فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Starters 1

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: با سلام. صدای oa, o_e دوره شد. صدای ow تدریس شد. کتاب داستان Jaido's lies تدریس شد.
تکلیف: کاربرگ های داده شده را مرتبط داخل دفتر بچسبانند سپس بخوانند و بنویسند. کتاب داستان Jaidon's lies برای شما بارگزاری شده. دانش آموزانی که داوطلب بودند تا یکشنبه آینده سعی کنند کتاب داستان را بخوانند و حفظ کنند. با تشکر

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: با سلام . موارد زیر در کلاس کار شد. 1. درس های قبل دوره شد. 2. صداهای ay اِی و Jj ج تدریس شد.3. کلمات He و She تدریس شد.
تکلیف: کاربرگ های دفتر را انجام دهند . حتما یک دیکته بنویسند.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: با سلام موارد زیر در کلاس کار شد. 1. خواندن و جمله سازی با حروف و کلمات تدریس شده دوره شد. 2. صداهای ai و a_e با صدای اِی تدریس شد. اولیای محترم توجه داشته باشید تدریس صدای دو حرفی ها مثل ai شروع شده. این درس ها به نسبت درس های قبلی کمی سخت تر و نیاز به تمرین بیشتر داره. همچنین برای یادگیری از همین ابتدا برای هر کلمه باید پرسش داشته باشید که مثلا cake با کدام اِی نوشته می شود. تنها راه یادگیری این مورد خواندن و پرسش زیاد و نوشتن دیکته روزانه است.
تکلیف: 1. تکالیف دفتر را چندین بار بخوانند. 2. تکالیف دفتر را بنویسند. 3. یک دیکته از درس جدید و درس های قبل بنویسند. در دفتر کلمات He و She سرمشق داده شده اما هنوز تدریس نشده نیازی به نوشتن این دو کلمه نیست.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: با سلام داستان Duck Gets Stuck در کلاس تدریس شد. روانخوانی داستان تمرین شود.
تکلیف: کتاب داستان در قسمت کاربرگ برای شما بارگزاری شد. فایل صوتی آن در کانال روبیکا بارگزاری می شود. میتوانید از این داستان برای درست کردن کاردستی خود استفاده کنید. دفتر دانش آموزان روز سه شنبه تحویل داده می شود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: