فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Movers 2

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن تمرین کنفرانسِ جشنِ بزرگ زبان، مبحث پرسش و پاسخ درباره قیمت اشیا در صفحه 79 کتابِ ODI4 به دانش‌آموزان آموزش داده شد. جشن بزرگ زبان: شما را صمیمانه به جشن سالانه بزرگ زبان که در مدارس قرن بیست و یکم علوی برگزار می‌شود، دعوت می‌کنیم. این رویداد فرصتی شگفت انگیز برای دانش آموزان و اعضای جامعه ی ماست تا گردهم آییم و جشن بگیریم. این تجربه ای تکرارنشدنی برای دانش آموزان ما خواهد بود که روی صحنه برای مخاطبان زیادی اجرا کنند. آن ها سربلند و امیدوار، هیجان زده و مطمئن خواهند بود. همانطور که می‌دانند شما خواهید آمد و جایی در میان جمعیت، شما هستید. چهارشنبه، 9 اسفند 1403 ساعت 12:30 _ 10:45 صبا مال
تکلیف: برای جلسه آینده، کتاب کار ODI4، صفحاتِ 72 و 73در منزل، انجام شود. لطفا تمامی زبان آموزان، با لباس های مشخص شده (شلوار، کفش و پاپیون مشکی به همراه پیراهن مردانه سفید) فردا طبق ساعت همیشگی در مدرسه حضور داشته باشند.
فعالیت: سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی می‌رسانم که تمامی زبان آموزان عزیز، به مناسبت جشنِ بزرگ زبان که در تاریخ 9 اسفند برگزار می‌گردد، می‌بایست پیراهنِ آستین بلند سفید به همراه پاپیون مشکی، شلوار مشکی و کفش یا کتانی مشکی بپوشند. لذا آمادگی لازم جهت شرکت در جشن را داشته و از پوشیدنِ تیشرت، هودی، فرمِ مدرسه یا لباس هایی غیر از موارد ذکر شده در روزِ جشن، پرهیز نمایید. از همکاری همیشگی شما سپاسگزاریم.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: شعر Counting Stars و همچنین کنفرانس زبان جهت آماده شدن در جشن بزرگ زبان، تمرین و تکرار شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، یک انیمیشن به زبان انگلیسی، با دانش‌آموزان تماشا شد.
تکلیف: اولیای عزیز، به اطلاع می‌رساند پخش فصل اول کارتون Lego به پایان رسیده است. همزمان با پخش جهانی فصل دوم این سریال، اپیزودها برای زبان آموزان عزیز مجموعه مدارس علوی نیز مجددا به نمایش در خواهد آمد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، لغاتی در ارتباط با خرید (Shopping) از صفحه 78 کتاب ODI4، به دانش‌آموزان آموزش داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، یک جمله با هر کدام از لغاتِ جدید صفحه 78 کتاب ODI4، در دفتر زبان نوشته شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: شعر Counting Stars جهت اجرا در جشن بزرگ زبان، تمرین و تکرار شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، مطالب مهم دروسِ 5 و 6 کتاب ODI4 مرور و ارزیابی این دروس، انجام شد.
تکلیف: قسمت های مشخص شده برای کنفرانس، حتما در منزل حفظ شود. (لطفا فردا، زبان آموزان با تسلط کافی روی متن مربوط به خود، در کلاس حاضر شوند.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: