1400/07/26
ریاضی سوم
مدرس:
بهجتی، مریم
فعالیت:
سلام و عرض احترام و تبریک ویژه ی هفته ی تربیت بدنی به تمام ورزشکاران کوچک کلاسم.و اولیای ورزشکارشون..با آرزوی موفقیت و تندرستی
تکلیف:
پسر پرتلاشم،کتاب هوش و ریاضی صفحات 12_14_
مجموعا 4 سوال می شود،با دقت انجام بده.(صفحه ی13 و 15 انجام نشود)
علوم سوم
مدرس:
بهجتی، مریم
فعالیت:
درس دوم کامل پرسیده شد.کتاب کار علوی درس دوم کامل حل شد.
فارسی سوم
مدرس:
بهجتی، مریم
فعالیت:
متن ضرب المثل روخوانی شد.تکرار فراموش نشود.
تکلیف:
پسر ورزشکارم با توجه به اینکه در هفته ی تربیت بدنی و در درس زنگ ورزش فارسی قرار داریم دو بند درباره ی ورزش و فواید آن بنویس به طوریکه از کلمات مهم درس دوم در آن استفاده کنی..لطفا کلماتی را که از متن درس در بندت استفاده می کنی با مداد رنگی بنویس. برای استفاده از هر کلمه از متن درس در موضوع بندت به خودت 10 امتیاز بده و در پایان تکلیفت امتیاز نهایی را ثبت کن تا در دفترم برایت ثبت کنم.ببینم چه می کنید.....(الزاما دو بند با رعایت شرایط و قوانین بند نویسی)
نگارش سوم
مدرس:
بهجتی، مریم
فعالیت:
درس دوم در کلاس تکمیل و نکات مهم بررسی و کامل پاسخ داده شد.
املا سوم
مدرس:
بهجتی، مریم
فعالیت:
پسر فعالم،برای املای تقریری فردا آماده باش.روانخوانی مهمترین کار است...
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
یزدان زاده، آرزو
فعالیت:
مبحث. Making chains مربوط به addition and subtraction در صفحه یک و دو کتاب تدریس شد.
توضیح : در این درس هیچ مبحث جدیدی نداشتیم تنها نکته این بود که وقتی به دهگان ( tens) اضافه یا کم میکنیم یکان ( ones ) هیچ تغییری نمیکنه .
تکلیف:
صفحات کتاب ارسال می شود. فعلا به صورت شفاهی رو هم تصاویر محاسبات رو انجام بدن . بعد از دریافت کتاب میتونن داخل کتاب انجام بدن.
1400/07/25
ریاضی سوم
مدرس:
بهجتی، مریم
فعالیت:
سلام به روی ماهتون...حل صفحه ی 20 کتاب انجام شد،توضیحات صفحه ی 21 در قالب فیلم و ترفندهای انجام سوالات این صفحه داده شد،فیلم ارسال شد..کتاب کار علوی صفحات 32 و 33 و بخشی از صفحه ی 34 انجام شد..
تکلیف:
پسر باهوش من،صفحات 34 و 35 کتاب کار سوالت باقی مانده را تمیز و با دقت انجام بده_کتاب ریاضی صفحه ی 21 را کامل کن.
علوم سوم
مدرس:
بهجتی، مریم
فعالیت:
پسر پرتلاشم،فردا پرسش از درس دوم علوم خواهیم داشت.
تکلیف:
دکترای آینده ی من،کتاب کار علوی درس دوم صفحات 28 و 29 را کامل کنین.
فارسی سوم
مدرس:
بهجتی، مریم
تکلیف:
پسرم درس دوم را به همراه قصه ی تنگ بلور و ضرب المثل برای پدر یا مادر عزیزت بلند و زیبا بخوان و در یک ویس به من بگو کدام قسمت این درس ها را بیشتر دوست داشتی و چرا...آیا چیزی ازشون یاد گرفتی یا احساس خاصی داشتی یا تصمیم مهمی گرفتی....یا چی....شما بگو...منتظر ویسهای جذابتون هستم
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
یزدان زاده، آرزو
فعالیت:
نیمی از درس اول کتاب با موضوع موجودات زنده و غیر زنده ( living things and non_living things تدریس شد.
تکلیف:
جمله های زیر را حفظ کنند.
Living things grow.
Living things need water and food.
Living things need air to breathe.
Living things can move.
Living things have senses.
جملات تا حدودی در کلاس حفظ شده و فقط نیاز به تمرین و تکرار دارد. لطفا برای تمرین و تکرار از ویدیو استفاده شود تا کلمات و جملات صحیح تلفظ شود.
1400/07/24
ریاضی سوم
مدرس:
بهجتی، مریم
فعالیت:
با عرض سلام و تبریک عید..امروز تکرار و تمرین ساعت بطور مختصر انجام شد،مروری بر درس تقارن سال گذشته و تدریس شکلهای متقارن صفحه ی 19 بصورت کامل همراه با دست ورزی سر کلاس انجام شد.
تکلیف:
1_پسر پرتوانم،دست ورزی تقارن 4 قسمتی درست طبق فیلم و ویس خواسته شده(دو قسمتی نباشد) را انجام بده و عکس یا فیلم آن را برای من ارسال کن.پسرم توجه کن،اگر عکس می فرستی حتما در یک ویس نحوه ی شمارش اشیا در عکس را بوسیله ی خط تقارن شرح بده اگر فیلم هست در فیلم نحوه ی شمارش اشیا را با توجه به خط تقارن توضیح بده.بعد از اون
2 تا سوال کار در کلاس صفحه ی 20 کتاب آموزش و پرورش را به غیر از قسمت (رسم کنید) پایین صفحه انجام بده.
1400/07/22
1400/07/21
ریاضی سوم
مدرس:
بهجتی، مریم
فعالیت:
سلام دل انگیزان..سوالات کار در کلاس علوی صفحات 26 و 27 رفع اشکال شد .تمرین صفحه ی 28 کامل در کلاس انجام شد.
خط تقارن،بصورت دست ورزی با بچه های حضوری تکرار و تمرین شد، جهت آمادگی تدریس هفته ی آینده..
مسابقه ی تمرکز برای ساعت در بعد از ظهر و کلمات فارسی درس دوم در کلاس انجام شد.به امید روزی که همه ی شما عزیزانم رو در کنار خودم در کلاس ببینم...
تکلیف:
پسر پرتوانم صفحه ی 29 کتاب کار علوی به غیر از سوالات مکعب کامل انجام شود.
برای تمرین بچه هایی که حضور نداشتند توصیه می کنم بصورت اختیاری یک مربع را با یک برگه ی معمولی درست کرده و با قیچی ببرند و با تشخیص خطهای تقارن آن ررا تا بزنند..
فارسی سوم
مدرس:
بهجتی، مریم
فعالیت:
قسمت بخوان و بیاندیش درس دوم تدریس شد،و پاسخ درک و دریافت در کلاس داده شد.
شعر پدربزرگ سر کلاس پرسیده شد عزیزان غیر حضوری من یک ویدیو از شعر حفظی پدربزرگ برای من ارسال کنند.سپاسگزارم.
تکلیف:
پسر خوش تیپ و خوش لباسم یک ویدیو از شعر حفظی پدربزرگ که می دونم حفظش کردی برام ارسال کن...
املا سوم
مدرس:
بهجتی، مریم
تکلیف:
پسر خوش اخلاق من..یه املای جذاب هشت ریشتری داریم... از درس دوم روخوانی کن سپس از لغاتی که ارزش املایی دارند خوش خط و زیبا بنویس منتها به یک شرط، یک چشم باز و یک چشم بسته...در انتهای املا زیر آن 3 تا لغت به همراه معنی از جعبه ی کلمات انتخاب و گفته شود...پسرم در پایان املا مشخص کن چه ساعتی املایت شروع و چه ساعتی به پایان رسیده،اگر قبل از ظهر نوشتی آن را به بعد از ظهر و اگر بعد از ظهر نوشتی آن را به قبل از ظهر برایم تبدیل کن..بگو چکار کردی، منها یا بعلاوه ی 12 کردی و چرا...یک توضیح مختصر بده...که ساعتت را در صبح یا بعد از ظهر چطور بدست آوردی..و در مورد این املا با یک چشم باز و یک چشم بسته یک ویس بده و بگو چه احساسی داشتی از اینکه این املا رو با این شرایط نوشتی و چه نتیجه ای می تونی بگیری...(تلفیق فارسی،ریاضی و هدیه ها و اجتماعی)
زنده باد بر شما پسر زرنگ و مهربانم