فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Flyers 11
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، کارتون انگلیسی LEGO با هدف ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. و از پرسیدن سوال از زبان آموزمان پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت نوزدهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/qLlYP با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی ما دیکته از درس 1 تا 6 گرفته شد و درس 6 دوره شد.
تکلیف: از لغاتی که اشتباه نوشتید 3 مرتبه بنویسید و از درس 3 تا 6 یک دیکته بنویسید و اولیای محترم ملاحضه و امضا کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
تکلیف: صفحه 64 را در دفتر خود بنویسید.
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، کارتون انگلیسی LEGO با هدف ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. و از پرسیدن سوال از زبان آموزمان پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت هجدهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/jNXC1 با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما Song های مربوط به Festival همخوانی شد.
تکلیف: فایل صوتی صفحه 69 را گوش کنید و سپس در دفتر خود بنویسید..

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما Song های مربوط به Festival همخوانی شد.
تکلیف: از درس یک و دو دیکته بنویسید و پسرای گلم Actions را تا یک دقیقه و سی ثانیه حتما تمرین کنید.
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، کارتون انگلیسی LEGO با هدف ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. و از پرسیدن سوال از زبان آموزمان پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت هفدهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/mA6xr با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما Song های مربوط به Festival همخوانی شد.
تکلیف: Song و actions را تکرار و تمرین کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: