فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Starters 1

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: با سلام موارد زیر در کلاس کار شد. 1. تمامی حروف تدریس شده دوره شد.2. حرف .Bb تدریس شد. 3‌. تدریس a/ an . اگر در ابتدای کلمه یکی از حروف صدا دار a, i,o,u, e باشد به جای a از an استفاده می شود. مثال It is a cat. It is an apple.
تکلیف: کاربرگ در دفتر دانش آموزان چسبانده شده. کاربرگ را انجام دهند. حتما بخوانند و یک صفحه دیکته از درس اول تا آخر بنویسند.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: با سلام موارد زیر در کلاس کار شد. 1. مرور درس های قبل شامل همه حروف تدریس شده و tricky words. 2. حروف Ff و Ll تدریس شد. 3. Tricky word جدید حرف تعریف the تدریس شد. دقت کنید از the زمانی استفاده می شود که اسمی که بیان می شود را بشناسیم یا ببینیم مثل خورشید که برای همه شناخته شده است یا زمانی که راجع به چیزی صحبت میکنیم که مخاطبین آن چیز را می شناسند.
تکلیف: 1.تکالیف داخل دفتر را بخوانند و بنویسند. 2. حتما یک دیکته بنویسند. 3. عزیزان لطفا یک کاردستی مربوط به حروفی که دانش آموزان خوانده اند به صورت کاردستی، روزنامه دیواری، کتابچه تا روز یازدهم مرداد درست کنند و به مدرسه تحویل دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: با سلام موارد زیر در کلاس انجام شد. 1. دیکته کلاسی در دفتر و پای تخته گفته شد. 2. صداهای قبلی مرور شد. 3. حروف Uu و Oo با صدای آ تدریس شد. توجه کنید هر دو حرف صدای آ دارند. و دانش آموزان فقط باید حفظ کنند که هر کلمه با کدام آ نوشته می شود. بنابراین تکالیف دفتر را خوب بخوانند و حفظ کنند که هر کلمه با کدام حرف نوشته می شود.
تکلیف: دفتر ها جهت سرمشق دادن نزد معلم میمانند و روز سه شنبه به دانش آموزان تحویل داده می شود.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: 1.حروف s, a, t, p i,n, c , k, ck, e,m,h, r دوره شد.2.کلمه سازی و جمله سازی تمرین شد.3. حرف Dd تدریس شد. 4. خواندن کلمات با حروف جدید و جمله سازی با کلمات جدید تمرین شد. 5 tricky words عدد two و You are تدریس شد.
تکلیف: 1.سرمشق های دفتر را حتما هر روز چندین بار خوانند. 2. از درس اولی که سرمش گرفته اند تا درس آخر یک صفحه دیکته بنویسند. 3. جمله سازی تمرین شود. به این شکل که کلمه را بگوئید بخواهید که به صورت شفاهی جمله بگن.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: