فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: گلستان

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خالق انسانهای نیکوکار..رفع اشکال کتاب کار صفحه ی 81 قسمت مبحث دایره انجام شد و جدول ضرب پرسیده شد...
تکلیف: پسرم جدول ضرب را همیشه تکرار و تمرین کن.....هر روز پرسش خواهیم داشت..

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس 7( کارنیک) تدریس شد...کلماتی که دارای ارزش املایی دارند مشخص شد...تا قسمت واژه آموزی و نگاه کن و بگو در دو زنگ متوالی بررسی شد..

نگارش سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: پسرم صفحه ی 43 کتاب نگارشت رو با دقت انجام بده و کتاب کار علوی هم صفحه ی 64 سوال 5 و 6 را پاسخ بده..

املا سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: لغات مهم درس 6 در کلاس آنلاین کار شد...املای تقریری درس 6 در زنگ آفلاین ارسال و انجام شد...

هنر سوم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس کاردستی یلدا انار و هندوانه آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا کاردستی یلدایی انار و هندوانه تا مهلت تعیین شده ارسال بفرمایید. هر کدام از تکالیف قبلی که موفق به ارسال نشدید در تکلیف جدید ارسال بفرمایید.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش ایجاد انیمیشن روی متن و عکس و شکل. فیلم آفلاین 23 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف: 5 اسلاید طراحی کنید. ابتدا اسلاید عنوان و سپس 4 اسلاید با موضوع معرفی 4 ماشین و استفاده از متن هنری و عکس و اشکال و تغییر پس زمینه در آنها. و ایجاد انیمیشن ها.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 24 و 25 در کلاس انجام شد...
تکلیف: پسرم سوال 3 صفحه ی 24 و سوال 5 صفحه ی 25 و صفحه ی 27 و 29 را با دقت تکمیل کن.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خالق آبها...مبحث دایره از فصل 3 کامل تدریس شد..‌قسمتهای پایین صفحات 49،50،51،53 در کلاس بررسی و انجام شد...
تکلیف: پسر زرنگم کتاب کار علوی صفحه ی 79 سوال 5، صفحه ی 81 سوال 8 و 9، صفحه ی 92 سوال 4 که همگی مربوط به مبحث دایره است با دقت انجام بده..جدول ضرب پرسیده می شود..

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: بخشی از درس ششم تا صفحه ی 47 اولین قسمت (جمع آوری اطلاعات) تدریس شد...فیلمهای ایجاد انگیزه و تدریس این بخشها ارسال شد...کتاب کار علوی صفحات 69 و 70 در کلاس انجام شد..
تکلیف: لطفاً صفحه ی 71 کتاب کار کامل شود.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی درس ششم را چک کن کامل شده باشد..صفحه ی 60 کتب کار را هم در نهایت انجام بده

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خالق باران صفتان...مرور مقایسه ی کسرها و رفع اشکال کتاب کار علوی انجام شد...تمرین صفحه ی 91 و 92 در کلاس انجام شد...تدریس کسرهای نامدار داده شد...
تکلیف: پسر مسئولیت پذیر و کمک کار خانواده لطفاً با استفاده از 4 واژه ی نصف،ثلث،ربع و خمس به کمک مادر یک غذای خوشمزه درست کنید و از مراحل آشپزی عکس(داخل عکس واژه ها ثبت شود) یا یک فیلم زیبا با توضیحات از این واژه ها بگیر و ارسال کن... پسرم کاربرگ ارسالی را در دفتر یا روی پی دی اف با نرم افزار پاسخ بده

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: علوم درس 5 کامل پرسیده می شود...با دقت اول کتاب بعد هم سوالات رو از جزوه ای که براتون ارسال کردم مطالعه کن و برای فردا آماده باش...

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: شعر مثل باران درس ششم تدریس و ارسال شد.کتاب کار علوی صفحه ی 53 و 54 در کلاس انجام شد.
تکلیف: عزیزانم طبق روال تا 3 روز مهلت دارین شعر را حفظ کرده و فیلم آن را ارسال کنید...لطفاً کتاب کار علوی صفحه ی 57 و 58 کامل شود..

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: مهارت همدلی(بذیرش تفاوتهای فردی) انجام نقاشی و گفتگوی گروهی
تکلیف: تکمیل ص:30و31 نقاشی (توضیح در ویس)

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام ایزد دانا...تدریس مقایسه ی کسرها انجام شد...فیلم های مربوط به صفحات 55 و 56 ارسال و در کلاس حل و بررسی شد
تکلیف: پسر پر تلاشم کتاب کار علوی صفحه ی 90 و کتاب ریاضی صفحه ی 57 با دقت انجام شود..فایل آزمونک ضرب ارسالی را با دقت انجام بده و تایم انجام آن را طبق روال حتتتما زیر آن بنویس...و بگو پیش بینی می کنی آزمونک بعدی ضربت رو ظرف چند دقیقه یا ثانیه می توانی بنویسی...

نگارش سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: عزیز دلم صفحه ی 41 کتاب نگارشت رو طبق اصول بندنویسی کامل کن...کتاب کار علوی فارسب صفحه ی 59 کامل انجام شود...

املا سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: املای خلاق درس 6 در کلاس انجام شد..

قرآن سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: قرآن صفحه ی 50 تا 52 تدریس شد..ویس روانخوانی قسمتهای مشخص شده در گروه بعنوان تکلیف کلاسی ارسال شد‌.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خداوند آلاله ها،خداوند پروانه و پونه ها...صفحات 53 و 54 کتاب ریاضی در زنگ آفلاین با ارسال فیلم و فایل انجام شد..جدول ضرب پرسیده شد..پسرم برای آزمونک ضرب روز شنبه آماده باش...مسابقه ی آقای ریاضی هم شنبه در زنگ آنلاین برگزار می شود...
تکلیف: پسر باهوشِ خودم تمرین صفحه ی 85 تا انتها انجام شود به غیر از سوالات 7، 9 ، 10 مجموعاً 8 سوال... پسرم در مورد کسر مساوی و کسر بزرگتر از واحد هر کدوم از دست ورزیهایی که تصویرش را ارسال می کنم یکی را به دلخواه انتخاب و انجام بده(انجام هر دو بلامانع است)...می توانی از خلاقیت خودت هم استفاده کنی و از هر وسیله یا خوراکی که خواستی در این موارد استفاده کنی..

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: روانخوانی درس 6 مجدد انجام شد...نکات زمان گذشته و جعبه ی کلمات کتاب کار بررسی شد.
تکلیف: پسر شجاع کشورم کتاب کار علوی درس ششم قسمت تمرین به ترتیب سوالات 3 ، 4 ، 9 ، 10 ،13 را با دقت انجام بده...

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس هشتم تدریس شد.فعالیتها در کلاس پاسخ داده شد..فیلم تدریس ارسال شد‌.
تکلیف: کاربرگه ی شماره ی 6 انجام شود...مهلت ارسال این تکلیف تا ساعت 11 چهارشنبه در پرتال خواهد بود...

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس 8 تدریس شد...فعالیتهای درس کامل در کلاس انجام شد..پرسش و پاسخ درس 6 و 7 در کلاس انجام شد..
علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

رده: پرورشی
توضیح: نیازهای هیجانی کودکان عبارت‌اند از:1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خود انگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد و این باعث می‌شود که در موارد متعددی در زندگی خود به مشکلات بزرگی بر بخورد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: