فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 1

ریاضی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: کتاب کار ریاضی تمرینات چوب خط، الگو.، مفهوم جمع( اضافه کردن)، مفهوم تفریق ( کم کردن, باقی ماند) انجام شد.

علوم اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: کتاب کار علوم انجام گردید.

فارسی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: صفحه ی 32 کتاب "ببین و بگو، به دوستانت بگو، گوش کن و بگو، بگرد و بگو و بازی حدس بزن انجام شد.
تکلیف: عزیزای دلم روان خوانی کلمه‌ای انجام دهند. روان خوانی از کلماتی باشد که شما اولیای عزیز در قسمت تکلیف نگارش (املا شب) به عزیزای دل می فرمایید. تکرار و تمرین لازم و ضروری است. لطفا پسرای گلم روان خوانی انجام دهند. همچنین ارمغان هفته‌ی چهارم نیز انجام گردد.با سپاس

نگارش اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: با انجام دادن صفحه ی 36 ، کتاب نگارش تکمیل شد.‌
تکلیف: لطفا املا شب از نشانه‌ها، ترکیب‌ها و کلمات آب. با. بابا. آبا. باب . بابا آب (آ اول، ا غیر اول) اَبا. اَب.بَ ( اَ اول ، َ غیر اول)( ب غیر آخر، به آخِر )، دا، دَ، باد ،داد، بَد ،اَبَد، دَب، اَدَب، با اَدَب، آداب، اَدا، آباد، گفته شود. سپاس

قرآن اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: جشن قرآن برگزار شد.

شطرنج

مدرس: رحمت پیشه، امیر حسین
فعالیت: حرکت فیل در کلاس آموزش داده شد.

ریاضی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: دانش آموزان با توجه به کتاب ریاضی و گفتن داستان مربوط به تصاویر، مفهوم جمع (اضافه) و تفریق(کم) را بیان کردند.

فارسی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: تدریس و آموزش نشانه ی ( د ) انجام و جدول دوستی تمرین شد. روان خوانی کلمات قبلی و جدید نیز انجام گردید و همچنین کلید واژه های درس ( ابر، باد، دریا ) بخش و صدای اول و آخر آن نیز تمرین شد.
تکلیف: در منزل کلید واژه ها بخش و صدای اول و آخِر و جدول دوستی در دفتر املای شب منزل کشیده و تمرین شود. روان خوانی کلمات گذشته و کلمات جدید نیز تمرین گردد.با سپاس

نگارش اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: دو صفحه ی اول کتاب نگارش انجام شد.
تکلیف: املا شب از کلمات گذشته انجام گردد. لطفا جدول دوستی نیز در دفتر املای شب کشیده شود و پسر گلم ترکیب جدول دوستی را خودش انجام بدهد.با سپاس

ورزش اول

مدرس: گل پرور بلوچی، محمدرضا
فعالیت: حضور و غیاب و حرکات پایه ی ژیمناستیک از قبیل پرش ماهی و پرش گربه و پرش قیچی و سرسره و میز و حرکات تعادلی نشستن و ایستادن بدون استفاده از دست در آخر حرکات انعطافی و سرد کردن انجام شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: ایجاد سند جدید و ترسیم خط راست و خط خمیده را در برنامه ی paint آموختیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: الگوی خطی آموزش داده شد و همچنین تکرار و تمرین مفهوم تفریق (کم) تمرین گردید. کتاب کار نیز انجام شد.

علوم اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: کتاب کار علوم انجام شد.

فارسی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: بخش کردن کلید واژه های درس ( ابر. دریا, بادبادَک ، اَمین) و اینکه صدای ( اَ. اول ) ( َ غیر اول ) کجای این کلمات شنیده می شود نیز تمرین شد.
تکلیف: لطفا در منزل کلید واژه‌ها بخش و اینکه صدای ( اَ َ ) پرسش گردد. و تکرار تمرین شفاهی ( ب ) با ( ا) دوست میشه چی میشه ؟( با ) میشه و ( با) میشه. (ب) با ( َ ) دوست میشه چی میشه ؟ (بَ) میشه را انجام دهید . سپاس

نگارش اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: کتاب نگارش در کلاس انجام و کامل شد.‌کتاب کار فارسی نیز انجام گردید.

سواد مالی

مدرس: فدوی، شیما
فعالیت: درس 5 (‌پس‌انداز) تدریس شد و درباره مفهوم پس‌انداز و اهمیت آن و داشتن قلک برای نگه‌داری پس‌انداز گفتگو شد. در راستای این محتوا، ویدئو آموزشی پخش شد. فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد. کتاب داستان "چه روزی قلکم را بشکنم" معرفی شد.
تکلیف: پسران عزیزم، برای جلسه بعد، فعالیت منزل درس پنجم (صفحات 45 و 46 کتاب) را با دقت و کامل انجام دهید. پیشنهاد می‌شود؛ قصه صوتی «چه روزی قلکم را بشکنم؟» را گوش بدهید یا کتاب را بخوانید.

ریاضی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: الگوی خطی و تکرار و تمرین مفهوم جمع با چینه و چوب خط و اشکال انجام گردید.
تکلیف: لطفا با عزیزای دل تکرار و تمرین با انگشتان دست به این صورت که 5 تا دارم اگه 2 تا ازش کم کنم چندتا برام باقی می مونه انجام دهند و با چوب خط نشان دهند؟جواب» با چوب خط /// 4 تا دارم 3تا کم کنم چندتا برام باقی می مونه؟ / و بقیه اعداد ، لطفا به این نکته توجه داشته باشید که این تمرین تا پاسخ عدد 5 باشد. بیشتر از 5 نباید پرسیده شود. با سپاس

فارسی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: تدریس و آموزش نشانه ی ( اَ اول و َ غیر اول) انجام شد.
تکلیف: تکرار و تمرین نام نشانه ها و خواندن کلمات. (آ اول ، ا غیر اول)( اَ اول ، َ غیر اول) که بالا جدولی و نگهبان های شهرک الفبا هستند. ( ب غیر آخر ، ب آخر) پایین جدولی و از اهالی شهرک الفبا هستند. لطفا خواندن این کلمات( آب. با، باب، آبا ، بابا، بَ ) با عزیزای دل تکرار و تمرین و همچنین پرسیده شود( ب ) با ( ا) دوست بشه چی میشه » عزیزای دل می گویند » با میشه. حالا ( ب ) با ( َ غیر اول ) دوست بشه چی میشه؟ عزیزان گویند » بَ میشه و بَ میشه. سپاس

نگارش اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: کلمات بر روی تخته کلاس و در دفتر لوحه آموزش و تمرین و همچنین در کتاب نگارش صفحه ی (32) نوشته شد.
تکلیف: لطفا کلمات این دو درس که در قسمت فارسی نوشته شد، به صورت املای شب در دفتری جدا با تاریخ نوشته شود.

هنر اول

مدرس: خداوردی، ندا
فعالیت: کاردستی (اریگامی)انجام شد.
تکلیف: نقاشی نمایشگاه دوسالانه آورده شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: مواسات، سمانه
فعالیت: در این جلسه:طرز نشستن را یاد گرفتند و نقاشی کشیدند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز :در منزل طرز درست نشستن در پشت میز تحریر و یا (میز و صندلی )را تمرین کنید برای جلسه ی بعد در کلاس اجرا کنید.

ریاضی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: دانش آموز مفهوم جمع را درک کرده و با رنگ کردن چینه‌ها جواب جمع و همچنین جواب مفهوم تفریق را با چوب خط نشان دادند.
تکلیف: عزیزای دلم الگوی شطرنجی در دفتر لوحه را انجام دهید. لطفا اولیای عزیز نظارت داشته باشند. سپاس

علوم اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: کتاب کار علوم انجام شد.

فارسی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: چرخه ی آب با شکل آموزش و توضیح داده شده و همچنین نشانه ی ( آ اول ، ا غیر اول) و ( ب غیر آخر ، ب آخر) نیز تمرین شد.

نگارش اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: کتاب کار فارسی انجام گردید.
تکلیف: عزیزان لطفا به پسرای گلم ، در دفتری جدا املا شب از کلمات آب ، بابا، آبا، با، باب گفته شود و دقت بفرمایید تا جهت حرکت دست درست باشد.

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: مبحث خوراکی های سالم و ناسالم آموزش داده شد و دانش آموزان در مورد 3 خوراکی سالم که دوست دارند درمدرسه بخورند نقاشی کشیدند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: