فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Flyers 11
فعالیت: اولیاء گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت دهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://www.aparat.com/v/H9p7A با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما Song Hall of Fame هم خوانی شد و صفحه 65 حل شد.
تکلیف: 40 خط Song Hall of Fame را حفظ کنید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی به زبان انگلیسی مبحث coordinate صفحه 39 تدریس شد.
تکلیف: صفحه 39 را در دفتر خود بنویسید.
فعالیت: اولیاء گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت نهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/I0rgi با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما Song HALL OF FAME هم خوانی شد. کتاب کار حل شد.
تکلیف: 35 خط اول Song Hall of Fame را حفظ کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز ما پروژه زبان انگلیسی هفته علوم انجام شد.
تکلیف: 30 خط اول Song Hall of Fameرا حفظ کنید. کتاب کار خود را به همراه داشته باشید.
فعالیت: اولیاء گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت هشتم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://www.aparat.com/v/jGBa2 با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی song Hall of Fame هم خوانی شد. پروژه زبان انگلیسی انجام شد.
تکلیف: 25خط اول song را حفظ کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما مبحث Artificial Intelligence (هوش مصنوعی) تدریس شد. و Show Must Go on و Hall of Fame همخوانی شد.
تکلیف: برای ساخت پوستر بخش زبان به دانش آموزان صفحات خاصی از پرینت فایل ارسال شده، اختصاص داده شد. لطفا پسران گلم دو صفحه مشخص شده برای هر شخص را پرینت گرفته و همراه با کاغذ رنگی ها آورده شود. سپس وسایلی مانند چسب، قیچی و لوازمی که برای تزئین پوستر استفاده می شود را با خود همراه داشته باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: