فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Movers 2

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، Reading صفحه 26 کتاب ODI4، دو کاربرد اسم مصدر (gerund) یا به عبارتی ing+فعل و همچنین مصاحبه با افراد و پرسیدن سوالاتی درباره احساساتشان(صفحه 27 کتاب ODI4)، تدریس شد. علاوه بر آن لغات شماره 11 الی 15 فایل مسابقه Spelling Bee در کلاس تمرین شد. (ویس تلفظ صحیح لغات در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، متن صفحه 26 کتاب ODI4 را خلاصه کرده و علاوه بر آن کتاب کار صفحات 20 و 21 در منزل انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحات 12 و 13، مبحث Sources of Vitamins، تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، استفاده از سوالات متفاوت جهت پرسش درباره احساسات افراد (صفحه 25 کتاب ODI4) به دانش‌آموزان آموزش داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، کتاب کار ODI4 صفحه 19 حل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، ضمن تدریس لغات جدید در ارتباط با بیان احساسات (صفحه 24 کتاب ODI4)، پرسش و پاسخ با سوال What makes you worried؟ نیز تدریس گردید. لیست لغات مرحله ی اول مسابقه ی Spelling Bee بارگذاری شد. زبان آموزان عزیز از امروز تا 23 آبان ماه، برای تمرین spell کردنِ صحیح این لغات فرصت دارند و سپس تاریخ برگزاری این مسابقه، به صورت درون کلاسی، خدمت شما اولیا گرامی اعلام خواهد شد. لطفا برای جلسه ی آینده، 5 لغتِ اول این فایل، حتما در منزل تمرین شود. (تلفظ این 5 لغت بارگذاری شد.)
تکلیف: برای جلسه آینده، یک جمله با هر یک از لغات تدریس شده در صفحه 24 کتاب ODI4 نوشته و علاوه بر آن کتاب کار صفحه 18 در منزل حل شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه 16، مفهوم اعداد بزرگ، مرور شد. بازی گروهی مربوط به مفاهیم قبلی به صورت بازی گروهی انجام شد.
فعالیت: مفاهیم بخش پذیری اعداد 2، 5، 10، 100 و مضرب اعداد، به صورت فعالیت گروهی در کلاس انجام شد. صفحات 12 و 15 در کلاس تکمیل شد.
توضیح: روز شنبه، 15 عدد برای هر کدام از اعداد 2، 5، 10، 100 که بر آن ها بخش پذیر باشد، در دفتر نوشته شود. لطفا کتاب ریاضی حتما روز شنبه به مدرسه آورده و تکلیف داده شده، انجام شود. لطفا نسبت به انجام تکالیف دقت و توجه لازم را داشته باشید.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز ادامه گرامر صفحه 23 کتاب ODI4 تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده کتاب کار ODI4 صفحات 16 و 17 حل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: