فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Movers 2

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: شعر The show must go on و Counting Stars، در کلاس همخوانی شد. صفحاتِ 50 و 51 کتاب Science، مبحث رویش گیاه تدریس و فعالیت صفحه یِ 51، در کلاس تکمیل شد.
تکلیف: لطفا مباحث گفته شده برای کنفرانس جشن زبان، حتما تمرین و حفظ شود. اپیزود نوزدهم کارتون Lego از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/qLlYP رضایت نامه ی تمرینِ شعر Counting Stars، امضا شده و به مدرس زبان تحویل داده شود.
فعالیت: سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی می‌رسانم که تمامی زبان آموزان عزیز، به مناسبت جشنِ بزرگ زبان در یکی از روز های هفته دومِ اسفند ماه (روز و تاریخ دقیقِ جشن، متعاقبا اعلام خواهد شد.)، می‌بایست پیراهنِ آستین بلند سفید به همراه پاپیون مشکی، شلوار مشکی و کفش یا کتانی مشکی بپوشند. لذا آمادگی لازم جهت شرکت در جشن را داشته و از پوشیدنِ تیشرت، هودی، فرمِ مدرسه یا لباس هایی غیر از موارد ذکر شده در روزِ جشن، پرهیز نمایید. از همکاری همیشگی شما سپاسگزاریم.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، شیوه صحیحِ تلفظِ حرفِ c در صفحه 72 کتاب ODI4، به دانش‌آموزان تدریس شد. اجرای آهنگ Counting Stars با زبان آموزان، تمرین شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمرینات صفحه 66 کتاب کار ODI4 در منزل انجام و شعر Counting Stars به طور کامل حفظ شود. علاوه بر آن، دانش‌آموزان جهتِ سنجش spelling از لغاتِ درس 6، با آمادگی در کلاس حاضر شوند. اپیزود هجدهم کارتون Lego از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/jNXC1

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحات 44 و 45 کتاب Math، مبحث نسبت و تناسب مرور و تمرینات این صفحه، تکمیل شد.
تکلیف: کاربرگ های داده شده، برای روز دوشنبه، تکمیل شود. همچنین قسمت های مربوط به کنفرانسِ هر یک از زبان آموزان، حتما تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن تمرینِ اجرایِ شعر Counting Stars؛ نحوه ی نوشتن و ثبت خاطرات و رویداد های گذشته در صفحه 71 کتاب ODI4، تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمرینات صفحه 65 کتاب کار ODI4 در منزل انجام شود. علاوه بر آن، دیکته ی لغاتِ صفحاتِ 66 و 68 تمرین شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: شعر Counting stars و The show must go on در کلاس، همخوانی شد. صفحاتِ 45 و 46 کتاب علوم به زبان انگلیسی، مبحث انواع اهرم و صفحه یِ 49، مبحث دانه و میوه ها تدریس شد. فعالیت گروهی مربوط به این مبحث، انجام شد.
تکلیف: لطفا تمامیِ زبان آموزان، آهنگ های Counting Stars و The show must go on را جهتِ اجرا روی صحنه در جشن بزرگِ زبان که در هفته ی دومِ اسفند ماه برگزار خواهد شد، به طور کامل تا پایانِ هفته تمرین و حفظ کنند. در غیر این صورت، به ناچار از اجرا حذف خواهند شد. اپیزود هفدهم کارتون Lego از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/mA6xr
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: