فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Movers 2
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی دبستان های علوی به اطلاع می‌رساند آزمون شبیه‌ساز زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج به شرح زیر برگزار خواهد شد: زمان برگزاری: جمعه 31 فروردین 1403 (19 آپریل) محل برگزاری: دبستان پسرانه‌ی علوی شعبه‌ی منیریه آدرس محل برگزاری: خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان منیریه، خیابان اسدی منش، پلاک 60 ساعت برگزاری آزمون: 11:00 الی 12:30 فقط دانش آموزان ثبت نام شده از سطح ODI4 لطفا نکات زیر را به دقت مطالعه فرمایید: تمامی دانش آموزان، با لباس فرم در مدرسه حاضر شوند و همچنین مداد، پاک کن و تراش همراه خود داشته باشند. در صورت نیاز، آب و شکلات همراه دانش آموز باشد. تاکید می‌گردد درب حوزه برگزاری راس ساعتِ شروع آزمون، بسته خواهد شد، خواهشمندیم مسافت و زمان رسیدن خود را در نظر گرفته و دانش آموزان قبل از شروع آزمون وارد محل برگزاری شده باشند. با آرزوی موفقیت برای فرزندان عزیزمان. دپارتمان زبان‌های خارجی مجموعه مدارس علوی

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، برنامه‌ریزی برای یک سفر در صفحه 93 کتاب ODI4 به دانش‌آموزان، تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، ضمن پاسخ دادن به سوالات تمرین 17 صفحه 93 کتاب ODI4، یک متن برای فعالیت هایی که دانش‌آموزان علاقه مند به انجام آن ها در سفر هستند، نوشته شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مرور نمودار خطی در قالب بازی گروهی، انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلساتِ امروز، ساختار سوالی با زمانِ Present Perfect و تمریناتِ صفحه 91 کتاب ODI4، مرور و چک شد. علاوه بر آن، Reading صفحه 92 نیز، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای روز شنبه، یک پوستر به اندازه یک کاغذ A4، با موضوع Adventure Tours مانند متن صفحه 92 کتاب ODI4 ساخته و همراه دانش‌آموزان باشد. علاوه بر آن، تمریناتِ صفحه 86 کتاب کار نیز، در منزل انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: نمونه سوالات آزمون شبیه ساز Cambridge تمرین و فصل 6 کتاب Science 5 در قالب فعالیت گروهی، مرور شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، ساختارِ Present Perfect در صفحه 91 کتاب ODI4، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمریناتِ صفحه 85 کتاب کار ODI4، در منزل انجام شود. نمونه سوالاتی جهت تمرینِ Speaking و آمادگی برای آزمون شبیه ساز کمبریج، بارگذاری شد. زبان آموزان عزیزی که در این آزمون ثبت نام کرده اند، می‌توانند این فایل را تمرین کرده و سوالات خود را از معلم و یا سوپروایزر، بپرسند.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، لغاتِ جدیدِ تمرین 7 صفحه 90 کتاب ODI4، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، یک جمله با هر کدام از لغاتِ جدید صفحه 90 کتاب ODI4 در دفتر زبان؛ نوشته شود. علاوه بر آن، تمریناتِ صفحه 84 کتاب کار با دقت در منزل، نوشته شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه یِ 56 کتاب Science، مبحثِ نمودار خطی مرور و فعالیت مربوط به این صفحه، تکمیل شد. همچنین نمونه سوالات مربوط به آزمون شبیه ساز کمبریج، در کلاس کار شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: