اجرا و تمام آزمایشات به صورت گروهی برگزار شد. فایل مربوط در پرتال قرار داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: