1404/08/28
ریاضی دوم
مدرس:
حسن زاده، هانیه
فعالیت:
نمونه سوالاتی از جمع و تفریق فرایندی و حل مسئله تمرین و تکرار شد. نیم و ربع در ساعت تدریس شد.
علوم دوم
مدرس:
حسن زاده، هانیه
فعالیت:
درس چهارم از کتاب کار علوم علوی با عنوان *زندگی ما و گردش زمین 2* با مشارکت دانشآموزان در کلاس انجام شد.
فارسی دوم
مدرس:
حسن زاده، هانیه
فعالیت:
درس پنجم از کتاب کار علوی با عنوان *چوپان درستکار* با مشارکت دانشآموزان در کلاس انجام شد.
تکلیف:
یک ضرب المثل را به دلخواه انتخاب کنید و معنی آن را همراه با نقاشی آن بکشید و روز شنبه با خود به مدرسه بیاورید.
قرآن دوم
مدرس:
حسن زاده، هانیه
فعالیت:
مبحث «تنوین » در کتاب قرآن تدریس و عبارات قرآنی مربوط به آن خوانده شد. صوت و داستان سورهی فلق در کلاس پخش و با مشارکت دانشآموزان همخوانی شد. شعر سوره مبارکه ناس توسط دانشآموزان خوانده شد.
تکلیف:
سوره ناس حفظ شود.
هنر دوم
مدرس:
خداوردی، ندا
تکلیف:
لطفا نقاشی خود در رابطه با مراقبت از زمین (زباله) را در صورتی که به منزل بردهاید؛ روز شنبه همراه خود بیاورید.
زیبانویسی
مدرس:
حکیمی، فاطمه
فعالیت:
اتصالات دندانه به با و ب درس داده شد.
لغات دنیا ، بیا ، زیبا ، بیاور ،وانت ، ایت
زیپ ، تایپ نوشته شد.
تکلیف:
"زیبا رایانه را برای مادرش آورد." نوشته شود.
شطرنج
مدرس:
رحمت پیشه، امیر حسین
فعالیت:
حرکت پیاده و زدن مهرهها در کلاس آموزش داده شد.
1404/08/27
نگارش دوم
مدرس:
حسن زاده، هانیه
فعالیت:
تمامی سوالات درس پنجم از کتاب نگارش، با مشارکت دانشآموزان انجام شد.
املا دوم
مدرس:
حسن زاده، هانیه
فعالیت:
املا از درس پنجم به صورت تمرینی گفته شد.
تکلیف:
یک املا از درس پنجم نوشته شود.
ورزش دوم
مدرس:
گل پرور بلوچی، محمدرضا
فعالیت:
حضور و غیاب و گروه بندی و مهارت ارتباط جمعی ازقبیل: صحبت کردن باهم تیمی نسبت به مواضع بازی و مسئولیت پذیری تیمی، هوش محیطی و همچنین ارتقای سطح چابکی و جابجایی لحظهای در قالب بازی گروهی دزد و پلیس انجام شد.
1404/08/26
فارسی دوم
مدرس:
حسن زاده، هانیه
تکلیف:
تمرین روانخوانی از تمامی دروس انجام شود.
متن اطلاعاتی دوم
مدرس:
حسن زاده، هانیه
فعالیت:
به دلیل برگزاری اردو، تدریسی انجام نشد.
سواد مالی
مدرس:
فدوی، شیما
فعالیت:
کلاس امروز به دلیل حضور در اردو تشکیل نشد.
1404/08/25
علوم دوم
مدرس:
حسن زاده، هانیه
فعالیت:
فیلم فندق از درس چهارم کتاب علوم با هدف آشنایی با انواع چرخش کرهی زمین و شناخت چگونگی پیدایش فصل ها؛ پخش و راجع به آن با دانشآموزان گفت و گو شد.
فارسی دوم
مدرس:
حسن زاده، هانیه
فعالیت:
بیاموز و بگو درس پنجم از کتاب فارسی با عنوان «ها جمع» در کلمات و کاربرد آن تدریس و شعر حفظی (احوال پرسید) خوانده شد.
تکلیف:
برای فردا کتاب نگارش را با خود به مدرسه بیاورید.
هدیههای آسمان دوم
مدرس:
حسن زاده، هانیه
فعالیت:
درس «چهارم» از هدیههای آسمان با عنوان (مهربان تر از مادر) با هدف آشنایی دانشآموزان با رابطه بین خداوند و انسان ها و درک مهربانی خدا؛ تدریس و به سوالات مربوط به آن پاسخ داده و کلیپ های مربوط به آن پخش شد.
تکلیف:
تکلیف هدیه نداریم.
هنر دوم
مدرس:
خداوردی، ندا
فعالیت:
ساخت کاردستی کاج با کاغذ و چوب بستنی آموزش دادهشد.
تکلیف:
می توانید از کاردستی امروزتان در نقاشیهایتان استفاده کنید و درخت کاجتان را در یکی از نقاشیهایتان بچسبانید. عزیزانی که نقاشی روی مقوا کشیدند و به منزل آوردهاند؛ حتما نقاشی خود را کامل کرده و هفتهی آینده به مدرسه بیاورند.
رایانه
مدرس:
کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت:
با تراز بندی متن (محل قرارگیری متن) آشنا شدیم.
تکلیف:
مرور و تمرین انجام شود.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مواسات، سمانه
فعالیت:
در کلاس داستانی درباره آداب سینما خوانده شد و دانشآموزان با رفتارهای درست و نادرست در موقعیتهای واقعیِ سینما آشنا شدند.
1) پس از داستان، نکات مهم مانند رعایت سکوت، استفاده نکردن از خوراکیهای پرصدا، کمکردن نور و صدای موبایل، و نشستن روی صندلی تعیینشده مرور شد.
2) در پایان، کلاس بهصورت نمایشی شبیهسازی شد و دانشآموزان بلیت در دست، در جای درست نشسته و هنگام تماشای انیمیشن آداب سینما را تمرین کردند.
تکلیف:
دانش آموزان عزیز: اتیکت سینما رفتن را برای یکی از نزدیکان خود تعریف کنید و از آنها بپرسید که چه تجربه های مشابهی داشتید.
1404/08/24
فارسی دوم
مدرس:
حسن زاده، هانیه
فعالیت:
درس پنجم و بخوان و بیندیش «تمیز باش و عزیز باش» از کتاب فارسی روانخوانی و واژه سازی درس پنجم با عنوان کلمات مخالف تدریس شد.
املا دوم
مدرس:
حسن زاده، هانیه
فعالیت:
طرح سنجش استعداد: مداد قرمز 1- توصیفی «ریاضی» برگزار شد.
مهارت زندگی
مدرس:
اصغری، هدی
فعالیت:
مبحث مدیریت خشم " توجه به تنفس" آموزش داده شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت:
بازی با اهداف:
1. کار گروهی و هماهنگی جمعی
2. تقویت مهارتهای حرکتی درشت
3. تقویت ریتمپذیری و درک موسیقی
4. هماهنگی دو نیم کره مغز
5. تقویت مهارتهای اجتماعی
6. تقویت مهارتهای حرکتی ظریف
انجام شد