فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 3
فعالیت: با سلام یادآوری به اطلاع شما اولیا عزیز و دانش‌آموزان دوست‌داشتنی دبستان علوی می‌رساند؛ مطابق با تقویم اجرایی مجموعه‌ی علوی و با هدف ارتقای توانمندی دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف، همچنین ایجاد فضای رقابتی سالم و شاد بین دانش‌آموزان، مسابقات فرهنگی - هنری دبستان‌های علوی، «در مرحله اول درون شعبه و در مراحل بعدی و با انتخاب اولین‌های هر شعبه، بین شعب تهران» برگزار می‌گردد. از علاقمندان به شرکت در این مسابقات دعوت می‌نماییم؛ تا با مطالعه فایل ارسالی در بخش آزمایشگاه، در مسابقه مورد نظرشان شرکت نمایند. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
تکلیف: 8 ساعت در دفتر نوشته و ساعت مانده را تمرین کنید. از عدد 120 تا 130 به عدد بنویسید. لطفا برای فردا دوشنبه، برای بازی چرتکه خوشمزه، یک عدد کیک، چوب شور، پفک حلقه ای با خود همراه داشته باشید.(لطفا فراموش نکنید.)

علوم دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: از درس چهار و پنج پرسش شد. تدریس نیمه اول درس هفتم با عنوان " اگر تمام شود" انجام شد.
تکلیف: درس پنجم و ششم را بخوانید و صفحه‌ی 75 کتاب کار را حل کنید.

فارسی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: هم معنی و مخالف های درس "از همه مهربان تر" کار شده و دیکته گفته شد. صفحه‌ی 56 کتاب کار در کلاس کار شد.
تکلیف: برای کلمات بازی، خنده، سخن، کار، نور چهار کلمه مشترک بنویسید. کلمات بی نقطه و چهارنقطه را از درس "دوستان ما"، "چوپان درست کار"، "از همه مهربان تر" پیدا کرده و در دفتر بنویسید، با پنج کلمه به دلخواه جمله سازی کنید.

قرآن دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: سوره‌ی فلق، ناس، حمد، توحید، کوثر هم‌خوانی شده و صفحه‌ی 29 تا 33 در کلاس کار شد.

ورزش دوم

مدرس: قاضی طباطبایی، سید حسین
فعالیت: فعالیت‌های امروز زنگ ورزش: گرم کردن بدن، انجام فعالیت‌های کششی، یادآوری دریبل هندبال تقسیم دانش‌آموزان به تیم‌های 5 نفره برگزاری مسابقه فوتسال، سرد کردن.

سرود

مدرس: بیگ ریزی، فاطمه
فعالیت: تو که ماه بلند آسمونی/منم ستاره میشم دور دور دورتُ میگیرم/اگه ستاره بشی دورمُ بگیری/منم ابر میشم رو رو روتُ میگیرم/اگه ابر بشی رومُ بگیری/منم بارون میشم چیک چیک چیک چیک چیک چیک میبارم
تکلیف: سرود ستاره حفظ شود.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: در این جلسه سواد مالی درباره " دستگاه خودپرداز" و " همراه بانک" صحبت کردیم.
تکلیف: لطفا صفحات 70، 76، 77 و 78 برای جلسه بعد کامل شود.

آزمایشگاه

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: یادآوری کارگاه دانش‌افزایی دی ماه دبستان پسرانه برای مشاهده اطلاعات بیشتر به بخش بازی استراتژیک مراجعه نمایید. تذکر: نظر به سرد شدن هوا و با هدف جلوگیری از تردد بی‌جای دانش‌آموزان در حیاط، خواهشمندیم به جهت رعایت نکات بهداشتی و تمیز کردن دست هنگام صرف ناهار ، هر روز ژل و یا اسپری ضدعفونی دست به همراه فرزندتان ارسال نمایید.
توضیح: پیرو اطلاع‌رسانی قبلی، مبنی بر کسر مبلغی از ناهار آذر ماه به دلیل تعطیلی آلودگی هوا، به استحضار می‌رساند؛ مبلغ 10500000 ریال (یک میلیون و پنجاه هزار تومان) از هزینه غذای تمام‌پرس و مبلغ 7800000 ریال (هفتصد و هشتاد هزار تومان) از هزینه غذای نیم‌پرس ماه آذر، به خانواده عودت داده شده و در حساب ناهار دی ماه قرار می‌گیرد. توضیحات بیشتر از طریق پیامک ارسال شده‌است.

ریاضی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: بازی سکه‌ای در کلاس انجام شده و اعداد سه رقمی در کلاس تمرین شد.
تکلیف: از عدد 110 تا 120 به عدد و حروف بنویسید. برای اعداد 231، 541، 624 سکه کشیده و در جدول ارزش مکانی قرار دهید سپس به عدد و حروف بنویسید.

فارسی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: تدریس درس" از همه مهربان‌تر" انجام شده و کلمات دارای ارزش املایی و صفحه‌53 درکلاس کار شد. تمرین زیبا‌نویسی پنج سطر از درس "ازهمه مهربان‌تر" مطابق کتاب خوش‌نویسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: از روی کلمات دارای ارزش املایی درس جدید سه بار بنویسید. از درس دوستان ما و مسجد محله ما یک دیکته 8 خطی بنویسید.

نگارش دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: صفحه‌ی54 و سوال 2صفحه 55 در کلاس انجام شد.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: درس"اهل بیت پیامبر" تدریس شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: با سلام به اطلاع می‌رساند؛ کارگاه دانش‌افزایی با موضوع، تربیت جنسی در تاریخ 4 دی ماه 1401، به صورت مجازی و از طریق پرتال دانش‌آموز برگزار می‌گردد. لطفا برای حضور به موقع، برنامه‌ریزی داشته‌باشید. پوستر مربوط به این کارگاه، در بخش بازی استراتژیک بارگذاری شده‌است. با تشکر دفتر دبستان
توضیح: یادآوری منوی ناهار دی ماه، مجدد در بخش آزمایشگاه بارگذاری شده‌است. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: شمارش سکه و اعداد سه رقمی در کلاس انجام شد.
تکلیف: نمونه سوالات را در دفتر نوشته و حل کنید. ده سکه ی ده ریالی، ده سکه یک ریالی، ده سکه 100 ریالی، پرینت گرفته و یا به عنوان کاردستی درست کنید و جهت بازی فروشندگی با خود به کلاس بیاورید. سکه‌های 250 و 50 ریالی را نیز به تعداد دلخواه تهیه کنید.

فارسی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: صفحه 52 کتاب نگارش انجام شده و صفحه 62 کتاب کار روان خوانی شده و به سوال اول پاسخ داده شد.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: درس "جشن میلاد" در کلاس تدریس شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار

آزمایشگاه

مدرس: فرامرزی، زهرا

ریاضی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: سنجش بیدپای ریاضی در کلاس مجازی برگزار شد. تمرین سکه های یک ریالی، ده ریالی، صد، دویست و پنجاه ، پنجاه ریالی در کلاس انجام شد.
تکلیف: از عدد 100 تا110 در دفتر ریاضی مرتب نوشته و سوالات را در دفتر حل کنید. ساعت گذشته و مانده را تمرین کنید.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: صفحات 26 و 27 کتاب مهارت‌های زندگی با موضوع روابط بین فردی (رفتارهای دوستانه) با مشارکت دانش‌آموزان تدریس شد.
فعالیت: با سلام نظر به احتمال استمرار آلودگی هوا در هفته‌ی آتی و با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در شورای دبستان، به اطلاع می‌رساند؛ جشن یلدا در روز سه‌شنبه 1401/09/29 ساعت 13 تا 15 در سالن آمفی تئاتر مجتمع صبا مال برگزار خواهد‌شد. از شما دانش‌آموزان عزیز دعوت می‌کنیم تا به همراه یکی از اولیا (پدر یا مادر یا پدربزرگ یا مادربزرگ) در جشن یلدای دبستان شرکت نمایید. تذکرات مهم: - حتما با لباس فرم مرتب در جشن حضور داشته‌باشید. - با احترام، به علت محدودیت فضای سالن، از پذیرفتن همراهان بیشتراز یک نفر(حتی خواهر و برادر کوچکتر) معذوریم. پوستر مربوطه در بخش مهارت زندگی بارگذاری شده‌است.

ریاضی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: مبحث شمارش سکه تدریس و همراه با نمونه سوال در کلاس کار شد.
تکلیف: از عدد 100 تا 1000صد تا صد نوشته، برای اعداد 100 تا 500 شکل بکشید. این اعداد را در جدول ارزش مکانی قرار داده و به عدد و حروف بنویسید. سوالات را در دفتر حل کنید.

علوم دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: درس ششم با پخش انیمیشن فندق در کلاس تمرین و صفحات 35 و 36 و 37 کتاب کار، در کلاس کار شد.
تکلیف: صفحه 38 کتاب کار را حل کنید. از درس اول تاسوم بخوانید. آزمونک خواهیم داشت.

فارسی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: سنجش درک مطلب بیدپا برگزار شده و صفحه 51 کتاب نگارش در کلاس کار شد.
تکلیف: روان‌خوانی درس دوستان ما و درس کوشا و نوشا و مسجد محله را انجام دهید. کلمات دارای ارزش املایی درس مدرسه خرگوش ها را در دفتر بنویسید. برای کلمات نور، خوشبخت، دوست سه کلمه مشترک نوشته و بخش مشترک را مشخص کنید.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: