1401/08/16
ریاضی دوم
مدرس:
فرامرزی، زهرا
فعالیت:
به دلیل سنجش فارسی فعالیتی صورت نگرفت.
تکلیف:
صفحهی 56 کتاب کار سوالهای 2و4 ، صفحه 57 سوال 5 و 6 و 8 را حل کنید.
فارسی دوم
مدرس:
فرامرزی، زهرا
فعالیت:
دیکته تختهای در کلاس انجام، مخالف و هم معنی درس چهارم کار شد.
تکلیف:
از کلمات دارای ارزش املایی درس چهار، چهار بار بنویسید. صفحهی29 کتاب کار را حل کنید. هممعنی و مخالفهای درس اول تا چهارم را کار کنید، فردا پرسیده خواهد شد.
نگارش دوم
مدرس:
فرامرزی، زهرا
فعالیت:
صفحهی 31 و 32 سوالات 2 و 4 حل شد.
رایانه
مدرس:
بابایی، ندا
فعالیت:
در برنامه ورد حاشیه گذاری صفحه تدریس شد.
1401/08/15
فعالیت:
«اطلاعیه ثبتنام مسابقات بینالمللی کانگورو» عزیزانی که تمایل به ثبتنام در این مسابقه را دارند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام، به سایت www.mathkangaroo مراجعه نمایند. پوستر مربوط به این مسابقه، به عنوان کاربرگ در بخش هوش و ریاضی قرار داده شدهاست.
علوم دوم
مدرس:
فرامرزی، زهرا
فعالیت:
تدریس درس چهارم در کلاس انجام شد.
فارسی دوم
مدرس:
فرامرزی، زهرا
فعالیت:
دیکته از درس اول ،دوم و سوم گفتهشد. تدریس حکایت راه سلامتی و ایجاد انگیزه برای درس چهارم انجام شد.
تکلیف:
از جملات درس سوم یک دیکته بنویسید. کلمات هم معنی و مخالف درس چهارم را پیدا، در دفترتان نوشته و با هرکدام یک جمله بسازید.
قرآن دوم
مدرس:
فرامرزی، زهرا
فعالیت:
صفحه 14 و 15 تدریس شد.
ورزش دوم
مدرس:
قاضی طباطبایی، سید حسین
فعالیت:
فعالیتهای امروز زنگ ورزش: گرم کردن بدن، انجام فعالیتهای کششی، تقسیم دانشآموزان به گروههای دو نفره و انجام حرکات جنبشی کار با توپ و نگهداری از آن در شرایط دریبل هندبالی، سرد کردن.
سواد مالی
مدرس:
خان بابایی، مریم
فعالیت:
عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی، در این جلسه درباره " بانک" به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. پسران عزیزم درباره تجاربی که درباره بانک و مراحل رفتن به بانک داشتند؛ گفتگو کرده و در کلاس درباره
بانک نقاشی کشیدند.
تکلیف:
فعالیت کتاب، در پرتال بارگذاری شد. لطفا توجه داشته باشید که در یک دفتر نقاشی ساده، که برای "سواد مالی" اختصاص داده شده است، انجام شود.
1401/08/14
فعالیت:
یادآوری جلسه دانشافزایی دبستان. جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا به پرتال دانشآموز در روز چهارشنبه مورخ 11 آبان ماه، مراجعه نمایید. با تشکر
فارسی دوم
مدرس:
فرامرزی، زهرا
فعالیت:
به دلیل برگزاری سنجش علوم فعالیتی صورت نگرفت.
تکلیف:
- یک دیکته 6خطی از درس خرس کوچولو بنویسید. - کلمات سخت املایی درس خرس کوچولو را پیدا و با هرکدام یک جمله بامزه بسازید. - یک نقاب خرگوش به سلیقه خود درست کنید و روز یکشنبه با خود همراه داشته باشید. (سه نمونه ماسک برای الگو با عنوان کاربرگ در اختیارتان قرار دادهشدهاست.)
نگارش دوم
مدرس:
فرامرزی، زهرا
فعالیت:
صفحه 29 و 30 در کلاس تکمیل شد.
هدیههای آسمان دوم
مدرس:
فرامرزی، زهرا
فعالیت:
تدریس درس چهارم در کلاس انجام شد.
1401/08/11
فعالیت:
با سلام. به اطلاع میرساند؛ اولین جلسه دانشافزایی مشترک دبستان با موضوع «مهارتهای فرزندپروری موثر» به صورت مجازی، روز یکشنبه 15 آبان، ساعت 10:30 تا 11:30 در پرتال دانشآموزان برگزار خواهدشد. لطفا برای حضور به موقع برنامهریزی دقیقی داشتهباشید. پوستر این جلسه با عنوان کاربرگ در بخش مهارتهای زندگی قرار دادهشدهاست.
ریاضی دوم
مدرس:
فرامرزی، زهرا
فعالیت:
ادامه تدریس ساعت انجام ، مرور فصل اول انجام و صفحه 27 کامل شد.
تکلیف:
پیک ارمغان را در منزل حل کنید.
فارسی دوم
مدرس:
فرامرزی، زهرا
فعالیت:
روان خوانی درس خرس کوچولو در کلاس کار شد.
تکلیف:
جدول غلط های دفتر املا در منزل تکمیل شده و با امضای اولیا شنبه با خود به همراه داشته باشید.
نگارش دوم
مدرس:
فرامرزی، زهرا
فعالیت:
صفحه 27 و 28 در کلاس کار شد.
تکلیف:
پیک ارمغان را در منزل حل کنید
هوش و ریاضی
مدرس:
فرامرزی، زهرا
فعالیت:
صفحه 10 و 11 در کلاس حل شد.
1401/08/10
ریاضی دوم
مدرس:
فرامرزی، زهرا
فعالیت:
تدریس مقدمه ساعت و بازی و ریاضی، با کمک دارت برای تمرین تقریب زدن؛ در کلاس انجام شد.
تکلیف:
- سوالات را در دفتر بنویسید و پاسخ دهید. - یک عدد دو رقمی بنویسید که یکان 5 و 1 و دهگان سه تا بیشتر باشد. - اعداد 79، 59، 32، 56 و 43 به ترتیب به چه عددی نزدیک هستند؟ آن ها را به عدد و حروف بنویسید و در جدول ارزش مکانی نشان دهید. - از عدد 6 ، 5 تا 5تا رو به جلو بشمارید( تا 7 عدد). - یک ساعت چند دقیقه است؟ - با کارت 7 و 9 عدد دو رقمی بسازید. - اعداد دو رقمی با یکان 7و 3 و دهگان 3 و 6 را بنویسید.
فارسی دوم
مدرس:
فرامرزی، زهرا
فعالیت:
روانخوانی درس سوم در کلاس انجام و هم معنی و مخالفهای درس کار شد.
تکلیف:
از روی نیمهی دوم درس سوم رو نویسی کنید. یک دیکته از کلمات سخت املایی درس اول و دوم و سوم بنویسید.
نگارش دوم
مدرس:
فرامرزی، زهرا
فعالیت:
دیکته بدو بدو در کلاس بدون دیوار انجام شد. (دانشآموزان در حیاط در جایی دور از دفتر خود در کنار آموزگار میایستند. آموزگار کلمهای از درس را گفته و دانشآموزان به سمت دفتر خود میدوند و کلمه را در دفتر یادداشت میکنند.)
مهارت زندگی
مدرس:
قاضی نژاد، نیکو
فعالیت:
سلام خدمت اولیای گرامی.
صفحات دوازده، سیزده، چهارده و پانزده کتاب مهارتهای زندگی با موضوع همدلی (آسیب نرساندن به دیگران) تدریس شد و دانشآموزان به بحث کلاسی پرداختند.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر شما والدین محترم و دانش آموزان عزیز، امروز روی بازی هفته گذشته دو حرکت دیگر اضافه کردیم؛ تا قدرت بدنی و هیجان بازی برای فرزندانمان بالاتر رود و با آهنگ wallerman حرکت 4 تایی با سرعت بالا همراه چوبک و حرکات بدن تمرین و اجرا کردیم.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مقاره عابد، مهشاد
فعالیت:
در این جلسه آموزشی ابتدا در مورد مکالمات دانشآموزان در منزل با کلمات جادویی «لطفا، بفرمایید، متشکرم و خواهش میکنم»؛ که جلسه قبل آموزش داده شده بود صحبت شد. سپس با معرفی شخصیتی به نام میس اتیکت و در قالب داستان در مورد عذرخواهی کردن صحبت شد. مراحل عذرخواهی با ریتم و حرکات معرفی شد: 1- کجا اشتباه کردم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به اشتباه) 2- او چه حسی دارد؟ (با اشاره به قلب یعنی فکر کردن به احساس طرف مقابل) 3- به او چه بگویم؟ (با اشاره به زبان یعنی فکر کردن به کلمات: معذرت میخواهم، عذرخواهی میکنم، ببخشید) 4-دفعه بعدی چیکار کنم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به آینده) سپس چندین سناریو مطرح شد و از دانشآموزان خواستهشد مراحل عذرخواهی را در این موقعیت طبق آنچه تدریس شد انجام دهند.
تکلیف:
والدین سناریو زیر را در قالب داستان برای دانشآموز بخوانند و از او بخواهند مراحل عذرخواهی را در خانه برای اولیا بگوید و اولیا بازخورد خود را در پرتال مرقوم بفرمایند. سناریو : "بابام گفت سفره ی غذا رو بچینم. ولی من اونقدر
مشغول بازی با تبلت بودم که آخر خودش سفره رو چید".
مراحل عذرخواهی با ریتم و حرکات که جلسه قبل تدریس شده:
1- کجا اشتباه کردم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به اشتباه)
2- او چه حسی دارد؟ (با اشاره به قلب یعنی فکر کردن به احساس طرف مقابل)
3- به او چه بگویم؟ (با اشاره به زبان یعنی فکر کردن به کلمات: معذرت میخواهم، عذرخواهی میکنم، ببخشید)
4-دفعه بعدی چیکار کنم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به آینده)