فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: در مورد غذا ها و رستوران صحبت شد.
تکلیف: https://www.aparat.com/v/GuTpI این فیلم رو چندبار تماشا کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: قسمت important cities تدریس شد. کتاب به طور کامل تدریس شده. قسمت attraction جزو حذفیات کتابه اما هفته بعد تدریسش میکنیم. فردا و پس فردا برای اردوی زبانی جملاتی تدریس و تنرین خواهد شد.
تکلیف: هر دانش آموز باید بتواند کشور خودش رو کامل بیان کند. تا یکشنبه آینده تمرین کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: قسمت famous people تدریس شد.
تکلیف: روخوانی قسمت famous people انجام شود. و هر دانش آموز تا روز یکشنبه زمان دارد که famous people مربوط به کشور خود را حفظ کند. برای این قسمت حتما از ویدئویی که قبلا ارسال شده استفاده کنید که تلفظ ها صحیح باشد. مرور قسمت های قبل به منظور عدم فراموشی انجام شود. کاردستی ها تا پایان هفته آینده آماده باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: قسمت currency به معنی واحد پول تدریس شد. درس های قبلی پرسیده شد. همه بچه ها عالی بودند. ( هر کس در سطح خودش سنجیده میشه بعضی از بچه ها لازم نیست حفظ کنند و فقط روخوانی ازشون خواسته میشه که بسیار عالی بودند. ) دانش آموزانی هم که باید حفظ میکردند عالی بودند. به جز دو نفر که خودشون میدونن و قراره تا فردا تمرین کنند.
تکلیف: امروز فقط درس های قبل مرور شود.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: قسمت language در کتاب جغرافی تدریس و حفظ شد.
تکلیف: فردا locations, languages, flags, capital , population از حفظ پرسیده میشود. با تشکر از دانش آموزانی که پروژه خود را ارائه داده اند . تا آخر هفته آینده برای ارائه پروژه خود وقت دارید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: