فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 3
فعالیت: با سلام به اطلاع می‌رساند؛ کارگاه دانش‌افزایی با موضوع، تربیت جنسی در تاریخ 4 دی ماه 1401، به صورت مجازی و از طریق پرتال دانش‌آموز برگزار می‌گردد. لطفا برای حضور به موقع، برنامه‌ریزی داشته‌باشید. پوستر مربوط به این کارگاه، در بخش بازی استراتژیک بارگذاری شده‌است. با تشکر دفتر دبستان
توضیح: یادآوری منوی ناهار دی ماه، مجدد در بخش آزمایشگاه بارگذاری شده‌است. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: شمارش سکه و اعداد سه رقمی در کلاس انجام شد.
تکلیف: نمونه سوالات را در دفتر نوشته و حل کنید. ده سکه ی ده ریالی، ده سکه یک ریالی، ده سکه 100 ریالی، پرینت گرفته و یا به عنوان کاردستی درست کنید و جهت بازی فروشندگی با خود به کلاس بیاورید. سکه‌های 250 و 50 ریالی را نیز به تعداد دلخواه تهیه کنید.

فارسی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: صفحه 52 کتاب نگارش انجام شده و صفحه 62 کتاب کار روان خوانی شده و به سوال اول پاسخ داده شد.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: درس "جشن میلاد" در کلاس تدریس شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار

آزمایشگاه

مدرس: فرامرزی، زهرا

ریاضی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: سنجش بیدپای ریاضی در کلاس مجازی برگزار شد. تمرین سکه های یک ریالی، ده ریالی، صد، دویست و پنجاه ، پنجاه ریالی در کلاس انجام شد.
تکلیف: از عدد 100 تا110 در دفتر ریاضی مرتب نوشته و سوالات را در دفتر حل کنید. ساعت گذشته و مانده را تمرین کنید.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: صفحات 26 و 27 کتاب مهارت‌های زندگی با موضوع روابط بین فردی (رفتارهای دوستانه) با مشارکت دانش‌آموزان تدریس شد.
فعالیت: با سلام نظر به احتمال استمرار آلودگی هوا در هفته‌ی آتی و با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در شورای دبستان، به اطلاع می‌رساند؛ جشن یلدا در روز سه‌شنبه 1401/09/29 ساعت 13 تا 15 در سالن آمفی تئاتر مجتمع صبا مال برگزار خواهد‌شد. از شما دانش‌آموزان عزیز دعوت می‌کنیم تا به همراه یکی از اولیا (پدر یا مادر یا پدربزرگ یا مادربزرگ) در جشن یلدای دبستان شرکت نمایید. تذکرات مهم: - حتما با لباس فرم مرتب در جشن حضور داشته‌باشید. - با احترام، به علت محدودیت فضای سالن، از پذیرفتن همراهان بیشتراز یک نفر(حتی خواهر و برادر کوچکتر) معذوریم. پوستر مربوطه در بخش مهارت زندگی بارگذاری شده‌است.

ریاضی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: مبحث شمارش سکه تدریس و همراه با نمونه سوال در کلاس کار شد.
تکلیف: از عدد 100 تا 1000صد تا صد نوشته، برای اعداد 100 تا 500 شکل بکشید. این اعداد را در جدول ارزش مکانی قرار داده و به عدد و حروف بنویسید. سوالات را در دفتر حل کنید.

علوم دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: درس ششم با پخش انیمیشن فندق در کلاس تمرین و صفحات 35 و 36 و 37 کتاب کار، در کلاس کار شد.
تکلیف: صفحه 38 کتاب کار را حل کنید. از درس اول تاسوم بخوانید. آزمونک خواهیم داشت.

فارسی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: سنجش درک مطلب بیدپا برگزار شده و صفحه 51 کتاب نگارش در کلاس کار شد.
تکلیف: روان‌خوانی درس دوستان ما و درس کوشا و نوشا و مسجد محله را انجام دهید. کلمات دارای ارزش املایی درس مدرسه خرگوش ها را در دفتر بنویسید. برای کلمات نور، خوشبخت، دوست سه کلمه مشترک نوشته و بخش مشترک را مشخص کنید.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: با سلام به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به تعطیلات آلودگی هوا در آذر ماه، فعلا به صورت علی‌الحساب، مبالغ زیر از هزینه ناهار آذر ماه تا تاریخ 23 آذر کسر می‌گردد. تمام پرس 640 هزار تومان نیم‌پرس 480 هزار تومان لازم به ذکر است که رقم نهایی، که کسر خواهدشد؛ در آخر آذر ماه اعلام می‌گردد. همچنین متذکر می‌شود؛ منو ناهار دی ماه در بخش مهارت اجتماعی قرارداده شده‌است. هزینه مربوط به ناهار دی ماه نیز متعاقبا اعلام می‌گردد. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: صفحه 56 در کلاس کار شده و مفهوم واحد پول تدریس شد.
تکلیف: برای عدد 106 تا 111 شکل کشیده در جدول ارزش مکانی قرار دهید. سپس هریک را به عدد و حروف بنویسید. صفحه 90 کتاب کار را حل کنید. ساعت مانده و گذشته را تمرین کنید. برای کلاس فردا با خود اسکناس و سکه واحد پول کشورمان یا در صورت امکان واحد پول کشورهای دیگر را به همراه داشته باشید.

نگارش دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: سوال 3و 2 صفحه 48 و سوال 2 و3 و4 صفحه 49، سوال 2 صفحه 50 حل شد.
تکلیف: سوال اول و چهارم صفحه 48 و سوال یک صفحه 49 را حل کنید.

املا دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: از درس دوستان ما و کوشا و نوشا دیکته درهم ریخته و جای خالی گفته شد.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: در این جلسه سوادمالی به صورت اجمالی درباره " همراه بانک" با پسران عزیزم به بحث و تبادل نظر پرداختیم.
تکلیف: صفحات 76 و 77 کتاب، برای جلسه آتی کامل شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: با سلام به اطلاع می‌رساند؛ کارگاه مجازی آموزش خانواده ویژه دبستان‌های علوی، با موضوع «شیوه‌های ارتباط والدین با فرزندان» روز دوشنبه 28 آذر ماه ساعت 18، به صورت مجازی و از طریق پرتال دانش‌آموز _ پخش زنده، برگزار می‌گردد. لطفا برای حضور به موقع و بهره‌مندی از این کارگاه برنامه‌ریزی داشته‌باشید. پوستر مربوط به این کارگاه، در بخش مهارت اجتماعی خدمتتان ارائه گردیده است. با تشکر دفتر دبستان
توضیح: نظر به احتمال تعطیلی مدارس در روزهای آتی و با توجه به برنامه‌ریزی دبستان برای جشن یلدا در روز دوشنبه؛ خواهشمندیم فرم رضایتنامه جشن یلدا را که در بخش بازی استراتژیک خدمتتان ارائه شده‌است؛ در صورت تمایل به حضور فرزندتان در جشن، پرینت گرفته و یا همان متن را به صورت دستنویس، همراه با امضا و اثر انگشت ولی (پدر)؛ (در صورت حضوری بودن کلاس‌ها در روز دوشنبه)، همراه دانش‌آموز به مدرسه تحویل دهید. در صورت تعطیلی مدارس در روز دوشنبه، تاریخ و ساعت جدید جشن یلدا متعاقبا اعلام می‌گردد. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: شمارش اعداد سه رقمی با شکل در کلاس کار شد.
تکلیف: برای عدد 100تا 105 شکل کشیده سپس در جدول ارزش مکانی نشان دهیدو به عدد و حروف بنویسید. سوالات را در دفتر نوشته و حل کنید.

علوم دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: مرور درس اول تا چهارم همراه با پرسش انجام شد.
تکلیف: صفحه‌ی 25 کتاب کار را حل کرده و درس اول تا سوم را بخوانید.

فارسی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: داستان "مورچه اشک ریزان چرا اشک ریزان؟" با همکاری دانش آموزان روان‌خوانی شد.
تکلیف: سه کلمه سه نقطه از درس مورچه اشک ریزان پیدا کرده و با هریک جمله بسازید. کلمات پنج نقطه ی داستان مورچه اشک ریزان را در دفتر بنویسید. از داستان مورچه اشک ریزان 7خط دیکته بنویسید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: