فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: گلستان

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خالق شکوفه های قشنگ* فعالیت صفحه 116 کتاب ریاضی همراه با دست ورزی و بازی در کلاس انجام شد متعاقباً کتاب کار علوی صفحه ی 171 سوال 1 و 2 در کلاس انجام شد..غایبین فعالیتهای کلاسی را انجام دهند...متشکرم.
تکلیف: ریاضیدان کوچکم،کتاب کار علوی صفحه ی 171 تا سوال 6 و صفحه ی 172 سوال 1 تا 5 با دقت انجام شود. شنبه آزمون جامع ضرب خواهی داشت...حسابی تکرار و تمرین داشته باش...

نگارش سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: پسر پر تلاشم،صفحات 94 و 95 کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا انجام بده.. غایبین فایل ارسالی بیدپا را به وسیله نرم افزار یا ارسال ویس انجام دهند.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس هفدهم در کلاس تدریس و فعالیتها انجام شد..
تکلیف: پسرهای خوب من که غیبت داشتن،حتماً درس را کامل مطالعه و فعالیتهای درس را انجام دهند. برای روز شنبه،طبق برنامه ی هفتگی جدیدی که ارائه خواهد شد،کتابها و دفاتر مورد نیاز دانش آموزان جهت حضور در کلاسها،در گروه اعلام خواهد شد...آخر هفتتون شاد عزیزای دلم.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش رسم اسمارت آرت و تنظیمات آن در پروژه گزارش ماهانه. فیلم 17 فروردین در سایت مدرسه.
تکلیف: انجام پروژه گزارش ماهانه و ارسال فایل پاورپوینت در پرتال. واتساپ غیرقابل قبول است!!

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خدایی آرامبخش قلبهاست..
تکلیف: پسرم جدول ضرب 8 و 9 تکرار و تمرین شود...فایل ارسالی با دقت انجام شود. علاوه بر کتاب هدیه ها،کتاب آموزش و پرورش ریاضی و کتاب کار آورده شود.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس شانزدهم کامل تدریس شد..فیلم های مربوطه ارسال شد...
تکلیف: پسرم فعالیتهای کلاسی را طبق فایل ارسالی کامل همراه با نکات نوشته شده در فایلها انجام بده...

نگارش سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: پسرم کتاب نگارش صفحه ی 93 را خوش خط و زیبا انجام بده.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام آنکه تن را نور جان داد*
تکلیف: پسر توانمندم لطفاً جدول ضرب را تکرار و تمرین کرده ویس پرسش را ارسال کن.سپس فایل زیر را با دقت انجام بده.فردا حتماً کتاب ریاضی آموزش و پرورش و کتاب کار علوی را همراه داشته باشید.سپاسگزارم.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: علوم صفحات 89(تم شروع درس) وصفحات 90 و 91 تدریس شد.
تکلیف: غایبین لطفاً درس را مطالعه و پاسخ سوالات این دو صفحه را کامل بنویسند.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فردا علاوه بر ریاضی، کتاب فارسی آموزش پرورش و کتاب کار علوی همراه آورده شود.نیازی به همراه داشتن دفتر مشق،املا یا کتاب نگارش نیست.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس 22 تدریس شد.
تکلیف: درس کامل مطالعه شود،زیر قسمت‌های مهم خط کشیده و به سوال قسمت پرس و جو کنید صفحه ی 69 پاسخ بدید.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خالق بهار زیبا* کاربرگ ضرب 1 و 10 در کلاس انجام و تصحیح شد...جدول ضرب پرسیده شد..مرور خاصیت جابجایی ضرب و تاثیر صفر در ضربهای دو رقم در یک رقم مجدد مرور شد...صفحه ی شروع فصل 7ریاضی(تم آغازین فصل) تدریس شد.
تکلیف: اون دسته از پسرانی که امروز در کلاس غایب بودن طبق گزارش فعالیت کلاسی مطالب را پیگیری نمایند... تکلیف همگانی:تکرار و تمرین جدول ضرب انجام شود.‌.دو ضرب 6*4 و 9*3 را به دو صورت ضرب،به دو صورت تقسیم و تکرار و تمرین پرسش برای این دو ضرب را مدام در منزل داشته باشید...

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: شعر پدربزرگ در کلاس همخوانی شد... کلمات درس 15 بصورت مسابقه خلاق و لب خوانی و نوشتن یک مصرع در دفتر املا در کلاس انجام شد.
تکلیف: روانخوانی درس 15 فارسی انجام شود... در یک بند بنویس دوست داری در سال جدید چه کاری را انجام دهی...مثل ورزش جدید یا....چه کارهایی را انجام ندهی مثل بی نظمی و...
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: