فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 1

ریاضی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
تکلیف: لطفا کتاب کار ریاضی صفحه به صفحه بررسی شود و هر صفحه که انجام نشد، تکمیل گردد. برای روز شنبه قسمت دوم کتاب کار که از تم 10 می باشد را به همراه داشته باشند.

علوم اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
تکلیف: لطفا کتاب کار علوم صفحه به صفحه بررسی شود هر جا که انجام نشده، تکمیل گردد.

فارسی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
تکلیف: روان خوانی تا پایان نشانه ی ( ن غیرآخر، ن آخر) حداقل 5 بار تکرار و تمرین انجام شود. (هم کلمات و هم جمله ها تمرین شود،از پنج بار تکرار و تمرین 2 بار آخر ( تمرین چهارم و پنجم)، با فاصله‌ی یک ساعت از همدیگه باشد. لطفا ارمغان هفته ی ششم و هفتم انجام شود.با سپاس

نگارش اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
تکلیف: لطفا کتاب کار فارسی صفحه به صفحه نگاه شود هر جا که انجام نشد، تکمیل گردد. املا شب فراموش نشود.( ابتدا جدول دوستی تکرار و تمرین شود. )

ریاضی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: مفهوم جمع (انگشت چپ و راست، شکل سمت چپ و راست با هم چند تا میشه؟) که پیش نیاز مفهوم تفریق است، تمرین شد. همچنین عدد صفر آموزش و تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحات 65-64-63 انجام گردد. لطفا تکالیف در پرتال تا پیش از ساعت 9 شب بارگزاری شود. با سپاس

علوم اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
تکلیف: کتاب کار صفحات 54_53_52انجام گردد.

نگارش اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
تکلیف: لطفا کتاب کار فارسی صفحات 78_77 انجام شود. لطفا تکالیف در پرتال تا پیش از ساعت 9 شب بارگزاری شود. با سپاس

ورزش اول

مدرس: گل پرور بلوچی، محمدرضا
فعالیت: کلاس مجازی با حرکات آمادگی جسمانی کودکان ،استقامت عضلات شکم ، پا، دست ها ،هماهنگی چشم و دست و حرکات مقدماتی ژیمناستیک و در آخر حرکات انعطافی و سرد کردن انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: انجام بازی برای تثبیت یادگیری نیمه ی دیگر شکل (تقارن) در کلاس انجام شد.
تکلیف: هر شی یا وسیله‌ی متقارنی که در منزل دارید را پیدا کنید و تقارن آن را با انگشت دست بکشید تا مفهوم تقارن برایتان جذاب و مانا بماند.

فارسی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: تدریس نشانه ی چهار شکلی ( ای ی ی ای) ، که امروز پسرای گلم سه شکل (ای اول، ی غیر اول، ی آخِر) را آموختند و ( ای مستقل یا ای آخِر تنها )برای تقریبا ده روز آینده می‌آموزند.
تکلیف: از پسرای گلم جایگاه ( ای اول، ی غیر اول ، یک آخِر) با مثال سوال شود، به عنوان مثال: پسر گلم ای اول مثل چی ؟ مثلا ایران، ایست، ایستادن ، ایمان ی غیر اول مثل چی؟ سیب، بیدار، سیر، امیر، نیمرو، تیر. ( ی آخِر ) مثل چی؟ سبزی، آبی، گردی، منصوری، حیدری، میر طاهری، غلامی، نعمتی، زارعی، دمیرچی، رستمی، آذری، اسودی، حائری) و مثال های دیگه می‌توانند بزنند . نشانه ی چهار شکلی بالا جدولی ( نگهبان) بوده و با پایین جدولی ها دوست می‌شود. (ب) با (ی) دوست بشه چی میشه؟ (بی)میشه و (بی) میشه.

نگارش اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: کتاب نگارش صفحه ی اول آن انجام شد.
تکلیف: لطفا دفتر لوحه با نظارت اولیای عزیز انجام شود.پسرای گلم اول کلمه بلند بخوانند و بعد همزمان با خواندن، بنویسند. با سپاس

مهارت اجتماعی

مدرس: مواسات، سمانه
فعالیت: 1. در این درس، دانش‌آموزان با مفهوم «گوینده» و «شنونده» آشنا شدند و با شعر و بازی مهارت شنونده‌ی خوب بودن را تمرین کردند. 2. آن‌ها با تعریف خاطره و مشاهده‌ی رفتار «میس/مستر اتیکت»، با چهار اصل گوش‌دادن فعال آشنا شدند. 3. در پایان نیز با انجام فعالیت‌های هنری، کارگروهی و تماشای فیلم، نکات شنونده‌ی خوب بودن را مرور و تثبیت کردند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز: با استفاده از دو عروسک خود یک مکالمه را انجام داده و نکات شنونده ی خوب را در آن نشان دهید.

ریاضی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: (تقارن) فعالیت (نیمه ی شکل دیگر پیدا کن و کامل کن.) تدریس و تمرین شد و همچنین الگوی تکرار شونده که 5 تا مربع داشته باشد و ادامه دهند را انجام دادیم.

علوم اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: فصل پنجم گیاهان تدریس و آموزش داده شد. در مورد این موضوع که گیاه از چه قسمت‌هایی تشکیل شده ؟ گیاهان برای رشد به چه چیزهایی نیاز دارند؟ و مراحل مختلف رشد گیاه لوبیا توضیح داده شد.
تکلیف: سه عدد نخود، لوبیا یا عدس را خیس کرده و بعد از چند بار تعویض آب، آن را در پارچه نم دار قرار داده تا جوانه بزند ( پارچه همیشه باید رطوبت کافی داشته باشد) و بعد داخل لیوان یکبار مصرف یا گلدان کوچک کاشته و زمانی که اعلام کردیم با خود به کلاس بیاورید. ( مشاهده‌ی رشد گیاه لوبیا، نخود یا عدس). با سپاس

فارسی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: ببین و بگو، گوش کن و بگو، به دوستانت بگو، بگرد و پیدا کن و همچنین شعر زرد آلو در کلاس خوانده و تمرین شد.
تکلیف: روان خوانی ترکیبات جدول دوستی تکرار و تمرین شود. حتما دانش‌آموزان از روی جدول دوستی بخوانند ( ن ) با ( ا ) دوست بشه چی میشه؟(نا) میشه و (نا) میشه، ( ن ) با ( َ ) دوست میشه چی میشه ؟ ( نَ) میشه و ( نَ) میشه ، حالا بگو ( ن ) با (او غیر اول ) دوست بشه چی میشه؟ ( نو ) میشه ، (نو) میشه. و همچنین تمرین روان‌خوانی کتاب روان خوانی نشانه‌ی ( ن غیر آخِر) ، ( ن آخِر ) حداقل 5 بار انجام گردد.

نگارش اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: کتاب نگارش نشانه ی ( ن غیر آخِر ، ن آخِر ) انجام شد.
تکلیف: لطفا جدول دوستی کشیده و ترکیبات و دوستی ها انجام گردد، املا شب فراموش نشود. با سپاس

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: دانش آموزان در مورد شغل مورد علاقه شان نقاشی کشیدند.

بازی استراتژیک

مدرس: رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت: تمرین جهت تقویت همکاری و هماهنگی گروهی هماهنگی عصب عضله، هماهنگی چشم ودست ،هماهنگی دو نیم کره و ریتم شناسی انجام شد.
تکلیف: موزیک یلدا از بابک افرا دانلود،و تمرین شود.

ریاضی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحات(61-60 ) انجام شد.
تکلیف: لطفا در سمت چپ دفتر از عدد (5-4-3-2-1 ) نوشته و برای هر عدد شکل کشیده شود. با سپاس

فارسی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: تدریس و آموزش نشانه‌ی (ن غیر آخِر،ن آخِر ) و بخش کردن کلید واژه‌های درس و تشخیص جایگاه نشانه‌ی (ن) در کلمات درس (نم نم، آسمان، باران، نان، دندان، آبان انار) چند صدا دارد و در جایگاه خود قرار دهند. کلید واژه های درس (نانوا، نان، باران) می باشد.
تکلیف: لطفا روان خوانی نشانه‌ی (ن غیر آخِر ، ن آخِر ) انجام شود.حداقل 5 بار تکرار و تمرین جدول دوستی و کلمات نشانه ی (ن) انجام گردد. با سپاس

نگارش اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: آموزش نوشتن نشانه ی ( ن غیر آخِر، ن آخر)، صفحه ی 52 کتاب نگارش انجام گردید.
تکلیف: لطفا جدول دوستی کشیده، نشانه های پایین جدولی با بالا جدولی دوست کرده و همچنین دفتر لوحه در منزل تکمیل گردد. با سپاس

هنر اول

مدرس: خداوردی، ندا
تکلیف: لطفا نقاشی خود در رابطه با مراقبت از زمین (آلودگی هوا) را که به منزل برده بودید؛ روز شنبه همراه خود بیاورید.

شطرنج

مدرس: رحمت پیشه، امیر حسین
فعالیت: حرکت اسب در کلاس آموزش داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: