فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Flyers 11

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما Song festival هم خوانی شد و سنجش درس 5 و 6 برگزار شد.
تکلیف: از درس 6 و 7 دیکته بنویسید.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: به دلیل برگزاری همایش چهار خانه کلاس زبان انگلیسی تشکیل نشد.
تکلیف: سنجش درس 5 و 6 زبان انگلیسی روز چهارشنبه برگزار می‌شود.
فعالیت: اطلاعیه مسابقه ی Speaking زبان با سلام و احترام، اولیاء گرامی به جهت برگزاری مسابقه ی Speaking زبان روز سه شنبه مورخ 1402/12/15، پسرم می بایست در مورد حیوان خانگی خود، در برگه ی A4 نقاشی حیوان خانگی خود را کشیده و در مورد آن چند خط بنویسد و توضیح دهد و یا ماسک حیوان خانگی خود را درست کرده (که این مورد امتیاز بیشتری دارد) و در مورد آن توضیح دهد. (پسر گلم می تواند در مورد ویژگی های ظاهری، غذا، خصوصیات اخلاقی، مکان زندگی و ... حیوان خانگی خود اطلاعاتی جمع آوری کرده و به دوستان خود ارائه دهد.) برای اجرای موسیقی از دانش آموزانی که ساز های موسیقیشان پرسیده شد نیز، فردا تماس گرفته خواهد شد و با دانش آموزان برای آوردن سازهایشان هماهنگ خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما صفحه 83 مبحث Writing تدریس شد .
تکلیف: صفحه 77 کتاب کار را پاسخ دهید و روز چهارشنبه سنجش از درس 5 و 6 زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.
فعالیت: اطلاعیه مسابقه ی Speaking زبان با سلام و احترام، اولیاء گرامی به جهت برگزاری مسابقه ی Speaking زبان روز سه شنبه مورخ 1402/12/15، پسرم می بایست در مورد حیوان خانگی خود، در برگه ی A4 نقاشی حیوان خانگی خود را کشیده و در مورد آن چند خط بنویسد و توضیح دهد و یا ماسک حیوان خانگی خود را درست کرده (که این مورد امتیاز بیشتری دارد) و در مورد آن توضیح دهد. (پسر گلم می تواند در مورد ویژگی های ظاهری، غذا، خصوصیات اخلاقی، مکان زندگی و ... حیوان خانگی خود اطلاعاتی جمع آوری کرده و به دوستان خود ارائه دهد.)

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما Song festival هم خوانی شد و صفحه 82 کتاب مبحث Reading تدریس شد.
تکلیف: صفحه 76 کتاب کار را پاسخ دهید.
فعالیت: اطلاعیه مسابقه ی Speaking زبان: با سلام و احترام، اولیاء گرامی در راستای برگزاری مسابقه ی Speaking زبان روز سه شنبه، پسرم می بایست در مورد حیوان خانگی خود، در برگه ی A4 نقاشی حیوان خانگی خود را کشیده و در مورد آن چند خط بنویسد و توضیح دهد و یا ماسک حیوان خانگی خود را درست کرده (که این مورد امتیاز بیشتری دارد) و در مورد آن توضیح دهد. )پسر گلم می تواند در مورد ویژگی های ظاهری، غذا، خصوصیات اخلاقی، مکان زندگی و ... حیوان خانگی خود اطلاعاتی جمع آوری کرده و به دوستان خود ارائه دهد.) به امید موفقیت پسران گلم دپارتمان زبان دبستان دوره ی دوم علوی

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما song festival هم خوانی شد و صفحه 81 مبحث comparative and superlative adjective تدریس شد.
تکلیف: صفحه 75 کتاب کار را پاسخ دهید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: امروز در کلاسریاضی به زبان انگلیسی ما song festival هم خوانی شد و صفحه 43 مبحث translations تدریس شد.
تکلیف: صفحه 44 را حل کنید سر کلاس جواب ها را بررسی می شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: