فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Movers 2

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: نحوه ی اجرای کنفرانس مربوط به جشن بزرگ زبان، در کلاس همراه زبان آموزان، تمرین شد. مرور فصل 6 در قالب بازی گروهی، انجام شد.
تکلیف: قسمت های مشخص شده برای کنفرانس، حتما در منزل حفظ شود. (زبان آموزان میبایست تسلط کافی روی متن مربوطه، داشته باشند.)

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، Reading صفحه 109 کتاب ODI4 به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای روز سه شنبه، مورخ 1 اسفند ماه، تمامِ مباحث دروس 5 و 6 کتاب ODI4 به طور کامل مطالعه و تمرین شود. لطفا مباحثِ مشخص شده برای کنفرانس، تمرین و حفظ شود.
فعالیت: سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی می‌رسانم که تمامی زبان آموزان عزیز، به مناسبت جشنِ بزرگ زبان که در تاریخ 9 اسفند برگزار می‌گردد، می‌بایست پیراهنِ آستین بلند سفید به همراه پاپیون مشکی، شلوار مشکی و کفش یا کتانی مشکی بپوشند. لذا آمادگی لازم جهت شرکت در جشن را داشته و از پوشیدنِ تیشرت، هودی، فرمِ مدرسه یا لباس هایی غیر از موارد ذکر شده در روزِ جشن، پرهیز نمایید. از همکاری همیشگی شما سپاسگزاریم.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، داستان صفحه 77 کتاب ODI4، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمرینات صفحات 70 و 71 کتاب کار ODI4 در منزل انجام شود. برای روز سه شنبه، مورخ 1 اسفند ماه، تمامِ مباحث دروس 5 و 6 کتاب ODI4 به طور کامل مطالعه و تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: شعر The show must go on جهت اجرا در جشن بزرگ زبان، تمرین شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، مطالب درس 6 به همراه فعالیت ها و بازی های متنوع تمرین و مرور گردید.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمرینات صفحات 70 و 71 کتاب کار ODI4 در منزل حل شود. علاوه بر آن نمودار فعالیت های روزمره تکمیل و روز شنبه به کلاس آورده شود. اپیزود بیستم کارتون Lego از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/TL36Y

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: آهنگ Counting Stars با زبان آموزان، همخوانی شد. صفحاتِ 49 و 50 کتاب Math، مبحث احتمالات تدریس و فعالیت مربوط به آن، تکمیل شد.
تکلیف: برای روز شنبه، لطفا کتاب ریاضی به زبان انگلیسی همراه زبان آموزان باشد و متن های مشخص شده برای کنفرانس جشن زبان، حتما تمرین شود. اپیزود بیستم کارتون Lego از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/TL36Y

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، کشیدنِ نمودار برای فعالیت های مورد علاقه دانش‌آموزان، تفسیر نمودار و ساخت جمله درباره این فعالیت ها با ساختار های I would rather و I prefer در صفحه 73 کتاب ODI4، به دانش‌آموزان تدریس شد. علاوه بر این، درباره ورزش های جالب و هیجان انگیز در سراسر دنیا، مطالبی به دانش‌آموزان در صفحه 74 کتاب ODI4، آموزش داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، فعالیت مورد علاقه تعدادی از افراد را پرسیده و سپس یک نمودار بر اساسِ تعداد افراد و فعالیت های مورد علاقه‌شان در دفتر زبان و یا کاغذ A4 کشیده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: