فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: گلستان

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: نام خدا بسم الله...مشکل گشا بسم الله...خب در زنگ ریاضی فیلم مرور مساحت شکلهای ترکیبی پخش شد...فرمول و جدول ضرب به صورت مختصر پرسش شد...صفحه ی 95 کتاب درسی بررسی و سوالات 3،4،5 در کلاس حل شد...مساحت قسمت رنگی با حل سوال 5 تدریس شد...
تکلیف: فیلمهای تدریس مساحت قسمت رنگی ارسال می شود پسرهای خوبم فیلم ها را کامل مشاهده کرده سپس از ابتدا تمام شکلها و مثالهایی که در فیلم ذکر شده به همراه من انجام داده و یکی از آنها را برای من در قالب ویس یا فیلم به صورت کامل توضیح بده...

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: جهت آمادگی آزمون هفته ی بعد علوم، درس 9 را کامل مرور کن و بخشهای تدریس شده ی درس 10 را نیز خوب بخوان..فردا پرسش خواهیم داشت.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی درس 12 در کلاس کامل شد.

املا سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فیلم املای خلاق (املای آیینه ای) در زنگ آفلاین ارسال و انجام شد.
تکلیف: فایل املای تقریری درس 12 ارسال می شود..لطفاً اول درس را با دقت مطالعه کن..سپس املای تقریری را انجام بده.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: جهت آمادگی برای ارزشیابی هفته ی آینده درس 11 هدیه ها و فصل سوم قرآن را مرور کن..اگر سوالی داشتی از من بپرس.

قرآن سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: انس با قرآن 7 و داستان حضرت موسی (صفحات 80 تا 87)در کلاس تدریس شد...
تکلیف: پسر خوب و مهربان من،انس با قرآن دروس تدریس شده را در خانه هر روز،ده دقیقه تمرین کن..ویس آیه ی 49 انس با قرآن 7 ارسال کن..

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام هستی بخش جانها...در دو زنگ متوالی،مساحت شکلهای ترکیبی تدریس شد، صفحه ی 93 کتاب ریاضی سوال 4 انجام شد،صفحه ی 94 از مرور فصل 5 سر کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم در گروه فیلمهای تدریس امروز ارسال شده.هر سه قسمت رو خووب نگاه کن و بعد در قسمت سوم فیلم،شکلی که روی تخته کشیدم بکش و سوالی که حل کردم شما هم با من حل کن و طبق توضیحات من توضیح بده که مساحت این شکل رو چطور به دست آوردی،ارسال فیلم تدریس معلمان کوچکم الزامی است. صفحه ی 141 کتاب کار علوی کامل و صفحه ی 142 فقط سوال 1 و 3 با دقت انجام شود..نکته:اول فیلمها دیده شود(با تاکید)،بعد آیتم شماره ی 1 تکالیف، بعد کتاب کار علوی صفحات خواسته شده..متشکرم.آزمونک ضرب تخصصی ریاضی روز شنبه حتماً انجام خواهد شد.روز شنبه زنگ دوم به جای فارسی بچه ها ریاضی خواهند داشت.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی فارسی درس 12 صفحه ی 108 جعبه ی کلمات،معنی 4 کلمه ی خواسته شده را کامل کن.سپس به ترتیب سوالات چهار صفحه 109،سوال 6 و 7 از صفحه ی 110..سوال 8 و 9 از صفحه ی 111 و سوال 13 از صفحه ی 112 را با دقت و خوش خط انجام بده.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: هدیه ها درس 14 پرسش و مرور شد،درس 15 تدریس شد..بخشی از فعالیتهای درس در کلاس انجام شد..
تکلیف: دو فعالیت باقیمانده از درس 15 در منزل مطابق فیلم ارسالی تکمیل شود..بعنوان تکلیف کلاسی ارسال شود.در پناه خدا شاد و پیروز باشید.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش پروژه بمب ساعتی. کتاب تا آخر ص 54 تدریس شده. فیلم امروز 27 بهمن در سایت مدرسه.
تکلیف: انجام پروژه بمب ساعتی و حتما ارسال در پرتال. واتساپ غیر قابل قبول است.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام مَشتی ترین(با مرامترین)آفریده ی پروردگار*پدر*.با تبریک این روز به تمام پدران عزیز و بزرگوار.و تبریک میلاد با سعادت* امام علی *(ع)،پسرهای من تکلیف نوشتنی نخواهید داشت اما روز چهارشنبه آزمونک ضرب و پرسش کتبی از فرمولهای محیط و مساحت رو خواهید داشت...پس خوب بخون و تمرین کن پسرم...عزیزانم؛پیشاپیش این روز رو به شما بزرگ مردان کوچکم هم تبریک می گم و امیدوارم همتون باعث سربلندی پدرانتون بشید.الهی آمین*

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: در دو زنگ آنلاین و آفلاین علوم،پرسش و پاسخ درس 9 انجام و سه صفحه ی اول درس 10 علوم تدریس شد..فیلم و پاسخ فعالیتهای متن سه صفحه ی اول ارسال شد..

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: دروس 15،16،17 پرسیده شد.درس 18 تدریس شد.فعالیتها انجام شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: لطفا ویس پرسش و پاسخ از درس 12،13،14 هدیه ها ارسال شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خالق دریاهای بیکران...رفع اشکال صفحه ی 93 سوال 4 انجام شد...کتاب کار علوی صفحه ی 140 تا سوال 5 ص 141 در کلاس حل شد...نمونه سوال جهت تکرار و تمرین در کلاس انجام و نکات مهم گفته شد.
تکلیف: پسرم برای تکلیف امشبت یه بازی در نظر گرفتم... دو تا تاس نیاز داری...*بازی و ریاضی*به این صورت که دو تاس را هم زمان می اندازیم ...عددهای روی هر تاس را در دفتر شطرنجی به شکل مستطیل رسم میکنیم و در داخل مستطیل با هم ضرب میکنیم.اینجوری مساحت مستطیل یا مربع های زیادی رو به دست خواهی آورد...حداقل ده بار تاس رو بیانداز و ده تا شکل بکش نمونه ی تکلیف رو برات قرار خواهم داد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: پژوهشگر من درس نهم پرسش خواهد شد..و در صورت تمایل می تونی درس دهم رو هم پیش مطالعه داشته باشی...

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: روان خوانی درس دوازده در کلاس انجام شد.لغت معنی ها بررسی شد.نکات دستوری این درس تدریس شد.
تکلیف: دور کلمات دو نقطه ای درس را با مداد رنگی قرمز مربع و دور کلمات چهار نقطه ای را دایره ی آبی بکش...

نگارش سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 72 و 74 کامل در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم صفحه ی 73 و 75 کتاب نگارشت را با خط خوش کامل کن.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: پسرم درس 15،16،17 اجتماعی پرسش خواهد شد.خووووب بخوان

مهارت زندگی

مدرس: سهرابی، نازنین
فعالیت: تدریس زبان بدن جلسه17 انیمیشن زبان بدن تشکیل گروه و اجرای پانتومیم زبان بدن ادمکهای احساسات
تکلیف: سلام پسرای عزیزم اول خودتون رو به یک لیوان شیر خوشمزه خنک دعوت کنید بعد برین ص40و41رو تکمیل کنید مرسی

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خالق عشق*در دو زنگ متوالی،صفحات 91 و 92 در کلاس حل شد...ادامه ی تدریس واحد سطح کامل شد و فرمولهای مساحت آموزش داده شد.
تکلیف: پسرم طبق تکلیف داخل فیلم صفحات خواسته شده را انجام بده،البته یکی از صفحات را داخل کلاس انجام دادیم،صفحه ی بعدی را به غیر از سوالی که در فیلم گفته می شود بعداً آموزش داده خواهد شد،بقیه را با دقت بنویس، خاطر نشان می کنم سوال آخر صفحه ی مد نظر شکلهای ترکیبی در مساحت به هیچ عنوان نباید انجام شود. پسرم،سوالات داخل اسلاید با دقت انجام شود.آزمون ضرب فردا برگزار خواهد شد.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس دوازدهم،ایران عزیز،به همراه ایجاد انگیزه تدریس شد... در دو زنگ متوالی درک مطلب و درست و نادرست این درس نیز در کلاس انجام شد...ابیات درس معنی شد و لغات مهم درس مشخص و معانی لغات مهم در متن درس بررسی شد.
تکلیف: پسرم فیلم تدریس این درس را مجدد و کامل چندین بار دیده و با من از روی متن درس 12 همخوانی کن تا با لحن و لغات این درس کاملا آشنا شوی..بعد از چندین بار تکرار و تمرین،حالا برای مادر یا پدرت بلند و زیبا بخوان و یک امضای زیبا و یک 20 امتیاز از آنها دریافت کن..تصویر امضا به همراه ساعت روانخوانی در واتسپ ارسال شود.متشکرم.

نگارش سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: پسرم سوال 1 و 2 صفحه ی 72 کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا انجام بده.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: