فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Movers 2

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، پرسش و پاسخ با قیود تکرار (everyday/always/never/sometimes/usually) در صفحه 59 کتاب ODI4، با دانش‌آموزان تمرین و مرور شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، کتاب کار ODI4 صفحات 52 و 53 در منزل با دقت انجام شود. اپیزودِ چهارم کارتون Lego از طریق لینکِ بارگذاری شده، دانلود و تماشا شود. https://www.aparat.com/v/En5jJ

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: آهنگ های The show must go on و Counting Stars در کلاس تمرین شد. صفحاتِ 36 و 37، مبحث مقایسه اعشار و جمع و تفریق آن ها تدریس و بازی مربوط به آن، انجام شد. همچنین فعالیت مربوط به صفحاتِ 36 و 37 تکمیل شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
تکلیف: اپیزودِ سوم کارتون Lego از طریق لینکِ بارگذاری شده، دانلود و تماشا شود. https://www.aparat.com/v/ilYxv

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن تدریس لغاتی در ارتباط با قیود تکرار در صفحه 58 کتاب ODI4؛ بخش اول Grammar صفحه 59 کتاب، مبحث پرسش و پاسخ با قیود تکرار نیز، به دانش‌آموزان آموزش داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، با استفاده از قیود تکرار، 6 مثال درباره فعالیت های روزمره، نوشته شود. آهنگ Counting Stars گوش داده و تمرین شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: شعر The show must go on و Counting Stars در کلاس تمرین شد. صفحه ی 31، مبحث ماه، خورشید و زمین و صفحات 32 و 33، مبحث حرکت ماه به دور زمین و زمین به دور خورشید، تدریس شد. تمرین صفحه ی 33، انجام شد.
تکلیف: اپیزود دومِ کارتون Lego از طریق لینک https://www.aparat.com/v/c3Yxw دانلود و تماشا شود. (لینک باید کپی و داخل مرورگر، الصاق شود.)

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، بخش دومِ کاربرد کلمات must و should در صفحه 57 کتاب ODI4، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، صفحات 50 و 51 کتاب کار ODI4 انجام و علاوه بر آن، مثال های should و must نیز در دفتر زبان نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: