فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: کوهنوردان

ریاضی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: صفحه ی 114 کتاب کار حل شد.توضیحات ابتدایی ورود به صفحه ی حل مسئله به روش حدس و آزمایش انجام شد.
تکلیف: صفحه ی115 و 116 کتاب کار ریاضی حل شود.برای فردا دفتر املاء،کتاب هدیه ها را همراه با خود بیاورید.

فارسی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: دانش آموزان خلاصه ی کتاب داستان های خود را در کلاس خواندند.رو خوانی درس هنرمند و زیارت و جعبه ی کلمات پرسیده شد.
تکلیف: متاسفانه برخی از دانش آموزان خلاصه نویسی انجام ندادند و روخوانی درس های زیارت و هنرمند را هم انجام ندادند فردا باید این دو تکلیف را به من تحویل بدهند.

املا دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
تکلیف: درس زیارت و هنرمند را با دقت بخوانید و از روی آن املا بنویسید فردا املاء خواهیم داشت.دفتر املای خود را همراه بیاورید.

قرآن دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: صفحه ی 47 و 48 تدریس شد.

ورزش دوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش، بازی های ایستگاهی

ریاضی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: صفحه 79 کتاب درسی ریاضی حل شد.
تکلیف: ارمغان 16 انجام شود.

علوم دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: فعالیت گروهی در قالب کارسوق چهارخانه انجام شد و دانش آموزان هر رنگ با همکاری هم یک تابلوی هنری زیبا ساختند. داوری فعالیت هر گروه انجام شد. با توجه به پایان هفته ی علوم از روز شنبه برنامه طبق روال می باشد.

فارسی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: کتاب کار فارسی تا انتهای درس هنرمند انجام شد.شعر هنرمند و حکایت کودک زیرک تدریس شد.پسرم یکی از کتاب های داستان خود را بخوان و خلاصه ی آن را در 5 خط بنویس تا بتوانی روز شنبه برای دوستانت بخوانی.
تکلیف: سوال 7 صفحه ی 84 کتاب کار فارسی پاسخ داده شود.درس زیارت و هنرمند را چندین بار رو خوانی کنید و جعبه ی کلمات آن را حفظ کنید روز شنبه پرسیده خواهد شد.شعر هنرمند حفظ شود شنبه پرسیده خواهد شد.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس11(کالا و خدمت) با ارائه فیلم آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با معنا و مفهوم کالا و خدمت،بررسی تفاوت آن ها و آشنایی با مراحل تولید کیک و بستنی. فعالیت کلاسی صفحه 85 با مشورت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 86 انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: صفحه ی 77 و 78 کتاب درسی ریاضی به همراه دست ورزی تدریس شد و سوالات آن پاسخ داده شد.
تکلیف: برای فردا کتاب درسی فارسی، کتاب کار فارسی علوی، کتاب کار ریاضی و کتاب درسی ریاضی را همراه خود بیاورید.

علوم دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: دانش آموزان در پروژه ی سیرک واشری توانستند آهنربا بسازند و با مفهوم میدان مغناطیسی آشنا شوند.

فارسی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: جعبه ی کلمات درس هنرمند تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه ی 81 و 82 و 83 انجام شود.

نگارش دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: صفحه ی 68 و 69 کتاب نگارش انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز در پروژه کافه سلامت میوه های پر خواص را آموزش دیدند و نحوه خشک کردن میوه ها را برای نگهداری بهتر و بیشتر آموختند و در کلاس میوه ها را خشک کردندو میوه خشک های خود را خوردند

ریاضی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: دست ورزی اندازه گیری با نوارهای کاغذی با هدف آشنایی دانش آموزان با اندازه گیری دقیق انجام شد.
تکلیف: پسرم از عدد 650 تا660 با عدد و حروف و جدول ارزش مکانی و شکل بنویس.

علوم دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: در سومین روز از هفته ی علوم دو پروژه ی (خمیر جادویی:شامل کاربردهای جالب نشاسته ذرت و آب تابلوی حبوبات:با استفاده از حبوبات داخل الگوها) در کلاس به صورت گروههای چهارخانه همراه با پخش فیلم، فایل و انجام آزمایشات جالب گروهی توسط دانش آموزانم انجام شد.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: روز سه شنبه پروژه های (( سیرک واشری)) در گروه های چهار خانه توسط دانش آموزان توانمندمان اجرا خواهد شد.ملزومات مورد نیاز پروژه توسط مدرسه تهیه شده است و نیازی به همراه داشتن وسیله ی خاصی از طرف پسرهای عزیزمان نمی باشد. برای زنگ پایه کتاب درسی فارسی، کتاب کار فارسی علوی و نگارش را همراه خود بیاورید.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه جابه جایی تصاویر و تنظیمات بخش سربرگ فرمت تصاویر به همراه چگونگی تایپ صحیح حروف ع و ق آموزش داده شد.
تکلیف: تمرین صفحه 63 کتاب که در کلاس آموزش و توضیح داده شد در منزل انجام داده و فایل آن را تا تاریخ 3 بهمن داخل پرتال بخش رایانه داخل همین تکلیف ارسال کنید یا روز چهارشنبه 4 بهمن داخل فلش یا به صورت پرینت رنگی آن را به معلم رایانه تحویل دهید. انجام این تکلیف برای تمامی دانش آموزان الزامی است.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز برای انجام پروژه کافه سلامت فردا حتما یک عدد میوه ( سیب، موز و یا کیوی) همراه خود بیاورید.

علوم دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: دانش آموزان در پروژه ی آهنربای گیج با انواع آهنربا و میدان جاذبه ای که ایجاد می کند و با کاربرد آهنربا در زندگی روزمره آشنا شدند.

نگارش دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: سوالات صفحه ی 65، 66، 67 کتاب نگارش پاسخ داده شد.
تکلیف: سوال 1 صفحه ی 65، 66، 67 انجام شود. دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند این سوال ها را تا جایی که خط در کتاب هست ادامه دهند تا خط های کتاب نگارش تمام شود در ضمن زیبا و مرتب نوشته شود در غیر این صورت موظف می شوید آن را دوباره بنویسید.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: روز دو شنبه پروژه های (( تابلوی حبوبات)) و (( خمیر جادویی)) در گروه های چهار خانه توسط دانش آموزان توانمندمان اجرا خواهد شد. پسرهای عزیزم ملزومات مورد نیاز برای تابلوی حبوبات:عزیزانم از هر کدام از حبوبات با تنوع رنگی برای جذابیت تابلوها در هر گروه به عنوان مثال «لوبیای کشاورزی،لوبیای قرمز،لوبیای سفید یا چشم بلبلی،ماش،عدس،لپه..»به اندازه ی یک مشت از هر کدام همراه خود داشته باشند. برای زنگ پایه کتاب درسی ریاضی، کتاب کار ریاضی را همراه خود بیاورید.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز در پروژه کافه سلامت میوه های پر خواص را آموزش دیدند و نحوه خشک کردن میوه ها را برای نگهداری بهتر و بیشتر آموختند و در کلاس میوه ها را خشک کردند.

آزمایشگاه

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: دانش آموزان در پروژه ی ترفندهای نمکی با چهار آزمایشی که انجام دادند در مورد کاربرد نمک در زندگی روزمره و استفاده های آن آشنا شدند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: