فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: سپاسی، مهدیه
فعالیت: کلاس آنلاین برگزار نشد
تکلیف: اگر فردا مدرسه باز بود ارزیابی کتبی درس 1و2 برگزار خواهد شد مرور شود

زبان انگلیسی

مدرس: سپاسی، مهدیه
فعالیت: انجام صفحه 29 کتاب و دوره درس 1و 2 ، تمرین آهنگ جشن زبان
تکلیف: انجام کتاب کار صفحه 27، پسرای گلم فردا ارزیابی کتبی از درس 1 و 2 دارند لطفا مرور شود

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سپاسی، مهدیه
فعالیت: تدریس مبحث خواندن ساعت به انگلیسی

زبان انگلیسی

مدرس: سپاسی، مهدیه
فعالیت: تدریس صفحه 28 کتاب با موضوع culture , تمرین روخوانی صفحه 28 کتاب
تکلیف: انجام کتاب کار صفحه 26، باتوجه به متن های صفحه 28 کتاب یک متن در مورد خودشان بنویسند این متن شامل( معرفی خود، و اینکه در یک روز خاص مثلا تولد، سال نو یا یلدا چه لباسی می پوشند ) باشد برای مثال: My name is ........ I m wearing a red shirt, white trousers and green shoes. Its Yalda night.

زبان انگلیسی

مدرس: سپاسی، مهدیه
فعالیت: تدریس صفحه 27 با موضوع مشاغل و لباس هایشان
تکلیف: انجام کتاب کار صفحه 25، از کلمات زیر 5بار در دفتر نوشته شود firefighter's helmet, chef's hat, nurse's white dress, police officer's badge, لطفا پسرای گلم به track 19 صفحه 27 در منزل گوش داده و هر چه را که متوجه می شوند در دفتر یادداشت کنند این اولین تجربه تبدیل مهارت شنیداری به نوشتاری می باشد ممکن است به نظرشون سخت بیاد اما تمرین بسیار خوبی برای تقویت مهارتspeaking می باشد

زبان انگلیسی

مدرس: سپاسی، مهدیه
فعالیت: انجام صفحه 25 کتاب در کلاس، تدریس صفحه 25 با موضوع phonics,
تکلیف: انجام کتاب کار صفحه 24، لطفا با کلمات زیر با توجه به مثال داده شده و با استفاده از صفت جمله سازی و در دفتر نوشته شود thin, thick, bath, path, mothrr, father This is a thin book. This is a big bath, My mother is wearing a red skirt.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سپاسی، مهدیه
فعالیت: تدریس مبحث دسته بندی گیاهان بر اساس اندازه، گل دارند یا نه، میوه دارند یا نه لطفا جملات زیر در منزل تمرین شود Some plants are long but some plants are short, some plants have flowers but some plants dont. Some plants have fruit but some plants dont have fruit
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: