فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 3

ریاضی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: کاربرگ مروری ریاضی فصل اول و دوم در کلاس کار شده و تدریس تفریق تقریبی انجام شد.
تکلیف: پنج جمع فرآیندی و پنج تفریق فرآیندی نوشته و پاسخ دهید. سپس جمع و تفریق‌ها را یک بار دیگر به روش تقریبی محاسبه کنید. شش ساعت در دفتر بکشید و ساعت‌های پنج و پنجاه دقیقه، شش و سی دقیقه، ساعت پایان کلاس مجازی فارسی، ساعت شروع کلاس مجازی ریاضی، ساعت نه و هفده دقیقه و ساعت هشت و سی و پنج دقیقه را روی آن نشان بدهید.

فارسی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: کاربرگ درس پنجم در کلاس کار شد.
تکلیف: روان خوانی درس یک تا درس سوم را تمرین کنید. کتاب فارسی را باز کرده و از درس اول تا پنجم واژه‌سازی‌ها و بیاموز و بگو را بخوانید و برای هر کدام سه مثال در دفتر بنویسید.( مثال‌ها خارج از کتاب باشد). از درس پنجم و چهارم یک دیکته خوش خط بنویسید.

ریاضی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
تکلیف: شماره کفش پدر و مادر را بپرسید و از روش فرآیندی اختلاف آن‌ها را پیدا کرده و هریک را تقریب بزنید. به چه عددی نزدیک است؟ ساعت غذا خوردن، بیدار شدن، خوابیدن، تکالیف نوشتن و ساعت خروج از مدرسه را روی ساعت نشان دهید. از روی جدول اعداد (کاربرگ ارسالی) پرینت گرفته و حتماً فردا به همراه داشته باشید. بهتر است جدول را لمینیت کرده و یا داخل کاور یا طلق قرار دهید.

علوم دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: درس اول تا چهارم مرور شد.
تکلیف: چگونگی چرخش زمین به دور خودش را تمرین کنید. جلسه‌ی آینده کنفرانس خواهیم داشت. آزمایش صفحه‌ی 29 کتاب درسی را انجام دهید و هفته آینده به کلاس بیاورید.

فارسی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: روان خوانی و تکمیل درس پنجم در کلاس انجام و هم معنی و مخالف درس اول تا سوم پرسیده شد. دیکته کلاسی گفته شد.
تکلیف: یک دیکته از جملات از درس 3 و 5 بنویسید. از درس 4 و 5 کلمات هم معنی و مخالف را پیدا کنید و با هر کدام جمله بسازید. سپس جمله‌های خود را به جمله پرسشی تبدیل کنید.

قرآن دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: صفحه‌های 17 و 18 تمرین شد.
تکلیف: در صورت تمایل پیام قرآنی ها را حفظ کنید.

ورزش دوم

مدرس: قاضی طباطبایی، سید حسین
فعالیت: فعالیت‌های امروز زنگ ورزش: گرم کردن بدن، انجام فعالیت‌های کششی، تقسیم دانش‌آموزان به گروه‌های دو نفره و انجام حرکات دریبل تک دست و دو دست هندبال، سرد کردن.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: در این جلسه درباره " دستگاه کارتخوان" به صورت اجمالی با بازی و سرگرمی، به بحث و گفت و گو پرداختیم. دانش‌آموزان درباره تجاربی که درباره‌ی استفاده و فواید دستگاه کارت‌خوان داشتند؛ صحبت کردند.
تکلیف: اولیای عزیز، توجه داشته باشید، فعالیت کتاب صفحه 64 در کتاب برای جلسه انجام شود.
فعالیت: با سلام لیست غذای آذر ماه به پیوست خدمتتان ارائه می‌گردد. عزیزان برای دریافت فایل مورد نظر، به بخش مهارت اجتماعی مراجعه نمایند. همچنین عزیزانی که تمایل به ثبت‌نام ناهار دبستان را دارند؛ مطابق با مبلغی که در پیامک روز چهارشنبه خدمتتان ارسال گردید‌ه‌است؛ حتما تا روز یکشنبه 29 آبان ماه نسبت به پرداخت هزینه مورد نظر اقدام کرده و واریز مبلغ را به اطلاع مسئول مالی دبستان برسانند. با تشکر

ریاضی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: تفریق فرآیندی با شکل و بدون شکل در کلاس کار شد.
تکلیف: پنج جمع و پنج تفریق فرآیندی با شکل و پنج ساعت در دفتر ریاضی بنویسید. با رقم های 7 و 8 برای دهگان، 5 و6 برای یکان چند عدد دو رقمی می توان نوشت؟؟

فارسی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: روان خوانی، هم معنی و مخالف ها‌ی درس پنجم در کلاس کار شد.
تکلیف: از درس پنجم یک دیکته 9 خطی بنویسید. صفحه 45 کتاب کار را حل کنید. هم معنی و مخالف های درس یک تا سه را کار کنید، یکشنبه پرسیده خواهد شد.

نگارش دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: صفحه‌های 42 و 44 کتاب کار در کلاس کار شد.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: مرور دروس قبلی در کلاس انجام شد.

هنر دوم

مدرس: علی خانی، پریسا
فعالیت: یادآوری. برای زنگ هنر، قیچی و چسب به همراه داشته‌باشید.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: با سلام «یادآوری» از شما دعوت می‌شود تا در نمایشگاه کتاب که به مناسبت هفته کتابخوانی در دبستان برگزار می‌گردد؛ شرکت نمایید. حضور یکی از اولیا به همراه کارت بانکی و پول نقد الزامیست. توضیحات بیشتر، با عنوان کاربرگ در بخش مهارت اجتماعی قرار داده شده‌است.

ریاضی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: آزمونک مروری فصل اول و دوم برگزار و نمونه سوالات جمع فرآیندی با شکل در کلاس کار شد. بیدپای ریاضی (توسعه سواد خواندن) انجام شد.
تکلیف: به تعداد مهرهای ساعت در دفترها، ساعت تمرین کرده و پیک ارمغان را تکمیل کنید. چهار جمع و چهار تفریق فرآیندی با شکل در دفتر ریاضی بنویسید.

علوم دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: کتاب کار در کلاس کار شد.
تکلیف: کار دستی تغییر فصل ها را شنبه همراه داشته باشید.

فارسی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: روان خوانی و هم معنی و مخالف های درس پنجم کار شد.
تکلیف: پنج ضرب المثل از بزرگتر هایتان بپرسید و در دفتر یادداشت کنید. صفحه‌ی 43 کتاب‌کار را حل کنید. یک دیکته 10 خطی از جملات و کلمات درس پنجم بنویسید.

نگارش دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: صفحه‌ی 38 کتاب نگارش، در کلاس تکمیل شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد

ریاضی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: جمع و تفریق فرآیندی با شکل تدریس و صفحه 29 و 30 کتاب ریاضی در کلاس حل شد.
تکلیف: شش ساعت بکشید و ساعت های، 3 و 18 دقیقه، 8 و 29 دقیقه، 5 و 43 دقیقه، 4 و 36 دقیقه، 1 و 15 دقیقه، 6 و 12 دقیقه را نشان دهید. 8 جمع فرآیندی با شکل بنویسید و حل کنید. عدد های دو رقمی که یکان آن 9 و8 و دهگان آن 4 و 5 باشند را بنویسید.

فارسی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: تدریس درس پنجم انجام و کلمات دارای ارزش املایی مشخص شدند.
تکلیف: از روی هر کدام از کلمات دارای ارزش املایی درس پنجم چهار بار خوش‌خط و مرتب بنویسید. کلمات چهار نقطه درس پنجم را پیدا کرده و با هر کدام یک جمله بسازید سپس جمله‌هایتان را به جمله پرسشی تبدیل کنید.

نگارش دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: صفحه 37 در کلاس تکمیل شد.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: سلام خدمت اولیای گرامی. صفحات هجده و نوزده کتاب مهارت‌های زندگی با موضوع روابط بین فردی (احترام به ویژگی‌های خود و دیگران) تدریس شد و دانش‌آموزان به بحث کلاسی پرداختند. همچین کلیپ مربوط به ویژگی‌های فردی نمایش داده شد.
تکلیف: در مورد منحصر به فرد بودن هر کسی از پسر عزیزم آنچه را آموخته است سوال کنید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: دورد بر والدین محترم و دانش آموزان ورزشکار، امروز با دو آهنگ مختلف برای هیجان و نشاط بیشتر پسران گل، warm up با سرعت بالا انجام دادیم، سپس با دو لیوان (کاپ گیم) با شمارش 3 تایی بازی جدیدی به صورت گروهی انجام دادیم.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی، اتیکت نشستن به همراه شعر آن مرور شد و فعالیت‌های آن به پایان رسید. همچنین با توجه به شروع فصل سرماخوردگی، اتیکت سرفه و عطسه و شستن صحیح دست‌ها، با کمک کلیپ آموزش به کودکان که توسط سازمان بهداشت جهانی منتشر شده‌است، به صورت عملی آموزش داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: