فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 1

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز پرسش کلاسی از درس 1 کتاب آموزش و پرورش انجام شد. لغات Spelling Bee برای روز دوشنبه که اولین مرحله ی مسابقه است تمرین شد. تدریس صفحه ی 64 کتاب از درس 6 با موضوع Reading کارهایی که در تعطیلات انجام می دهیم تا آخر تمرین 2 انجام شد. کتاب کار تا پایان صفحه ی 43 در کلاس چک شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز در کانال تلگرام فایل پی دی افی از درس 1 کتاب آموزش و پرورش قرار داده شده است. پاسخ های کتاب و کتاب کار را چک کرده و ارسال کنید. تمرین های کتاب کار ترمیک که امروز تا پایان صفحه ی 43 در کلاس تصحیح شد را هر سوالی که اشتباه نوشته بودید با رنگ دیگر تصحیح کرده و ارسال کنید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز به مناسبت روز جهانی معلولین (شنبه 1400/9/13) در کلاس جمله های مرتبط با موضوع کار شد. تدریس صفحه ی 62 با موضوع لغات و فعالیت هایی که در سفر انجام می شود و گرامر imperatives کامل شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لغات spelling bee را برای روز دوشنبه ی هفته ی آینده تمرین کنید. لیست لغات در کانال تلگرام موجود است. فیلم های آموزشی درس 1 کتاب آموزش و پرورش که دارای تمرین و پرسش است را با دقت مشاهده کرده و برای پرسش کلاسی شنبه آماده باشید. سوالاتی که در فیلم های آموزشی موجود است را با پاسخ صحیح در دفتر نوشته و ارسال کنید. 3 جمله ی دستوری مثبت با افعالی که در صفحه ی 62 کتاب موجود است و 3 جمله ی دستوری منفی بنویسید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز تمرین spelling bee در کلاس انجام شد. لیست لغاتی که برای این مسابقه باید آماده باشید در کانال تلگرام قرار گرفته است. لطفا spell کردن این لیست را تمرین کنید تا تاریخ اولین مرحله ی مسابقه که هفته ی آینده است اعلام شود. لغات صفحه ی 62 کتاب از درس 6 با موضوع سفر مرور شد و صفحه ی 62 تا پایان تمرین 3 تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لیست لغاتی که برای spelling bee باید تمرین کنید در کانال تلگرام قرار گرفته است. لطفا لیست را در دفتر خود وارد کرده و تمرین کنید. برای تمرین 3 صفحه ی 62 کتاب طبق توضیحات کلاس آنلاین حداقل 4 سوال نوشته و راجع به خودتان پاسخ دهید. صفحه ی 50 کتاب کار انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: