1404/09/05
ریاضی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
تکلیف:
لطفا کتاب کار ریاضی صفحه به صفحه بررسی شود و هر صفحه که انجام نشد، تکمیل گردد. برای روز شنبه قسمت دوم کتاب کار که از تم 10 می باشد را به همراه داشته باشند.
علوم اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
تکلیف:
لطفا کتاب کار علوم صفحه به صفحه بررسی شود هر جا که انجام نشده، تکمیل گردد.
فارسی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
تکلیف:
روان خوانی تا پایان نشانه ی ( ن غیرآخر، ن آخر) حداقل 5 بار تکرار و تمرین انجام شود.
(هم کلمات و هم جمله ها تمرین شود،از پنج بار تکرار و تمرین 2 بار آخر ( تمرین چهارم و پنجم)، با فاصلهی یک ساعت از همدیگه باشد.
لطفا ارمغان هفته ی ششم و هفتم انجام شود.با سپاس
نگارش اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
تکلیف:
لطفا کتاب کار فارسی صفحه به صفحه نگاه شود هر جا که انجام نشد، تکمیل گردد.
املا شب فراموش نشود.( ابتدا جدول دوستی تکرار و تمرین شود. )
1404/09/04
ریاضی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
مفهوم جمع (انگشت چپ و راست، شکل سمت چپ و راست با هم چند تا میشه؟) که پیش نیاز مفهوم تفریق است، تمرین شد. همچنین عدد صفر آموزش و تدریس شد.
تکلیف:
کتاب کار ریاضی صفحات 65-64-63 انجام گردد.
لطفا تکالیف در پرتال تا پیش از ساعت 9 شب بارگزاری شود. با سپاس
علوم اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
تکلیف:
کتاب کار صفحات 54_53_52انجام گردد.
نگارش اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
تکلیف:
لطفا کتاب کار فارسی صفحات 78_77 انجام شود.
لطفا تکالیف در پرتال تا پیش از ساعت 9 شب بارگزاری شود. با سپاس
ورزش اول
مدرس:
گل پرور بلوچی، محمدرضا
فعالیت:
کلاس مجازی با حرکات آمادگی جسمانی کودکان ،استقامت عضلات شکم ، پا، دست ها ،هماهنگی چشم و دست و حرکات مقدماتی ژیمناستیک و در آخر حرکات انعطافی و سرد کردن انجام شد.
1404/09/02
ریاضی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
انجام بازی برای تثبیت یادگیری نیمه ی دیگر شکل (تقارن) در کلاس انجام شد.
تکلیف:
هر شی یا وسیلهی متقارنی که در منزل دارید را پیدا کنید و تقارن آن را با انگشت دست بکشید تا مفهوم تقارن برایتان جذاب و مانا بماند.
فارسی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
تدریس نشانه ی چهار شکلی ( ای ی ی ای) ، که امروز پسرای گلم سه شکل (ای اول، ی غیر اول، ی آخِر) را آموختند و ( ای مستقل یا ای آخِر تنها )برای تقریبا ده روز آینده میآموزند.
تکلیف:
از پسرای گلم جایگاه ( ای اول، ی غیر اول ، یک آخِر) با مثال سوال شود، به عنوان مثال: پسر گلم ای اول مثل چی ؟ مثلا ایران، ایست، ایستادن ، ایمان
ی غیر اول مثل چی؟ سیب، بیدار، سیر، امیر، نیمرو، تیر.
( ی آخِر ) مثل چی؟ سبزی، آبی، گردی، منصوری، حیدری، میر طاهری، غلامی، نعمتی، زارعی، دمیرچی، رستمی، آذری، اسودی، حائری) و مثال های دیگه میتوانند بزنند .
نشانه ی چهار شکلی بالا جدولی ( نگهبان) بوده و با پایین جدولی ها دوست میشود.
(ب) با (ی) دوست بشه چی میشه؟ (بی)میشه و (بی) میشه.
نگارش اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه ی اول آن انجام شد.
تکلیف:
لطفا دفتر لوحه با نظارت اولیای عزیز انجام شود.پسرای گلم اول کلمه بلند بخوانند و بعد همزمان با خواندن، بنویسند. با سپاس
مهارت اجتماعی
مدرس:
مواسات، سمانه
فعالیت:
1. در این درس، دانشآموزان با مفهوم «گوینده» و «شنونده» آشنا شدند و با شعر و بازی مهارت شنوندهی خوب بودن را تمرین کردند.
2. آنها با تعریف خاطره و مشاهدهی رفتار «میس/مستر اتیکت»، با چهار اصل گوشدادن فعال آشنا شدند.
3. در پایان نیز با انجام فعالیتهای هنری، کارگروهی و تماشای فیلم، نکات شنوندهی خوب بودن را مرور و تثبیت کردند.
تکلیف:
دانش آموزان عزیز: با استفاده از دو عروسک خود یک مکالمه را انجام داده و نکات شنونده ی خوب را در آن نشان دهید.
1404/09/01
ریاضی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
(تقارن) فعالیت (نیمه ی شکل دیگر پیدا کن و کامل کن.) تدریس و تمرین شد و همچنین الگوی تکرار شونده که 5 تا مربع داشته باشد و ادامه دهند را انجام دادیم.
علوم اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
فصل پنجم گیاهان تدریس و آموزش داده شد. در مورد این موضوع که گیاه از چه قسمتهایی تشکیل شده ؟ گیاهان برای رشد به چه چیزهایی نیاز دارند؟ و مراحل مختلف رشد گیاه لوبیا توضیح داده شد.
تکلیف:
سه عدد نخود، لوبیا یا عدس را خیس کرده و بعد از چند بار تعویض آب، آن را در پارچه نم دار قرار داده تا جوانه بزند ( پارچه همیشه باید رطوبت کافی داشته باشد) و بعد داخل لیوان یکبار مصرف یا گلدان کوچک کاشته و زمانی که اعلام کردیم با خود به کلاس بیاورید. ( مشاهدهی رشد گیاه لوبیا، نخود یا عدس). با سپاس
فارسی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
ببین و بگو، گوش کن و بگو، به دوستانت بگو، بگرد و پیدا کن و همچنین شعر زرد آلو در کلاس خوانده و تمرین شد.
تکلیف:
روان خوانی ترکیبات جدول دوستی تکرار و تمرین شود. حتما دانشآموزان از روی جدول دوستی بخوانند ( ن ) با ( ا ) دوست بشه چی میشه؟(نا) میشه و (نا) میشه، ( ن ) با ( َ ) دوست میشه چی میشه ؟ ( نَ) میشه و ( نَ) میشه ، حالا بگو ( ن ) با (او غیر اول ) دوست بشه چی میشه؟ ( نو ) میشه ، (نو) میشه.
و همچنین تمرین روانخوانی کتاب روان خوانی نشانهی ( ن غیر آخِر) ، ( ن آخِر ) حداقل 5 بار انجام گردد.
نگارش اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
کتاب نگارش نشانه ی ( ن غیر آخِر ، ن آخِر ) انجام شد.
تکلیف:
لطفا جدول دوستی کشیده و ترکیبات و دوستی ها انجام گردد، املا شب فراموش نشود. با سپاس
مهارت زندگی
مدرس:
اصغری، هدی
فعالیت:
دانش آموزان در مورد شغل مورد علاقه شان نقاشی کشیدند.
بازی استراتژیک
مدرس:
رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت:
تمرین جهت تقویت
همکاری و هماهنگی گروهی
هماهنگی عصب عضله،
هماهنگی چشم ودست ،هماهنگی دو نیم کره و ریتم شناسی انجام شد.
تکلیف:
موزیک یلدا از بابک افرا دانلود،و تمرین شود.
1404/08/28
ریاضی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
کتاب کار ریاضی صفحات(61-60 ) انجام شد.
تکلیف:
لطفا در سمت چپ دفتر از عدد (5-4-3-2-1 ) نوشته و برای هر عدد شکل کشیده شود.
با سپاس
فارسی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
تدریس و آموزش نشانهی (ن غیر آخِر،ن آخِر ) و بخش کردن کلید واژههای درس و تشخیص جایگاه نشانهی (ن) در کلمات درس (نم نم، آسمان، باران، نان، دندان، آبان انار) چند صدا دارد و در جایگاه خود قرار دهند. کلید واژه های درس (نانوا، نان، باران) می باشد.
تکلیف:
لطفا روان خوانی نشانهی (ن غیر آخِر ، ن آخِر ) انجام شود.حداقل 5 بار تکرار و تمرین جدول دوستی و کلمات نشانه ی (ن) انجام گردد. با سپاس
نگارش اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
آموزش نوشتن نشانه ی ( ن غیر آخِر، ن آخر)، صفحه ی 52 کتاب نگارش انجام گردید.
تکلیف:
لطفا جدول دوستی کشیده، نشانه های پایین جدولی با بالا جدولی دوست کرده و همچنین دفتر لوحه در منزل تکمیل گردد. با سپاس
هنر اول
مدرس:
خداوردی، ندا
تکلیف:
لطفا نقاشی خود در رابطه با مراقبت از زمین (آلودگی هوا) را که به منزل برده بودید؛ روز شنبه همراه خود بیاورید.
شطرنج
مدرس:
رحمت پیشه، امیر حسین
فعالیت:
حرکت اسب در کلاس آموزش داده شد.