فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Movers 2

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، Grammar صفحه 37 کتاب ODI4، مبحث Simple past tense (زمان گذشته ساده)، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، پنج جمله مثبت با زمان گذشته ساده و سپس فرم منفی و سوالی آن جملات، نوشته شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحات 23، 24 و 25، مفاهیم سایه و منابع مختلف نور و تعاریف آن تدریس شد. همچنین تمرین صفحه 25 کتاب، در کلاس انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، بخش دوم لغات مربوط به فعالیت هایی که در فضای باز انجام میشوند (outdoor activities) و همچنین استفاده از صفات، به همراه حرف اضافه ی صحیح خودشان (لغات صفحه 36 کتاب ODI4)، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، یک جمله با هر کدام از صفات صفحه 36 کتاب ODI4، در دفتر زبان نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، بخش دوم گرامر صفحه 35 کتاب ODI4، مبحث پرسش و پاسخ با Have got و Has got، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، کتاب کار صفحات 28 و 29 در منزل انجام شود. علاوه بر آن، پنج سوال با ساختار have got و has got نوشته شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه 25، مفهوم خطوط موازی و عمود (parallel and perpendicular), تدریس شد. فعالیت مربوطه جهت تمرین این مبحث و همچنین تمرین صفحه 25 کتاب، انجام شد.
تکلیف: بازی آنلاین زیر را حداکثر تا روز چهارشنبه انجام دهید و امتیاز خود را در پرتال بنویسید. https://wordwall.net/resource/29853451

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، روش های مختلف پیشنهاد دادن (Making suggestions) صفحه 35 کتاب ODI4، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، پنج پیشنهاد به همراه ساختار های Let's/How about/Shall we، در دفتر زبان نوشته شود. علاوه بر آن، صفحه ی مربوط به Suggestions، از کتاب کار انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مرور انواع مثلث ها، به صورت بازی انجام شد. صفحات 23 و 24، مفهوم obtuse triangle and acute triangle تدریس و تمریناتِ این دو صفحه، در کلاس انجام شد.
تکلیف: لینک زیر مربوط به بازی آنلاین را، لطفا تا روز شنبه انجام داده و امتیاز خود را در پرتال تایپ نمایید. https://wordwall.net/resource/11410673
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: