فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: برجیس

علوم چهارم

مدرس: سبزی، فاطمه
فعالیت: درست کردن پوره‌ی سیب زمینی با اهداف : آشنایی با مخلوط کردن مواد . آشنایی با انواع مخلوط ها از جمله مخلوط یکنواخت و مخلوط غیر یکنواخت.

تفکر خلاق

مدرس: سبزی، فاطمه
فعالیت: کاشت گیاه شاهی و تربچه : آشنایی با گیاه و بذر. آشنایی با روش های رسیدگی به گیاهان و آبیاری آن . آشنایی با نوشتن گزارش کار (فیلم آموزشی کاشت گیاه تربچه و شاهی به نمایش گذاشته شد و سپس نوشتن گزارش کار آموزش داده شد).
تکلیف: گزارشی از کاشت گیاه شاهی و تربچه را در یک صفحه بنویسید.

ریاضی چهارم

مدرس: سبزی، فاطمه
فعالیت: موضوع : (محیط و مساحت شکل ها‌ی مربع و مستطیل): دست ورزی با پفک توپی و سیخ چوبی، ساخت مربع و مستطیل.آشنایی با محیط و مساحت مربع و مستطیل . حل نمونه سوال مرتبط با این مبحث.
تکلیف: تماشای فیلم تدریس محیط و مساحت .حل کاربرگ مربوط و رفع اشکال کاربرگ حل شده با توجه به فیلم حل تمرین آن.

تفکر خلاق

مدرس: سبزی، فاطمه
فعالیت: نقد انیمیشن : پخش بخش اول : نقطه ی ورودی (بحث و گفتگو در خصوص شخصیت های داستان).پخش بخش دوم: نقطه‌ی اوج ( تعبیر و تفسیر دانش آموز).پخش بخش سوم : نقطه‌ی پایانی ( تصویرخوانی). دوبله‌ی یک قسمت از انیمیشن توسط دونفر از دانش‌آموزان انجام شد.

هنر چهارم

مدرس: اندرزگو، سمانه
تکلیف: جهت یادآوری: سه شنبه مورخ 00/5/19 آخرین زمان ارسال تمامی دست سازه های فرزندانم از ابتدا تا جلسه آخر می باشد. بعد از تاریخ فوق آثار ارسالی داخل نمایشگاه قرار نخواهند گرفت. با تشکر از همکاری اولیای عزیز که در این ترم همراه و هم قدم ما بودند. به امید پیشرفت پسران علوی اندرزگو

نمایش خلاق

مدرس: فرمانی، زهرا
فعالیت: فلسفه کودک 1.بررسی قصه کوزه خیاط، دیدگاه دانش آموزان به داستان 2.انیمیشن آتلانتیس و نظریه افلاطون در مورد تمدن و نگاه فلسفی او
تکلیف: بررسی مثلث برمودا و احتمال تمدن 200 هزارساله

فارسی چهارم

مدرس: سبزی، فاطمه
فعالیت: بازی با واژه‌ها(فارسی): آشنایی با هم خانواده ها. طبقه بندی کلمات هم‌خانواده با استفاده از کارت کلمات و ساختن گروه کلمات هم‌خانواده باهم .
تکلیف: تکالیف: 1) کاربرگ ریاضی مبحث کسرها حل شود(با توجه به فیلم آن رفع اشکال شود ). 2) یکشنبه 10 عدد سیخ چوبی و پفک توپی برای کلاس ریاضی نیاز داریم .(لطفا آماده داشته باشید). 3) فیلم ریاضی و فارسی با دقت دیده شود.

علوم چهارم

مدرس: سبزی، فاطمه
فعالیت: جداسازی زرده تخم مرغ از سفیده. آشنایی با فواید و معایب زرده و سفیده، انواع روش های جداسازی زرده از سفیده، قسمت های تخم مرغ و نشکستن قسمت بالایی و پایینی تخم مرغ زنگ پژوهش : آشنایی با نحوه ی جست و جو کردن طبقه بندی مطالب ارائه مطالب جمع آوری شده در کلاس با موضوعات متفاوت توسط دانش آموزان
تکلیف: تماشای powerpoint جلسه امروز
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: