فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Flyers 11

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما Song festival هم خوانی شد و صفحه ی 75 حل شد .
تکلیف: فایلهای صوتی صفحه 75 را گوش کنید و صفحه های 65 و 67 و 68 کتاب کار را پاسخ دهید.
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی ویدیوهای فصل اول کارتون LEGO با پخش 20 قسمت به پایان رسیده است. پسرم به صورت مستمر این قسمت ها را دوباره مشاهده نماید. یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی. دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما Song festival هم خوانی شد و صفحه 74 مبحث culture تدریس شد.
تکلیف: صفحه 74 را در دفتر خود بنویسید.
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی، دانش آموزان ارائه دهنده ی کنفرانس می بایست تا روز دوشنبه متن خود را به صورت کامل حفظ کنند. Voice مربوط به این متون در روبیکا ارسال شده است. سپاس گزارم.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی ما Song festival هم خوانی شد و صفحه 73 مبحث CLIL MATHSتدریس شد.
تکلیف: صفحه 73 را در دفتر خود بنویسید و خلاصه آن را برای روز یکشنبه پرسش خواهد شد.
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، کارتون انگلیسی LEGO با هدف ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. و از پرسیدن سوال از زبان آموزمان پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت بیستم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/TL36Y با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی ما Song festival هم خوانی شد و Actions تکرار و تمرین شد و صفحه 72 مبحث PHONICS AND SPELLING تدریس شد.
تکلیف: فایل های صوتی صفحه 72 را گوش کنید و صفحات 66 و 64 کتاب کار را پاسخ دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما Song festival هم خوانی شد و صفحه 71 مبحث writing تدریس شد.
تکلیف: صفحه 64 و65 کتاب کار را پاسخ دهید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: