فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: کوهنوردان
فعالیت: ولی گرامی،باسلام و احترام به اطلاع می رساند برگزاری اردوی هفته دوم تابستان از روز چهارشنبه به روز پنجشنبه تغییر یافته است. ان شاء الله پسران عزیزمان چهارشنبه در خانه استراحت کنند و روز پنجشنبه شاد و پرانرژی طبق زمان بندی اعلام شده به همراه پدران گرامی در اردوی استخر پدر و پسر،شرکت نمایند. استخر باران،بزرگراه شهید بابایی،مسیر شرق به غرب،بعد از پل لشگرک/استخر/لاین کندرو،جنب پمپ گاز و بازار گل شهید بابایی پنجشنبه بیست و نهم تیرماه ساعت 22:30 الی 24:00 پذیرش از ساعت 22:15

علوم دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: آشنایی با خورشید به عنوان منبع اصلی انرژی مورد نیاز زندگی موجودات زنده شناخت چگونگی پیدایش روز و شب توضیح داده شد.
تکلیف: یک کارت پستال شب و روز درست کنید و در آن دو جمله‌ی زیبا درباره‌ی شب و روز بنویسید. مهلت ارائه‌ی این دست‌سازه روز یکشنبه 1 مرداد ماه می‌باشد.

فارسی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: داستان کی از همه تواناتر است در دفتر مشق چسبانده و در کلاس خوانده شد.چرخه ی رشد پروانه توضیح داده شد و نقاشی آن کشیده شد.
تکلیف: داستان کی از همه تواناتر است را در منزل یکبار دیگر برای پدر و مادر بخوان و به سوالات ان پاسخ بده.کاربرگ کلمه های استثناء را انجام دهید.اولیای عزیز لطفا هر روز پوشه دکمه دار را چک کنید و در کیف دانش آموز قرار دهید.

خلاقیت

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: درست کردن آقای اختاپوس :برش دایره بنفش، کشیدن صورت روی آن و درادامه درست کردن پاهای اختاپوس با مقوای اکلیلی

ریاضی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: تمرین و سرعت در محاسبه، آشنایی با جمع و تفریق به کمک بازی ماز انجام شد.
تکلیف: پسر خوبم مانند مازهایی که در مدرسه دیدی و بازی کردی یک ماز با خلاقیت خودت در دفتر مشقت طراحی کن و بکش و جمع و تفریق هایی که نوشته ای دوباره پایین ماز اعداد بنویس و پاسخ بده.

زنگ تفریح

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: ساخت پروانه ی کاغذی پیش مقدمه ی چرخه ی رشد پروانه در گروه ها انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: ساخت کلمه های چند شکلی و استثناء با استفاده از کارت حروف به هم ریخته توسط دانش آموزان انجام شد و بر اساس حافظه ی دیداری و شنیداری در دفتر مشق نوشته شد.
تکلیف: پسرم با 7 کلمه از کلماتی که امروز در کلاس در دفتر نوشتی جمله بساز.کلمه های نوشته شده در کلاس برای دانش آموزان غائب(بخوانیم، خواست، خواندم، حالا، نماینده، ویژه، اشاره، نظم، عزیز، صدا، مجله، احوال پرسی، می خواهم، گروه، خود، گفت و گو، پیشنهاد، بخوانیم، ) دانش آموزانی که کلربوک به منزل آوردن لطفا کلربوک را خالی کنید و فردا به مدرسه بیاورید

ورزش دوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: بازی های ایستگاهی ( فوتبال گروهی در حیاط، فوتبال دستی، شطرنج)

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: آموزش ارتباط موثر گرفتن با دیگران و شناخت علایق خود و دوست داشتن دیگران به وسیله نمایش و ترسیم نقاشی توسط خود دانش اموزان
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: