فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 3
فعالیت: یادآوری کارگاه دانش‌افزایی دی ماه دبستان پسرانه برای مشاهده اطلاعات بیشتر به بخش بازی استراتژیک مراجعه نمایید. تذکر: نظر به سرد شدن هوا و با هدف جلوگیری از تردد بی‌جای دانش‌آموزان در حیاط، خواهشمندیم به جهت رعایت نکات بهداشتی و تمیز کردن دست هنگام صرف ناهار ، هر روز ژل و یا اسپری ضدعفونی دست به همراه فرزندتان ارسال نمایید.
توضیح: پیرو اطلاع‌رسانی قبلی، مبنی بر کسر مبلغی از ناهار آذر ماه به دلیل تعطیلی آلودگی هوا، به استحضار می‌رساند؛ مبلغ 10500000 ریال (یک میلیون و پنجاه هزار تومان) از هزینه غذای تمام‌پرس و مبلغ 7800000 ریال (هفتصد و هشتاد هزار تومان) از هزینه غذای نیم‌پرس ماه آذر، به خانواده عودت داده شده و در حساب ناهار دی ماه قرار می‌گیرد. توضیحات بیشتر از طریق پیامک ارسال شده‌است.

ریاضی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: بازی سکه‌ای در کلاس انجام شده و اعداد سه رقمی در کلاس تمرین شد.
تکلیف: از عدد 110 تا 120 به عدد و حروف بنویسید. برای اعداد 231، 541، 624 سکه کشیده و در جدول ارزش مکانی قرار دهید سپس به عدد و حروف بنویسید.

فارسی دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: تدریس درس" از همه مهربان‌تر" انجام شده و کلمات دارای ارزش املایی و صفحه‌53 درکلاس کار شد. تمرین زیبا‌نویسی پنج سطر از درس "ازهمه مهربان‌تر" مطابق کتاب خوش‌نویسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: از روی کلمات دارای ارزش املایی درس جدید سه بار بنویسید. از درس دوستان ما و مسجد محله ما یک دیکته 8 خطی بنویسید.

نگارش دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: صفحه‌ی54 و سوال 2صفحه 55 در کلاس انجام شد.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: فرامرزی، زهرا
فعالیت: درس"اهل بیت پیامبر" تدریس شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: