فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: گلستان

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خداوند مهر و دوستی*مرور فصل ریاضی صفحات 76 و 77 در کلاس انجام شد.
تکلیف: فققققط تکرار و تمرین ضرب*خداقوت پسرهای خوبم.اولیای عزیزم

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کلاس چوب بستنی جادویی برگزار شد و عزیزانم لیست کاردستیهایی که می شد با چوب بستنی ساخت ارائه کردند..و از بین آنها چند نمونه جهت ارائه ی گروهی ساختند..در زنگ پخش کلیپ جمعبندی تمام فعالیتهای عزیزانم پخش شد و پسرهای خوبم در خصوص فعالیتهاشون توضیحاتی رو هم ارائه کردن.. به امید موفقیت همه ی شما شیرمردان کلاسم.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خالق ستارگان درخشان* آزمونک ضرب و تقسیم انجام شد.تکرار و تمرین همیشه داشته باش پسر زرنگم..

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: در کلاس هفته ی ملی علوم... سیب زمینی چروکیده آزمایش با سیب زمینی نصف شده،آب و آب نمک انجام شد و مشاهدات بررسی شد..*در کلاس مایه ی حیات..در خصوص اهمیت آب و بحران و صرفه جویی صحبت شد..پسرهای من در گروههای خود علاوه بر گفتگو در ارتباط با راههای صرفه جویی، نقاشی های زیبایی در همین رابطه،کشیده و ارسال کردند... پژوهشگران من،چوب بستنی و وسایلی که در زنگ رمز عبور گفتم ... برای کلاس فردا آماده داشته باشید.

املا سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: پسر خوش خطم فایل املای ارسالی درس نهم را با دقت انجام داده و برای من در واتسپ ارسال کن.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس دوازدهم مرور و پرسش شد..درس 13 تدریس شد..
تکلیف: عزیز قلبم،پاسخ فعالیتها طبق فایل ارسالی در کتاب نوشته شود.نیازی به ارسال در واتسپ یا در پرتال نیست..فقط اولیا زحمت کشیده و انجام آن را اطلاع دهند.سپاسگزارم

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام داننده ی تمام علوم*
تکلیف: فردا آزمونک ضرب و تقسیم خواهید داشت عزیزانم تمرین داشته باشند...

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: بخوان و بیاندیش درس 9 و ضرب المثل تدریس شد.درک مطلب هر دو درس در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی درس 9 صفحه ی 83 و 84 انجام شود.

نگارش سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: نگارش درس 9 در کلاس کامل انجام شد و نکات بند نویسی مجدد مرور شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فردا زنگ پایه با هر عنوانی تعریف شود شما عزیزانم اجتماعی خواهید داشت.
تکلیف: پسر زرنگم،سوالات جزوه درس 12 اجتماعی مرور شود. وسایل مربوط به کلاسهای هفته ی ملی علوم که در کلاس رمز عبور خواسته شد آماده شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خدوند جان و خرد*کز این برتر اندیشه برنگذرد. نمونه سوالات خطوط موازی در کلاس کار شد. صفحه 115 کتاب کار علوی انجام شد.
تکلیف: پسرم صفحه 116 کتاب کار علوی انجام شود. فعالیتهای هفته ی علوم درخواست شده در گروه انجام و عکس و فیلمهای کلاسهای جهش و پرش(ترجیحا پدر و پسری)و شاهنامه خوانی ارسال شود.عکسها و فیلمها افقی باشد...وسایل کلاس فردا که در کلاس رمز عبور ذکر شد آماده شود.. عاااشقانه دوستتون دارم..خداقوت

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام چاره ساز و حیِ سرمد*فیلمهای رفع اشکال صفحات 74 و 75 ریاضی ارسال شد...زنگ آفلاین فیلم تدریس خطهای موازی مربوط به پاورقی صفحات 73 و 75 کتاب ریاضی ارسال و در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی صفحه ی 110 و 114 ،4 سوال اول رو کامل کن...بعد هم در چالشی که بعنوان تکلیف آخر هفته داری شرکت و در طرح چنته ی این هفته قرار بده... توجه توجه چالش داریم چه چالشی چالش پرسیدن ضرب اما به شکلی متفاوت و با هیجان *چالش به این صورته که *یک ظرف آب*پیش رویتان قرار می دهید،یک نفر از شما ضرب می پرسد و شما در کمتر از3 ثانیه فرصت دارید که جواب ضرب را بگید.اگر جواب را اشتباه بگید یا اصلا جواب ندید کسی که ضرب رو از شما می پرسه سر شما رو چند ثانیه داخل آب فرو میبره* و بعد ضرب بعدیو مپرسه..... و به همین صورت ادامه پیدا میکنه،راستی پدرهای عزیزتون یا دوست و آشناتون رو هم به چالش بکشید و در صورت تمایل می تونین تو این چالش با خودتون همراه کنین... این لحظات هیجان انگیز و لذت بخش را در یک فیلم کوتاه با ما به اشتراک بذارید.حداقل پرسش ضرب بین 10 تا 15 تا عزیزای دلم منتظر کلیپ های قشنگ و پرهیجانتون هستم خوش بگذره

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: روانخوانی درس نهم انجام شد.بندهای درس در کلاس مشخص شد.

نگارش سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحات 54 و 55 در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم صفحه ی 53 و 56 کتاب نگارشت رو کامل کن.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس دوازدهم در کلاس بصورت فعال تدریس شد،بچه ها وسایلی رو که با دور ریختنی ها درست کرده بودن و پس انداز کرده بودن نشان دادند.فعالیتهای درس در کلاس انجام شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس یازدهم مرور شد بصورت داوطلب پرسش شد‌...درس دوازدهم تدریس شد.فعالیتهای درس در کلاس انجام شد.فیلم و فایل مربوطه ارسال شد..

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: مبحث گرم و کیلو گرم تدریس شد.
تکلیف: در صورت داشتن ترازوی آشپزخانه یا ترازوی معمولی چندتا چیز رو وزن کنند و وزن آن ها رو اگر گرم است به گرم و اگر کیلو گرم است به کیلو گرم بنویسند. مثلا A carrot is 18 grams. انجام شده: 1
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: